vliegen met "Peter Langhout" ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

vliegen met "Peter Langhout" ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 23:29

Wie heeft er ervaring met reisorganisatie "Peter Langhout"?
Graag jullie ervaringen, zowel positief als negatief.
Aangezien hun niet zo duur zijn en je tegenwoordig al aardig wat betaald voor een vakantie!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 16:31

Geen ervaring mee. Ik heb net geboekt voor Amerika via vliegwinkel.nl. Zijn goedkoper dan de rest je hebt zeer ruime keuze en vergelijkingsmogelijkheden en de service is erg netjes. Ze beantwoorden alle mail en ik kon zelfs voor heen en terugreis een genummerde stoel bij het raam reserveren. Ik vlieg dus gewoon rechtstreeks met KLM, maar onder de prijs die ik bij KLM zou betalen. Ga maar eens neuzen.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 16:58

Mijn vriend en ik hebben twee jaar geleden een vakantie geboekt via Peter Langhout naar Turkije. In principe was alles heel goed geregeld (appartement was perfect, locatie alleen wat minder), alleen was het een bar-slecht vliegtuig. We vlogen met Air-Anatolia, en dat was dus echt een brak toestel. Vreselijk! De veiligheidsriemen zaten los (stuk), de stoelen zaten niet goed vast (wiebelde zo heen en weer) het stonk in het vliegtuig, het was rokers en niet-rokers door elkaar, er was zoveel condens dat de druppels je nek inliepen.... Vreselijke ervaring in ieder geval. Maar goed, we zijn heen en terug gegaan en we leefden ook nog, dus in dat geval werkt 't wel natuurlijk. Maar voor mij geen vakantie maar via PL, ik word er erg angstig van in 't vliegtuig. Brr!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 18:15

ja, en ik denk dat je bij "duurdere" reisorganisaties niet met zulke vliegmaatschappijen vliegt.............peter langhout koopt alles ook zo goedkoop mogelijk in, dus mindere kwaliteit zoals hierboven beschreven.
Hoe de appartementen zijn etc kun je in de toeristiek nakijken. En de plaats van bestemming is natuurlijk eigen keuze.
Maar ja, goed vliegtuig is wel zo fijn voor je eigen gevoel.............!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 18:31

Ik wil vandezomer ook heel graag op vakantie, liefste met vliegtuig en ben me ook een beetje aan het orienteren maar ik heb totaal geen idee waar ik een goede reis kan boeken...voor een redelijk prijsje...

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 18:37

Nou laat maar, vliegen met Peter Langhout, ik ga inderdaad maar eens kijken bij vliegwinkel.nl

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 13:13

Als ze echt slecht zouden zijn, zouden ze al niet meer bestaan. Wij hebben zelf niet al te goede ervaringen met D-reizen, terwijl die toch niet slecht bekend staan.
Mijn moeder (is gehandicapt) had toen een halve dag bij hun gezeten om een aangepaste kamer, een huurauto en aangepast vervoer naar het hotel te regelen. Ze had ook meteen doorgegeven dat er 2 vegetariers mee waren, voor de maaltijd in het vliegtuig. Ze hebben er echt een zooitje van gemaakt en dat alles toch goedgekomen is heeft meer met de inzet van stewardessen en hotelpersoneel te maken, dan met D-reizen zelf.