mn collega vind me leuk... :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jitske

mn collega vind me leuk... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 13:43

Ik moet even mn verhaal kwijt...

Sinds 6 weken heb ik een nieuwe baan. We zitten met 2 vrouwen op een afdeling met 50 mannen. Met iedereen kan ik het super vinden, en er lopen genoeg leuke mannen tussen, dus ik wil dan ook nog wel eens een beetje flirten. Maar meer voor de lol, de mannen vinden het geweldig, dus ik zie de lol er wel van in Tong uitsteken.

Nou komt het probleem dat een van de mannen me nu leuk is gaan vinden. Eigenlijk niet gewoon leuk, laten we maar rustig zeggen dattie smoorverliefd is. Dat vertelde hij afgelopen week.
Vervolgens heb ik 2 dagen niet geslapen, loop met knallende koppijn rond en begin constant te huilen (zo ook gisteravond op mn werk :S).
Als het me niks gedaan had, dan had ik natuurlijk wel gewoon kunnen slapen. Maar dit betekent dus toch wel een beetje dat ik hem ook leuk vind... Dat frustreert me echt gigantisch, aangezien ik me had voorgenomen niks meer met collega's te beginnen.
In het begin is dat leuk, maar na een tijdje word je mekaar ook wel zat als je elkaar elke dag ziet op het werk. En gaat het uit, dan kijk je nog de hele dag tegen elkaar aan. (We zitten op een soort kantoor, en zitten elke dag in dezelfde ruimte).
Bovendien vind ik het niet bijster professioneel staan, en ik wil toch wel soort van carriere gaan maken in deze branche. Ik ben echt pas net begonnen, maar je moet het natuurlijk vanaf het begin af aan goed doen. En als je dan na 6 weken al een van je collega's aan de haak hebt geslagen dan is dat toch een beetje ehhhh... maf. Alsof je het niet helemaal serieus neemt vind ik.

Nou denk ik zelf ook: als dit nou zulke belangrijke redenen zijn dan moet je het gewoon niet doen. Maar hij is zooooooo'n schatje. Hij voelt zich schuldig dat ik door hem niet kan slapen (heeft zelf trouwens hetzelfde probleem..) en wordt alleen maar liever om me een beetje te 'troosten'.

Pffft dit is echt precies de reden waarom ik niet meer verliefd wilde worden. Veeeeels te lastig. Het is nog niet eens iets, en ik zit er nu al mee.
Wat zouden jullie doen? Kan wel een beetje advies gebruiken!

nicoleboogie

Re: mn collega vind me leuk... :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:48

Hoi

ik snap je probleem dt t lastig is met je werk enzo
maar als je hem echt leuk vind zou ik ervoor gaan
en mocht het eventueel uitgaan zie je dat dan wel weer mar misschie is dit wel je prins op het witte paard

misschien zou je het in hte begin geheim kunnen op t werk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:50

carrierre maken kan sowieso altijd, liefde niet.
ik zou er gewoon voor gaan als het goed voelt.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:04

gewoon er voor gaan

en op het werk proberen te doen alsof jullie niks hebben

heeft een collega van mij bijna een half jaar volgehouden

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:06

ervoor gaan absoluut, banen genoeg (mannen ook, maar niet de juiste)

Hou je gewoon netjes op het werk, heb goede afspraken, licht je leidinggevende in, als het niet gaat zie je het daarna wel weer

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:08

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Maar zat ook nog eens in een relatie. Vond hem ook superleuk!
Mijn relatie was toch al op zn eind. Dus ben weg gegaan bij mn ex. We hebben 2 maanden op het werk vol kunnen houden dat er niks aan de hand was.
Nu weet eidereen het en iedereen vindt het leuk. Ik werk hier ook nog maar een half jaar... dat maakt verder niet uit lijkt me.
Verschil is dat hij een verdieping hoger zit Knipoog
Mijn vriend is ook nog es 17 jaar ouder, dus reacties waren we wel bang voor....

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:10

Ik denk dat je je gewoon eraan moet toegeven als het echt klikt tussen jullie. Misschien niet meteen vertellen op het werk, maar eerst een beetje neutraal houden.. En dan zien hoe het loopt.
Misschien kunnen jullie wel heel goed samen dat jullie elkaar gewoon iedere dag zien en geen genoeg van elkaar kunnen krijgen Lachen

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:17

Vond je hem ook al leuk voordat hij aangaf dat hij je leuk vindt? Of is het misschien dat je hem leuk bent gaan vinden omdat hij dat heeft aangegeven dat hij je leuk is gaan vinden.

Als je hem al leuk vondt dan zou ik me niet laten tegenhouden. Misschien wel vooraf wat meer met elkaar omgaan zonder relatie om te zien of het klikt zonder op het werk te zijn.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 14:40

Dat is inderdaad ook een klein beetje iets wat me tegenhoudt. Eerlijk gezegd had ik daar nog niet echt over nagedacht voordat hij het vertelde. Juist omdat ik me had voorgenomen niks van collega's te vinden op dat gebied...
Ik ben wel een beetje aandachtsgeil Clown. Als iemand me vroeger leuk vond dan ging ik ze meteen leuk vinden. Nu heb ik dat niet meer, bij dit geval zit er wel een echte verliefdheid in..
Ook hoe meer ik hem leer kennen, hoe liever en leuker hij wordt. Maar toch blijf ik twijfelen Huilen
Laatst bijgewerkt door Jitske op 28-11-08 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:40

Zo lang je twijfelt dus niks met hem beginnen natuurlijk.

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:42

Maar goed, jullie hoeven toch niet meteen iets te beginnen? Ga wat leuke dingen doen, zonder dat je meteen in bed duikt Lachen krijg je die roddels ook niet

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:46

Waarom probeer je het niet gewoon?

Ik zou het om die reden niet verstek laten gaan.
Sterker nog ik heb wel eens een relatie gehad met een collega.
Oke het is lastig als het niks word, en je elkaar daarna nog dagelijks ziet, maar je hoeft ook niet meteen met elkaar het bed in te duiken.

Wacht met zoenen tot je zeker weet dat het wat kan worden, misschien moeilijk, maar anderzijds wel spannend.

Ga gewoon wat neutrale dingen doen om elkaar beter te leren kennen.
Als dan na een aantal keren afspreken blijkt dat het niks word, hoef je elkaar ook niet scheef aan te kijken op het werk.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:46

Ik ben het eens met smystique, je kunt toch gewoon eens wat afspreken zonder meteen iets te 'hebben'? Ik snap je bezwaren wel wat het werk betreft, maar als je hem echt leuk vind en hij jou dan is het toch zonde om het niet te doen vanwege je carriere?

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 14:54

thanks voor jullie adviezen. tis wel makkelijk als ik er met iemand over kan praten die een 'neutrale' mening heeft.
we gaan zeker binnenkort wat afspreken, en dan moeten we maar gewoon aankijken wat er gaat gebeuren...

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:35

Je hebt nog lang niks met hem toch. Misschien als je hem beter leert kennen wil je geeneens een relatie meer met hem Tong uitsteken Zou gewoon een keer gezellig iets afspreken, mekaar leren kennen en me dan pas druk gaan maken over een relatie Lachen