Sinds 6 weken heb ik een nieuwe baan. We zitten met 2 vrouwen op een afdeling met 50 mannen. Met iedereen kan ik het super vinden, en er lopen genoeg leuke mannen tussen, dus ik wil dan ook nog wel eens een beetje flirten. Maar meer voor de lol, de mannen vinden het geweldig, dus ik zie de lol er wel van in
.Nou komt het probleem dat een van de mannen me nu leuk is gaan vinden. Eigenlijk niet gewoon leuk, laten we maar rustig zeggen dattie smoorverliefd is. Dat vertelde hij afgelopen week.
Vervolgens heb ik 2 dagen niet geslapen, loop met knallende koppijn rond en begin constant te huilen (zo ook gisteravond op mn werk :S).
Als het me niks gedaan had, dan had ik natuurlijk wel gewoon kunnen slapen. Maar dit betekent dus toch wel een beetje dat ik hem ook leuk vind... Dat frustreert me echt gigantisch, aangezien ik me had voorgenomen niks meer met collega's te beginnen.
In het begin is dat leuk, maar na een tijdje word je mekaar ook wel zat als je elkaar elke dag ziet op het werk. En gaat het uit, dan kijk je nog de hele dag tegen elkaar aan. (We zitten op een soort kantoor, en zitten elke dag in dezelfde ruimte).
Bovendien vind ik het niet bijster professioneel staan, en ik wil toch wel soort van carriere gaan maken in deze branche. Ik ben echt pas net begonnen, maar je moet het natuurlijk vanaf het begin af aan goed doen. En als je dan na 6 weken al een van je collega's aan de haak hebt geslagen dan is dat toch een beetje ehhhh... maf. Alsof je het niet helemaal serieus neemt vind ik.
Nou denk ik zelf ook: als dit nou zulke belangrijke redenen zijn dan moet je het gewoon niet doen. Maar hij is zooooooo'n schatje. Hij voelt zich schuldig dat ik door hem niet kan slapen (heeft zelf trouwens hetzelfde probleem..) en wordt alleen maar liever om me een beetje te 'troosten'.
Pffft dit is echt precies de reden waarom ik niet meer verliefd wilde worden. Veeeeels te lastig. Het is nog niet eens iets, en ik zit er nu al mee.
Wat zouden jullie doen? Kan wel een beetje advies gebruiken!

. Als iemand me vroeger leuk vond dan ging ik ze meteen leuk vinden. Nu heb ik dat niet meer, bij dit geval zit er wel een echte verliefdheid in..