wendyashley schreef:Ik heb een rechtzaak gehad tegen vodafone,mijn ex(vorig jaar nog vriend) had voor 1700 euro naar zijn nieuwe lover gebeld/ge-smst. Ik was hoofdpersoon van het abbonement(2 toestellen 1 abbo) en mijn ex 2e persoon, nadat ik gebeld werd door vodafone dat mijn abbo werd afgesloten omdat er voor veel geld was verbruikt, begon de ellende. Ik wist toen nog van niks en snapte ook niet waarom ik werd afgesloten want betaling ging automatisch via mijn ex zijn rekening. Na veel bellen kreeg ik te horen dat mijn ex zijn saldo niet voldoende was en de rekening dus niet betaald kon worden.Maar ik moest wel het abbonement tot het eind van het contract betalen(dus nog 14 maanden). Ik kreeg een deurwaarder voor het bedrag van 4300 euro????? toen ben ik een rechtzaak gestart,de rechter heeft de kosten nu gezet op 2000 euro omdat de voorwaarden(schriftelijk) van vodafone volledig onleesbaar zijn.....nu ben ik bezig om mijn ex aansprakelijk te stellen,hij is immers 2e persoon,en ik heb voldoende bewijs ingeleverd waarop mijn ex duidelijk aangeeft welk telefoonnummer in zijn gebruik was. Vodafone wil echter van geen enkele kant meewerken, ik moet eerst maar die 2000 neerleggen en misschien willen ze dan meewerken, kortom vodafone kan van mij de hoogste boom in. Zelfs mijn advocaat zegt dat er achterlijk veel zaken lopen tegen vodafone.
Nou lekker allemaal!