Haha, bang in het donker.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GummyBear

Haha, bang in het donker.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 23:17

Hee lieve bokkers!

Oh, wat ik net toch weer had Clown Ik was 10 minuten geleden nog op de manege, helemaal alleen in het pikkedonker. Ik was klaar met de paardjes rijden, maar ik moest mijn stal nog mesten en mijn moeder had al een kruiwagen bij mijn stal gezet, dus ik kon zo beginnen. Alleen moest die na het mesten natuurlijk nog geleegd worden, maar bij de mesthoop is het pas helemaal donker. Ik wist niet wat ik moest doen, want ik durfde echt niet. Bloos Toen heb ik een halstertouwtje gepakt en heb gewoon mijn pony meegenomen naar de mesthoop. Ze stond al een beetje op rust, dus ze kwam echt sjokkend achter me aan. Het werkte wel, ik was met haar erbij minder bang. Bloos
Maar ik ben dus gewoon echt bang in het donker, terwijl ik 'al' 16 ben. Voel me soms echt een klein kind, ik vind dat ik me niet zo moet aanstellen, maar ik kan er niks aan doen. Het ligt wel aan de situatie, de ene keer heb ik er meer last van dan de andere keer. Maar een uitgestorven manege in de avond werkt toch echt wel op mijn zenuwen. Clown
Wie hebben hier nog meer last van of hebben jullie allemaal stalen zenuwen? Knipoog

aes_enna

Re: Haha, bang in het donker.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:19

Ik heb het ook hoor Huilen van het lachen
Zoiets als in het pikkedonker op een verlaten manege lopen, brrr..

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:22

ik had voorheen op een van de stallen waar ik gewerkt heb, als ik dan 's avonds nog even een rondje ter controle ging lopen rond half 11, 11 uur, dat ik daar ook wel een beetje de kriebels bij had.
nam ik inderdaad ook gewoon de honden mee, scheet echt in mn broek.
maar ik hoorde daar ook serieus allemaal enge geluiden. soms door de wind, maar soms was het ook echt alsof ik een oude man hoorde hoesten ofzo. vet eng!

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:22

Ja hoor heel erg Tong uitsteken , ik moet hier met echt met een mp3 op m'n hoofd lopen wil ik een beetje normaal buiten kunnen lopen Tong uitsteken. Ik ben veel te paranoïde om rustig te blijven in het donker. Nou ja, het valt meestal wel mee, maar zodra ik na ga denken over wat er allemaal kan zitten dan heb ik het niet meer.

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:23

Inujojo schreef:
het valt meestal wel mee, maar zodra ik na ga denken over wat er allemaal kan zitten dan heb ik het niet meer.

Precies Ja
En als je eenmaal gaat denken 'vooral niet denken aan enge dingen' ga je juist denken aan enge dingen Huilen van het lachen

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 09:43

bang is een groot woord. Maar de mesthoop bij ons op stal ligt een flink eind naar achteren. En je moet tussen allemaal varkensstallen door, die beesten maken af en toe vreemde geluiden en ook niet erg zacht. Dan heb ik het wel eens dat ik half loop te dromen en een paar meter in de lucht spring omdat die beesten weer eens mot aan het maken zijn Clown

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 09:46

ja! hier nog zo'n held !! Cool Meestal maak ik mezelf dan gewoon bang Tong uitsteken

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 09:49

ik ben bijna 18 en ook een schijt bak hoor! hoor dan geluidjes en ga dan bedenken wat het zou kunnen zijn... oftwel maak me zelf bang :p

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 09:55

ik was vroeger, naja 2 jaar geleden ofzo ook altijd doodsbang in het donker, denk maar niet dat ik alleen naar huis ging fietsen in het donker hoor! Scheve mond
nu valt het wel mee, maar een manege is toch weer wat anders, gelukkig ben ik daar nooit alleen Clown

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 09:57

Nee ik ben nooit echt bang geweest in de donker.

Ik heb op scouting gezeten misschien daardoor? Clown

Wordt tijd voor jullie allemaal op scouting te gaan om die angst tegen te gaan Duivel

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:12

duChambre schreef:
ik had voorheen op een van de stallen waar ik gewerkt heb, als ik dan 's avonds nog even een rondje ter controle ging lopen rond half 11, 11 uur, dat ik daar ook wel een beetje de kriebels bij had.
nam ik inderdaad ook gewoon de honden mee, scheet echt in mn broek.
maar ik hoorde daar ook serieus allemaal enge geluiden. soms door de wind, maar soms was het ook echt alsof ik een oude man hoorde hoesten ofzo. vet eng!

Hoestende mannen zijn vaak egels Cool heb dat ook een keer gehad, hoorde vanalles, rare hoestende geluiden, bleek het een egel te zijn Clown
ben zelf ook niet zo'n held in het donker, en zodra ik me ga indenken wat er allemaal in het donker kan gebeuren is het helemaal drama Clown

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:07

Ik ben ook al zo'n held op sokken... als ik Derek Ogilvie heb gekeken denk ik dat er een geest in de keuken zit, als ik Jurassic park heb gekeken zit er een dinosaurus op de overloop... (en dan ben ik 24...)
Na 28 days later was ik bang joh!!!

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:15

Ik moet ook altijd door het donker naar les toe.
Ik moet dan door het bos.

Nou als ik dat alleen op de fiets of lopend moest doen dan was ik echt bang geweest.
Maar op me paardje maakt het mij niets uit.