Oh, wat ik net toch weer had
Ik was 10 minuten geleden nog op de manege, helemaal alleen in het pikkedonker. Ik was klaar met de paardjes rijden, maar ik moest mijn stal nog mesten en mijn moeder had al een kruiwagen bij mijn stal gezet, dus ik kon zo beginnen. Alleen moest die na het mesten natuurlijk nog geleegd worden, maar bij de mesthoop is het pas helemaal donker. Ik wist niet wat ik moest doen, want ik durfde echt niet.
Toen heb ik een halstertouwtje gepakt en heb gewoon mijn pony meegenomen naar de mesthoop. Ze stond al een beetje op rust, dus ze kwam echt sjokkend achter me aan. Het werkte wel, ik was met haar erbij minder bang.
Maar ik ben dus gewoon echt bang in het donker, terwijl ik 'al' 16 ben. Voel me soms echt een klein kind, ik vind dat ik me niet zo moet aanstellen, maar ik kan er niks aan doen. Het ligt wel aan de situatie, de ene keer heb ik er meer last van dan de andere keer. Maar een uitgestorven manege in de avond werkt toch echt wel op mijn zenuwen.
Wie hebben hier nog meer last van of hebben jullie allemaal stalen zenuwen?

, ik moet hier met echt met een mp3 op m'n hoofd lopen wil ik een beetje normaal buiten kunnen lopen 
Meestal maak ik mezelf dan gewoon bang