Weer een jongens dillema

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luffwinny

Weer een jongens dillema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 18:25

Nou hier komt ook mijn jongens dillema Gestoord

Voor een half jaar terug heb ik een jongen leren kennen bij de buuren (hij werkte daar als bouwvakker) Na een paar dagen kreeg ik een berichtje van hem op hyves en wisselde we msn uit.

De avond dat ik hem op msn had was erg gezellig en de wisselde nummers uit.Na twee weken te hebben gemsnd en gesmst gingen de afspreken. Het was heel leuk en het klikte goed tussen ons.we spraken vaker af en het begon al aardig serieus te worden ( hij had het al tegen zijn zus en vrienden gezegt dat die leuk meisjes had leren kennen).Hij zij dat die me erg leuk vond en dat was wederzijds ( het klikte gewoon zo goed)

Toen ging die een weeknd met vrienden op vakantie ,hij had er erg zin in maar ook weer niet omdat die me dan zou moeten missen (was maar paar dagen haha) hij zij dat die alleen mij wilde en zou met niemand zoenen enzo.. die zelfde avond smsde die niet meer,was ik niet gewend maar ach kon zijn dat die lekker met ze vrienden aan uitgaan was, ook volgende dag niks gehoord.ik hem smsen waarom die niks terug stuurde,Hij zou me het nog uitleggen.Hij heeft me het de volgende dag uitgelegd (over de tel)hij had andere dingen met een meisje gedaan.. ik was er kapot van en hij zij dat die er spijt van had..

Een week daarna is die bij me geweest en hebben we gepraat, hij zij dat die me niet kwijt wou maar ik veel beter verdiende, ik zelf zat met dubbel gevoel..Toen hebben we afgesproken even geen contact meer te hebben,we hebben elkaar nog 1 keer gesproken en toen een paard maanden niet meer..

Tot 1 week terug ik smsde hem hoe het ging enzo.. hij heeft nieuwe vriendin maar het gaat niet goed tussen hun.Hij deed erg aardig tege me en wou nog wel keer wat gaan drinken maar kwam hier later wat van terug met de rede dat die mis dan wel weer gevoelens voor me kon krijgen en hij zou het met ze vriendin moeten overleggen.

Ik weet nu dus echt niet wat ik moet doen.Ik wil hem zoo graag weer zien en weer dingen met um doen.. maar is dit wel verstanding?moet ik achter hem aanlopen?

Sorry voor het lange verhaal Bloos