Eerst even de situatie: Ik had een vriend, dat is nu ongeveer zo'n jaartje uit. Dan had ik een hele goede vriendin, die is van school gegaan en we zijn elkaar een beetje uit het oog verloren. In heb begin zagen we elkaar nog vaak, langzamerhand is dat een beetje afgenomen. Als we elkaar zagen vonden we het allebei altijd helemaal leuk en vlogen we elkaar om de hals.
Oké, het verhaal
Een vriendin van me vertelde een tijdje geleden op de fiets op weg naar school dat ze mijn ex (voor het gemak noem ik 'm even J.) en mijn vriendin (voor het gemak even E.) samen had gezien bij het uitgaan. Ze stonden tegen elkaar aan, elkaar te strelen, klef te doen en kusjes te geven. Ze is er nog 2 keer omheen gelopen om dit zeker te weten dat zij het waren. Ik vond het heel raar, had er verder nog niks over gehoord en had haar ook nog op msn gesproken en ze had er niks over gezegd.
Nu kwam ik E. tegen dit weekend. Ik tik haar aan, zet m'n vrolijke gezicht op en riep een hele blije 'hee!'. Zij reageerde door heel even snel hoi te zeggen en haar hoofd snel weg te draaien en weg te lopen. (Heel raar al voor mij, want normaal was het dus altijd een 'vlieg elkaar om de hals' situatie) Toen kwam ik J de ex tegen, die zei niks en liep star voorbij.. Ik zei uit frustratie een beetje te hard: Ook hoi :S.. hij draaide zich om, stak z'n hand op en liep door..
Het bleek dat ze dus ongeveer al iets van een maand met elkaar bezig zijn..
Ik word gewoon kei-hard genegeerd door m'n ex en m'n (ex)vriendin. Is dit normaal? Ik vind niet dat ze verantwoording aan mij af moeten leggen omdat ze iets met elkaar hebben. Als ze gelukkig zijn met elkaar, ok, maar hadden ze er niet iets over moeten zeggen tegen mij? Of heb ik hier helemaal niks meer mee te maken? Wat vinden jullie? Ook wel eens zo iets meegemaakt?
Liefs,
(van een al héél lang meelezende 'Leven zonder paarden' bokker. Maar had nooit genoeg berichten!)

Als je vrienden wil blijven doe dan zelf het juiste voorbeeld nemen, als je dit niet wilt gewoon niet druk over maken