hoi hoi!!
nou tegenwoordig kan men vaak naar dure plekken gaan waar men voor weet ik veel hoeveel geld per behandeling je je haren op plekken kunt verwijderen met laser... dit moet je dan wel aantal keren herhalen eer het permenent verwijdert is (zeggen ze)
Nu hebben mn moeder en ik op bepaalde plekken haren die er bij een vrouw gewoonweg niet horen en het maakt je onzeker en het kost veel werk het telkens uit te trekken. nu hebben we gewoonweg geen geld (momenteel miss latere toekomst wel je weet het nooit he) om zoon kuur te laten doen bedoel 1x is al duur genoeg maar gezien het fijt het vaker dan 1 x moet en zelfs vaker dan 2x is zagen we dit en begonnen te twijfelen.
we kopen eigenlijk nooit wat bij telsell of dergelijke programma's, ja mn oma ooit een keer...
MAAR nu hebben ze de SALON LASER HAIR REMOVER en vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft! werkt het idd of is het weggegooit geld... we waren aant denken inplaats van nieuwe computer te kopen (2derhands) dan dat te kopen omdat het DE oplossing zou zijn als het daadwerkelijk werkt! maar aangezien het voor ons echt veel geld is willen we wat meer dingen erover horen
DUS, iemand ervaring ermee of kenissen die er 1 hebben (verder schijnen meer bedrijven het getest te hebben DUS ik ga dat ook nog proberen te vinden) maar zo van gewoon mensen die er niks op verdienen vind ik het wat betrouwbaarder!