Het is over...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niese1987

Het is over...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 12:25

Na samen bijna 3,5 jaar lief en leed te hebben gedeeld, hebben mijn partner en ik besloten om uit elkaar te gaan. Het ging gewoon niet meer.
Ik was niet meer gelukkig en we waren constant maar aan het vechten om de relatie goed te houden. Als we dan met elkaar hadden gesproken ging het een tijdje goed, maar uiteindelijk zakten we dan toch allebei weer in onze oude gewoonten. Meer vechten als wat we nu voor elkaar en onze relatie hebben gedaan kunnen we niet... We hebben allebei alles gegeven wat we konden en de strijd is nu gewoon verloren.

Het komt vooral door mij dat we er een punt achter hebben gezet. Ik wil heel graag carriere maken en wil hiervoor ook heel graag voor langere tijd in het buitenland werken. Voor mijn ex was het helaas geen optie om eventueel mee te gaan en hij wilde me ook niet alleen laten gaan (wat ik ook absoluut begrijp!).
Ondanks dat het vooral van mijn kant afkomt ben ik toch wel heel erg verdrietig. Gelukkig gaan we als goede vrienden uit elkaar. We houden ook nog steeds van elkaar, maar niet meer als partners. Daarvoor ben vooral ik teveel veranderd in de afgelopen jaren.

Toch ben ik hem heel dankbaar voor alles, ook al was het soms absoluut niet makkelijk samen. Ik heb de nodige ellende gehad in de familie en hij stond altijd voor me klaar en heeft me overal doorheen gesleept; ook als ik het allemaal niet meer zag zitten. En nog steeds staat hij voor me klaar als ik hem nodig heb, ook al hebben we geen relatie meer.

Voor nu wonen we nog even samen in 1 huis, maar ik verhuis waarschijnlijk 5 december terug naar mijn ouders. Het zal straks wel heel raar zijn voor ons allebei als ik vertrek. Zeker omdat we verder absoluut geen probleem hebben met elkaar. Ik ben er wel heel erg blij mee dat het ook op zo'n manier kan, want je hoort toch wel heel vaak andere verhalen.

Ik wil hem gewoon bedanken voor alles, en ben ben blij dat we gewoon als goede vrienden verder kunnen gaan met ons leven...

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal, het is wat langer geworden als ik dacht, maar ik moest het gewoon even kwijt.

Kus Denise

MarliesV

Re: Het is over...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:26

Hey Denise, moeilijke beslissing maar zo te lezen wel het beste.

Toch heel veel sterkte natuurlijk voor de komende tijd. Ach gut

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:30

Sterkte Denise. Fijn dat jullie toch vrienden kunnen blijven.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:32

Fijn dat jullie toch nog als vrienden uit elkaar kunnen gaan maar het blijft vervelend dat het over is..

Sterkte de komende tijd. Ach gut

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:37

Lastig zeg, maar toch goed dat jullie deze keuze hebben gemaakt.
Sterkte nog in ieder geval!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:40

Wat een ontzettend moeilijke keuze lijkt me dit, maar daarentegen wel een eerlijke............ Ach gut
Hele veel sterkte.

Chikiboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:49

Ik kan je volledig begrijpen...ik ken je situatie..Zat er zelf in...ben alleen wat ouder...

Je maakt de juiste keuze...je zou het je later anders beklaagd hebben dat je het buitenlands avontuur voor hem zou hebben laten vallen...

Sterkte ...je bent 20 en t leven wacht op je

PS misschien je profiel wel even aanpassen....

Succes met de uitvoering van al je toekomstplannen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:14

Wat een moeilijke keuze, maar wel dapper dat je deze hebt durven maken!

Sterkte

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:28

Veel sterkte meid!
Dapper dat je de keuze hebt gemaakt en dat jullie gewoon als vrienden verder door het leven kunnen gaan Lachen

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 16:15

Bedankt voor jullie lieve berichtjes Lachen . Doet me goed.
Ik ben ook heel erg blij dat we gewoon op goede voet verder kunnen leven met elkaar. Maar ik leef maar 1 keer en ik wil nu gewoon echt gaan leven en carriere gaan maken en daar steunt hij me ook in. Ik ben hem gewoon heel dankbaar voor dit alles.
@ Chikiboy; ga ik doen...

Chikiboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 13:31

Als je een kans wil maken om naar amerika te gaan...denk eraan...de greencard loterij voor 2010 wordt maandag as. afgesloten... Haha! Dan moet je wdeer een jaar wachten om mee te kunnen doen...

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 13:37

Ik weet precies wat je meemaakt, ik zit in dezelfde situatie.
Ik heb na 21 jaar (waarvan16 jaar getrouwd) ook besloten er een punt achter te zetten.
Sterkte ermee en succes in je verdere leven en met de plannen die je hebt!!!

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 17:35

Chikiboy schreef:
Als je een kans wil maken om naar amerika te gaan...denk eraan...de greencard loterij voor 2010 wordt maandag as. afgesloten... Haha! Dan moet je wdeer een jaar wachten om mee te kunnen doen...

Ik wil niet naar Amerika. Dat is nou net 1 van de weinige landen die me niet trekt Clown . Overigens heb ik contact gehad met mijn detacheringsbureau; ik kan volgend jaar waarschijnlijk naar Dubai, Qatar of Italie Haha! . Als ik dan moet kiezen ga ik voor Dubai Ja .
@ Colunder; jij ook heel veel sterkte de komende tijd. 21 jaar samen is niet niks Ach gut .

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 23:40

Dank je wel!!!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 23:52

Ik vind het vooral een erg dappere beslissing om niet meer verder te vechten voor een (spijtig wel) verloren zaak!
En ook geweldig dat jullie inderdaad als vrienden uit elkaar gaan, je hoort tegenwoordig zulke andere verhalen.

Toch sterkte met de aanpassingen die gaan volgen en heel veel succes met je carrière! Lachen

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 00:04

jeetje, jammer dat het niet gaat, maar als het zo beter is dan nu maar even de pijn, succes.