Dat ook nog...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Dat ook nog...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 12:20

Dolblij was ik toen ik op mijn 18de verjaardag mijn scooter in de tuin vond met een grote roze strik eromheen, nu anderhalfjaar later is dat ding nog steeds alles voor me en ik rij er dag en nacht op.

het spreekt dan ook voor zich dat ik bloedjezuinig ben op me scootertje met de naam Kitty
ik rij al anderhalfjaar lang schadevrij met plezier, ik rij maar 28 km per uur dus geen opgevoerd ding oid.

Vanochtend zoals gewoonlijks met me scootertje naar school, ik wil een fietser inhalen maar dit gaat gruwelijk mis, op het moment dat ik inhaal trapt de fietser VOL op zn rem en slaat zonder te kijken en zonder zn hand uit te steken linksaf, de fietser lukt het om te blijven staan maar ik kom vol in zn achterkant, glij op mijn zijkant en schuif nog even door, mijn eerste reactie was appelflap! ik onder me scootertje vandaan gekropen en hem met tranen opgeraapt, ja... je kan het wel raden, de fietser pakt zn fiets op zegt dat hij zich schaamt en wil wegfietsen, waarop ik zeg dat hij maar even lekker kan blijven, geirriteerd vraagt ie hoelang het duurt omdat hij moet werken.

Van de politie een schadeformulier gekregen en die ingevuld, me stiefpapa even tegen de knuppel gezegd dat hij zn handtekening moet zetten en neerzetten dat hij niet keek en zn hand niet uit stak, maar hij is een fietser dus al rijd hij door rood bij wijze van ik ben altijd schuldig.

Bij de garage werd het alleen maar erger, kwanta kosta 800 a 1000 euro Verdrietig

ik ben all risc verzerzekerd dat is een heel groot voordeel, maar dat word nog moeilijk omdat het een fietser was, ik ben echt onwijs verdrietig en mn humeur zakt met de minuut... Verdrietig

Afbeelding

ben je zo ontzettend zuinig moet een ander het voor je verzieken Verdrietig