Ik vroeg me af, hoe staan jullie er tegenover als een vrouw haar vriend ten huwelijk vraagt ipv andersom?
Gebeurt dat tegenwoordig vaak of vaker dan vroeger?
In mijn familie heb ik maar weinig huwelijken meegemaakt maar ik vroeg het me af.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wat mij betreft maakt het dus niet uit wie wie vraagt
Alwiene schreef:Gossie, ik wist niet eens dat dat nog zo leefde tegenwoordigWat mij betreft maakt het dus niet uit wie wie vraagt
Schimpie schreef:Alwiene schreef:Gossie, ik wist niet eens dat dat nog zo leefde tegenwoordigWat mij betreft maakt het dus niet uit wie wie vraagt
Trouwen of wie wie vraagt?
Nou leef ik met een vrouw en wil ik absoluut niet trouwen, dus bij ons leeft het sowieso niet. Maar gewoon algemeen gezien dan he

, maar trouwen hoeft van mij ook niet per se.
blackstar schreef:Dan ben ik nog van de ouderwetse stempel. Ik vind dat een man de vrouw moet vragen.
Schimpie schreef:Alwiene schreef:Gossie, ik wist niet eens dat dat nog zo leefde tegenwoordigWat mij betreft maakt het dus niet uit wie wie vraagt
Trouwen of wie wie vraagt?
Nou leef ik met een vrouw en wil ik absoluut niet trouwen, dus bij ons leeft het sowieso niet. Maar gewoon algemeen gezien dan he
[/quote]
nee dan zou het bij jullie niks uitmaken inderdaad.
Barco schreef:blackstar schreef:Dan ben ik nog van de ouderwetse stempel. Ik vind dat een man de vrouw moet vragen.
En waarom vind je dat???
Maar goed zo geemancipeerd ben ik ook echt niet, maar ik hoef niet gaan zitten wachten totdat mijn vriend het eindelijk een keertje vraagt, omdat het zo hoort.
tien jaar?!?!?! Jij bent optimistisch

Twiggy2008 schreef:Maar Schimpie, is trouwen dan zo belangrijk?