Stop calling me!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlou_

Stop calling me!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 23:41

se-ri-eus!

Het begon allemaal een paar maanden geleden dat ik gebeld werd door een ziekenhuis uit heerle. naja ik nam een paar keer neit op omdat ik aan het werk was. Ik kreeg dus een voicemail bericht waar echt patientgevens gezegd werden en meer. Toen had ik al zo iets van guys come on! Dit doe je niet! Mijn voicemail klinkt ook echt alles behalve limburgs dus dan heb ik al zoiets van zou er niet iets gaan dagen bij die mensen daar!?

Ik ben nog zoooo vaak gebeld door:
Het ziekenhuis
De thuiszorg
Kinderopvang
Privenummers.

Ik heb ook zo vaak gezegd dat ze het verkeerde nummer hebben en dat er gegevens uitgewisselt worden die prive zijn maar daar wordt neit echt op gereageerd en ze blijven maar bellen!

Ik weet niet waar die kinderen allemaal last van hebben maar weet ondertussen wel dat ze heel veel doktors afspraken gemist hebben zo te horen op de voicemail haha.. Nagelbijten / Gniffelen

Kan ik heel heerle niet blokeren!? Die nummers dan haha ik word er echt gek van Blauw oog

Brainless

Re: Stop calling me!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:43

Kun je niet je voicemail beginnen: Dit is NIET het nummer van het ziekenhuis (oid)....

Ik zou het anders ook niet weten. raar dat ze zomaar privé gegevens vertellen.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:44

Heb je toevallig net een nieuw telefoonnummer?
Ik had een abonnement, en toen ik dat had opgezegd had nog geen maand later een ander persoon dat zelfde nummer alweer.
Die arme jongen werd helemaal gek gebeld door mensen die mijn nieuwe nummer nog niet genoteerd hadden

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 23:45

oh haha dat is een goeie Tong uitsteken maar klinkt een beetje onproffesioneel als er echt iemand belt snap je Knipoog

ja vind het ook raar en het mag ook echt niet. vond het al dom dat ze er ook niet echt op reageerde. Scheve mond

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 23:45

nee heb dit nummer toch al wel een jaar..

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:50

Zelf betreffende instanties bellen en dan met administratie/secretaresse o.i.d. die je nummer bij hun intern kunnen veranderen. Misschien helpt dat?

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:50

Dan is het wel raar. Vooral ook eigenlijk dat ze medische gegevens op de voicemail zetten
Erg vervelend voor jou, maar waarschijnlijk ook voor de persoon die ze proberen te bereiken.
Heb je bij dat ziekenhuis en instanties gemeld dat dit niet klopt.
Dan kunnen ze je nummer wissen (als de medewerkers hun werk doen)

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:51

Zijn het prive nummers waar ze vandaan bellen of kan je ook het nummer in je beeldscherm zien?
Als je het kan zien, dan kan je het nummer opslaan in je telefoon en zodra ze bellen, opnemen en meteen weer ophangen. Op die manier komen ze ook niet bij je voicemail terecht. En als jij dat vol blijft houden zullen ze op een gegeven moment toch wel een andere manier gaan zoeken om met de juiste persoon in contact te komen?

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 00:26

Ik ben ook een periode gebelt door een ziekenhuis, en volgens mij ook die uit Heerle..maar dat is inmiddels een jaar geleden dus precies weet ik het niet meer. Meerdere malen niet op kunnen nemen, later gezegt dat ik niet degene ben die ze zochten. Kreeg nog meerdere malen andere collegas van haar aan de telefoon, heb het wel 10 keer uit moeten leggen denk ik.
Heel vreemd dat ze zo gemakkelijk met telefoonnummers omgaan. Helemaal met patientengegevens trouwens! Ik vind niet dat je dat op een voice mail mag ik spreken, het is persoonlijk.

Ik zou als ik jou was zelf eens bellen en de situatie uitleggen. Dit is voor de werkelijke patient ook niet handig.

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 22:51

ja echt verschrikkelijk irritant. Als dat ziekenhuis belt zie ik een nummer maar ben ook paar keer door de thuiszorg gebeld en dan stond er prive nummer.