Wat is er nou met hem..?? Helpp!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

L0veJ0la

Wat is er nou met hem..?? Helpp!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 17:15

hee, mensen,

het gaat over mijn ex-vriendje.
het ging alles prima tussen hem en mij, Ik ben nog steeds vrijgezel..
Afgelopen op maandag vertel ik aan hem dat ik beetje verliefd op Andere jongen was. En Opeens zei hij tegen mij dat hij misschien nooit meer op msn komt..Ik was schrokken. Ik vind het erg vaag en raar.. Het deed wel erg pijn voor mijn hart.
Toen ik heb aan mijn mams geverteld. Maar ik zei tegen haar dat ik hou nog steeds veel van hem. En Ik vind andere jongen leuk.. En ik vind mijn ex ook nog steeds leuk..
Op zondag ga ik misschien met hem afspraken maken.. het is eerste keer ontmoet..

Dus ik weet het niet dat wat is er met hem.. en weet het niet meer dat wat ik ga doen..

Liefs,
Kirsten

Ps: ik ben doof, ik hoop dat jullie mijn verhaal begrijpen..!!

Mavelle

Re: Wat is er nou met hem..?? Helpp!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:16

waarom heb je hem nog nooit ontmoet?

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:16

waarschijnlijk vind hij jou nog wel leuk en is ie jaloers en doet ie daarom zp?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:17

ik denk ook dat hij jaloers is!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:18

Meid ik zou even tegen hun allebei zeggen dat ze geen contact meer moeten zoeken..
neem even een week of 2 voor jezelf, en ga dan goed uitzoeken wie jij het leukste vind.. met wie jij samen wil zijn.. zo hoef je niemand aan het lijntje te houden..
Succes!

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 17:25

Elma_ schreef:
Meid ik zou even tegen hun allebei zeggen dat ze geen contact meer moeten zoeken..
neem even een week of 2 voor jezelf, en ga dan goed uitzoeken wie jij het leukste vind.. met wie jij samen wil zijn.. zo hoef je niemand aan het lijntje te houden..
Succes!

Hij en mijn ex hebben geen msn en alleen hyves geloof ik wel..

L_Ilse_L: Ik ken hem maar 3 maanden pas.. en ik ken hem alleen via msn.. en cammen verder niks..

angelaatjuh,breezy302, Ik denk ook maar waarom doet hij zo dan?

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:35

Ik denk inderdaad ook dat jouw ex-vriendje het niet goed kan verdragen dat jij een andere jongen leuk vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:36

L0veJ0la schreef:
Elma_ schreef:
Succes!

Hij en mijn ex hebben geen msn en alleen hyves geloof ik wel..

L_Ilse_L: Ik ken hem maar 3 maanden pas.. en ik ken hem alleen via msn.. en cammen verder niks..

angelaatjuh,breezy302, Ik denk ook maar waarom doet hij zo dan?

omdat hij je denk ik nog leuk vind

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:38

Ik denk ook dat hij jarloers is. tuurlijk vind je hem nog ergens leuk, maar jij moet verder gaan met je leven. En als meneer dat niet zint, heeft meneer toch lekker pech. is mischien hard, maar jij moet zelf weten wat jij denkt het beste is.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:40

Waarom hij jaloers is dat weet ik niet want ik kan geen gedachtes lezen Schijnheilig
Denk dat hij jaloers is maar het kunnen ook andere redenen hebben.

yentlstyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:41

Waarschijnlijk deed het hem ook pijn om te weten dat jij een andere jongen leuk vind..
Waarom is het uit met je ex? En wie heeft die keuze gemaakt?

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:02

Ik heb een lieve vriendje, hij heet Chris, bijna 9 maanden verkering met mii
ben heel gek op me schatje

Is dat je ex of niet? want ik snap het eigelijk niet helemaal..

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 18:05

yentlstyl schreef:
Waarschijnlijk deed het hem ook pijn om te weten dat jij een andere jongen leuk vind..
Waarom is het uit met je ex? En wie heeft die keuze gemaakt?

Hij heeft 7 maanden geleden uit gemaakt met mij, Hij voelt niks meer op mij maar hij zei dat hij blijft altijd van mij houden. Een paar weken geleden was hij ook verliefd op andere meisje maar hij kan het niet met haar relatie om mij denk ik..
vroige week woensdag was ik bij hem.. Hij zag mijn ketting van hem en mij.. Ik zei dat wat is er dan? en hij is wel verbaasd.. Ik zal jullie vertellen,, Als ik bij hem ben, daarna ff op bed zitten, opeens kwam hij een kusje aan mij geven op mijn mond. daarna gingen we in de douche en hij zei dat ik was zooo still, ik zei dat ik moet zo druk meisje.. Hij gaf mij hard knuffels en kusjes en etc..
Daarna moest ik weg naar huis.. Ik vroeg hem dat hou jij nog steeds van mij?,Hij zei dat jah.
ik zei oke..

maar ik heb er nog meer verhaaltjes..

angelaatjuh: jah dat is mijn ex.. en ik had geen zin om te opruimen..Mijn profiel is te oud..hoor

yentlstyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:15

Als hij zegt niets meer voor jou te voelen denk ik dat het beter is dat jullie gewoon als vrienden gaan gedragen of geen contact meer met elkaar moeten hebben. Zo kom je nooit over hem heen. Ik denk dat het beste is om hem te vergeten en door te gaan met je leven.. Of dat je hem om duidelijkheid gaat vragen wat hij nu precies van jou wil.

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 19:07

yentlstyl:Eigenlijk wil ik nog steeds met hem contract nemen..!!
Ik wil ook erg graag met hem praten.. Over mij en hem..Ik weet dat hij zo jaloers is en zo.. maar ik weet het niet of hij hebt zin in.

yentlstyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:26

Dan moet ie maar zin maken! Als hij zegt dat ie toch altijd van jou zal houden dan mag ie best even met je praten. Ik denk dat het alleen maar een opluchting is voor beide. Want hij zal vast ook met vragen zitten...

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 19:49

Hoe doet ik hem dan vragen??? Maar ik zit ook beetje probleem en dat druf ik niet zeggen..

yentlstyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:44

Gewoon vertellen dat er een paar dingen zijn die jou dwars zitten en dat je daar met hem over wil praten. Alle moed bij elkaar schrapen dus! Je zult zien dat als het eenmaal gebeurd is je er stukken beter bij voelt..

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 16:24

Nou het gaat nog steeds niet goed.. Hij blijft maar boos op mij.. Ik heb hem zo vaker gezegd dat ikmet hem wil praten.. en meteen hij zei nou geen tijd.. sorry ik ga over week op vakantie.. En hij heeft nieuwe nummer.. en ouwe nummer ook.. en nu heeft hij mijn hyves verwijderen WOW. Ik heb hem vragen wat is nou probleem tussen hem en mij,, Hij zei dat nou ik was bezig opruimen met zijn hyves.. maar ik zei hem dat ik geloof hem niet.. Daarna was hij meteen offline.. en dus ik heb hem email sturen dat ik morgen bij hem thuis kom langs en zegt dat ik met hem wil ook praten en ik blijf maar verdrietig en stress..!!
Ik wil gewoon ophouden ermee.. ik heb al 1 jaar rotjaar gehad..
Het is bijna nieuwe jaar..

yentlstyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:29

Ja als ie echt niet wil praten, zal je je er toch bij neer moeten leggen. Dus mocht dat het geval ben laat hem dan ook gewoon lekker stikken en probeer het hoofdstuk af te sluiten.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:33

Ik denk dat je hem beter gewoon uit je hoofd kunt zetten.
Ik heb dit ook gehad met een jonge, we kunnen nog niet met elkaar opschieten maar we kunnen in ieder geval weer hoi zeggen tegen elkaar.
Hebben het nooit uitgepraat trouwens, hij wilde het nooit