Stageverslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meraki

Stageverslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 12:09

Ik weet niet of het hier goed staat.

Maar ik ben bijna klaar met m'n laatste stage, bij een reclamebureau.
Aangezien mijn opleiding ook creatief is (Grafisch Vormgeven), wordt van ons verwacht dat we ook een creatief
stageverslag inleveren Knipoog Nou heb ik een heel leuk idee, maar ik ben hiervoor een lege on-gevouwen doos nodig en
lege/kale verfblikken.

Hier is wel aan te komen, maar alleen in partijen vanaf 200/300 stuks.

Is hier misschien iemand die me verder kan helpen in m'n zoektocht? Ik denk dat als ik langs
een bouwwinkel, met verfafdeling fiets hun mij ook wel aan zo'n blik kunnen helpen Lachen
Maar die dozen!

Het is de bedoeling dat ze ook onbedrukt zijn, aangezien ik ze zelf wil laten bedrukken.
Zo'n doos wordt het ongeveer..

http://sipanji.deviantart.com/art/Mokap-97996497

Alvast heel erg bedankt !

Esile

Re: Stageverslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 21:53

Ik kan je foto niet zien, maar kun je niet met verhuisdozen aan de slag? Of hebben ze bij de ikea niks o.i.d? Succes ermee iig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 09:24

Kijk eens in Enschede bij de dozencentrale. Daar kun je alle soorten en maten kale dozen kopen die je maar kunt bedenken, ook in kleine hoeveelheden Lachen Misschien kun je via hun ook wel aan verfblikken komen?

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 09:42

Ja de buurman van m'n vriend heeft een schildersbedrijf.. dus die zou voor mij gaan vragen Lachen

Dat van de dozencentrale is wel een heel goed idee !
Het is alleen wel, dat ik niet van die amerikaanse dozen zoek (gewoon standaart dozen) maar meer display dozen.