getver, er gebeuren hier rare dingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

getver, er gebeuren hier rare dingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 22:28

tja, ik zit hier nu een beetje bang te zijn achter mijn pc dus ga het toch maar in de groep gooien. al sinds ik hier swoon, nu zo'n week of 3 is er een vreemd geluid in huis. het is net alsof er op de verdieping boven me( ik woon in een appartement) iemand heel hard loopt te gillen. in begin dacht ik dat er iemand gevallen was ofzo maar na een paar dagen hoorde ik t nog. en nu, na al die weken nog steeds. het rare is dat een vriend van mij, die hier ook vaak is steeds niets hoort als hij er is en ik dus duidelijk wel. ok, ik probeer het nu te negeren maar het geluid komt steeds terug. gewoon alsof er iemand om hulp schreeuwt. maar dit is niet het enige. sinds een paar dagen doet mijn beeldscherm van mijn pc raar. hij beweegt steeds op en neer. dus net alsof je aan t scrollen bent met je muis. vond ik op zich ook nog niet zo raar maar nu net, ik zit dus te bokken, hoor ik steeds piepjes. en dat waren duidelijk piepjes van mijn telefoon. die lag naast de pc. ( huistelefoon, geen mobiele) pak ik dat ding op( ik had hem dus niet in mijn handen gehad) zie ik allemaal nullen in t beeldscherm staan. ik zit me nu dus af te vragen wat er in mijn huis aan de hand is. ik vind het toch wel een beetje eng( geloof ook in geesten) en weet niet zo goed wat ik er mee moet. voorheen woonde hier een ouder vrouwtje wat is verhuisd naar een 55+ woning, dus niet iemand die hier is gestorven. misschien beeld ik t me in maar ik vind het echt raar allemaal. en ik woon hier net zo lekker naar mijn zin maar dit soort dingen vind ik dus eng.

ENOMIS

Re: getver, er gebeuren hier rare dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:30

ik geloof ook in 'geesten'..
iig dat er meer is na dit leven..
misschien iemand die hier ervaring mee heeft vragen om langs te komen?
Al is het maar om iets uit te sluiten.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:30

lijkt me heel erg spoekie!!! ik hoop dat er een verklaring voor zal zijn,ik zou het ook eng vinden hoor.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:33

vraag derek om hulp Clown grapje natuurlijk.ik heb geen ervaring met geesten al zou ik het soms wel willen(contakt met mijn moeder)
maar ik geloof best dat er iest zal zijn naar de dood,derek heeft mij er in ieder geval er van overtuigd,soms nog wel twijfels maar ik hoop dat er iets is na de dood.maar jij zit er nu mooi mee.
woon je daar al lang?

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:34

ik kan de situatie natuurlijk niet goed inschatten, maar je zal zelf weten of er een logische verklaring voor is of niet.

laat je in ieder geval nooit bang maken. als je het vervelend is kan je vragen of het weg wilt gaan, naar het licht of in ieder geval weg bij jou. gewoon rustig en duidelijk zeggen: ik wil dit nu niet, wil je wegggaan? Je kan ook hulp vragen van God of Het Licht, gewoon: Ik vraag Het Licht om mij te beschermen. werkt altijd, het Licht is de allersterkte, boven alles!
áls het iets zou zijn lijkt het of het inderaad je aandacht wil trekken. denk erom: blijf kalm en ontspannen. kwade entiteiten vinden geen ingang als je rustig bent en bescherming hebt van boven, en entiteiten die verdwaald zijn zullen blij zijn als jij ze het licht kunt laten zien.

sterkte Lachen

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:34

Als er dingen gebeuren die je niet gemakkelijk rationeel kunt verklaren kan ik me voorstellen dat je je niet prettig voelt.
Misschien kun je iemand ernaar laten kijken die van dit soort dingen verstand heeft, al is het maar voor je eigen geruststelling.

Aan de andere kant denk ik dat je je bewuster bent van dingen om je heen als je je niet op je gemak voelt. Misschien kun je zorgen dat je voorlopig regelmatig visite of een logee hebt. Lachen

Laat je niet gekmaken hoor! Knipoog

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:35

Ik zou verhuizen!

Nee even serieus, ik zou daar HELEMAAAAAL naar van worden hoor, daar ben ik echt als de dood voor!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:36

Kun je niet uitzoeken bij gemeente wat voor bewoners er hebben gewoond, of er iets in het huis is gebeurt, op wat voor grond je woning staat?
Heb vaker gehoord dat het kan spoken op grond waar oorlog oid is gebeurt.
Iemand die je vertrouwt en er ervaring mee heeft zou misschien anders een keer naar je huis kunnen komen en voelen.
Wat bij mijn oude huis heel erg hielp was met salie roken en dan uitroken (alleen als je niet bang bent en je je kan afsluiten van negatieve invloeden). Wierook branden dat je fijn vind.
Probeer om kracht en bescherming te vragen aan het goddelijke.
Sterkte!

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:37

Gebeurd dit alleen savonds of ook overdag ??

Stipje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:40

Ik ben zelf christen, ik weet natuurlijk niet of jij ook wilt bidden, maar ik geloof dat God je er wil steunen als je daarom bid, en dat kwade dingen nooit sterker kunnen zijn dan God. Ik hoop dat dat je helpt Knipoog
Laatst bijgewerkt door Stipje17 op 25-11-08 22:42, in het totaal 2 keer bewerkt

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:41

Misschien een rare vraag, maar gebruik je sinds kort bepaalde medicijnen? Daar kan je namelijk ook wel eens hele rare dingen van gaan horen en zien! Dan zou ik gelijk even de bijsluiter lezen.
Laatst bijgewerkt door nikkigioa op 25-11-08 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:41

Ik zou ook iemand langs laten komen. De vorige bewoner is dan wel niet overleden maar misschien de bewoner daarvoor of iemand uit een van die andere appartementen.
Ik heb zelf ook altijd in "meer dan dit leven" geloofd maar, zodra je het van dichtbij meemaakt is het toch anders hoor. Krijg er nog de kriebels van als ik eraan terug denk.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:42

Lonneke laat aan je begeleiding weten dat je je bang maakt. Zij kunnen misschien je erbij helpen. Het kan idd ook aan je medicijn gebruike liggen maar het kan ook zijn dat jouw gehoor gewoon beter is als dat van je vriend en dat de bovenburen een CD draaien, TV kijken of radio luisteren. Niet te lang mee blijven lopen.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:43

Er is vast een hele logische verklaring voor.
Vast de wind die fluit o.i.d..

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:44

Ik geloof er niet in, dat even eerst. Daarom denk ik ook dat het tussen je oren zit. Weet je zeker dat dat niet het geval zou kunnen zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:45

oehh, ik snap dat je dit eng vind. kun je dit misschien hardop zeggen? Als u een slechte geest bent wil ik dat ik dat u nu weggaat, als u een goede geest bent mag u blijven maar laat niet merken dat u er bent alstublieft!

ik heb hier veel ervaring mee, mijn pm box staat open als je vragen hebt enz...

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 22:46

Dreeetje schreef:
Gebeurd dit alleen savonds of ook overdag ??

het bebeurt ook overdag. tenminste dat gegil dan. en ik lijk de enige te zijn die het hoort. ik woon hier nu 3 weken en hoor het al sinds ik hier woon. in begin dacht ik dat het een stem in mijn hoofd was, maar nu weet ik dat dat niet zo is. het is zo eng. moet zo gaan slapen maar durf eigenlijk niet zo goed. ook de hond doet wel eens vreemd. dan zit ze gewoon te grommen naar iets wat er niet is. echt, ik ben doodsbang. ik ben trouwens wel blij met de reacties hier. dan weet ik in elk geval dat jullie het serieus nemen. ik ga me er toch eens wat meer in verdiepen. vind het maar niks

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:46

Zijn het geen verwarmingsbuizen die rare geluiden maken?

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:47

Oke, ik snap dat je het eng vind maar ik ben meestal vrij nuchter in dat soort dingen

- Is het niet de wind die je hoort?
- Heeft je boven buurman/vrouw niet de radio/tv een beetje te hard?
- Lag je telefoon op iets hards? Ik bedoel dat er iets op de nul drukte, dat geluid voor de piepjes zorgde en er daarom ook nullen in het beeldscherm stonden?
- Heb je een lamp bij/naast je beeldscherm? Als je die aan hebt, dan gaat je beeldscherm trillen, dat heb ik zelf ook.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:47

Lonneke je laat je nu onnodig bang maken. Geloof me er is niets aan de hand met het huis.

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:48

Hmm heel eng, miss iemand erbij halen die er ervaring mee heeft?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 22:48

nikkigioa schreef:
Misschien een rare vraag, maar gebruik je sinds kort bepaalde medicijnen? Daar kan je namelijk ook wel eens hele rare dingen van gaan horen en zien!

de medicijnen die ik gebruik heb ik al heel lang. al toen ik nog in t ggz zat. daar heb ik nooit last gehad van waanbeelden of iets dergelijks. en hoe izt het dan met die telefoon. die knopjes gaan toch niet vanzelf aan? het is zo'n draagbare handtelefoon. dat kán gewoon niet vanzelf gaan.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:49

Je gelooft dingen die je wil geloven.
Je maakt jezelf bang om niets.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:50

hmm, idd.. kan 'n logische verklaring voor zijn.
maar vreemd dat je allemaal nullen op je telefoonscherm had staan en 't beeldscherm begon te scrollen...

ikzelf geloof ook dat er meer is tussen hemel en aarde dan wat sommige van ons kunnen waarnemen Knipoog
wellicht zou het kunnen zijn, dat 't miss iemand is overleden is en graag van spelletjes/grapjes houd.. (ik denk ook maar even mee, alhoewel 't 'n gekke richting is Nagelbijten / Gniffelen)

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:50

lonneke schreef:
ook de hond doet wel eens vreemd. dan zit ze gewoon te grommen naar iets wat er niet is.

Dieren zijn over het algemeen veel gevoeliger voor dit soort dingen dan mensen dus best kans dat hij iets "ziet" of "voelt".