Sinterklaas activiteit voor leeftijd 18-21

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberleij

Sinterklaas activiteit voor leeftijd 18-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 21:55

Op school gaan wijn sinterklaas vieren, dit moet de klas zelf organiseren etc.
We hebben lootjes getrokken.

Eerst gaan we ontbijten, daarna gaan cadeautjes uitpakken. En daarna moet er los van de cadeutjes een spel worden gedaan wat te maken heeft met sinterklaas.

En dat is niet zo makkelijk te bedenken als ik dacht. het is voor een 3de jaarsklas spw 3 leeftijd varierend van 18 tot 21.

Het enigste wat ik op internet tegenkom zijn echt kinderspelen of rollenspellen.
En laat een rollenspel nou net iets zijn wat we niet willen omdat we daar al mee doodgegooit worden.

hebben jullie leuke ideeen? Haha!

pinuts

Re: Sinterklaas activiteit voor leeftijd 18-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:43

je hebt zon spel met een dobbelsteen.. Dat je voor elkaar de meest verschrikkelijke cadeautjes koopt. ( en natuurlijk ook iets leuks..) En dan moet je om de beurt gooien, en dan kun je steeds cadeautjes van elkaar afpakken etc. Waardoor het heel spannend word wie wat krijgt. Ook leuk natuurlijk dat je dan kan lachen om de meest erge cadeautjes. (penispasta etc:p)

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:06

jaa dat is echt errug leuk.. hebben wij vorig jaar gedaan.. jou leuke dingen wordt steeds afgepakt, en probeert andere op te zadelen met een afschuwelijke spaarpot Haha!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:44

pinuts schreef:
je hebt zon spel met een dobbelsteen.. Dat je voor elkaar de meest verschrikkelijke cadeautjes koopt. ( en natuurlijk ook iets leuks..) En dan moet je om de beurt gooien, en dan kun je steeds cadeautjes van elkaar afpakken etc. Waardoor het heel spannend word wie wat krijgt. Ook leuk natuurlijk dat je dan kan lachen om de meest erge cadeautjes. (penispasta etc:p)

Dit doe ik met mijn klas, word echt leuk denk ik!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:50

Kana schreef:
pinuts schreef:

Dit doe ik met mijn klas, word echt leuk denk ik!

ontzettend leuk spel is dat! zeker een aanrader Knipoog

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 08:03

Dat is id een erg leuk spel vroeger bij mij op school hebben we dat ook gespeeld, alleen ik was juist degene die ervoor zorgde dat m´n klasgenoten de meest raarste cadeau´s in handen kregen Haha!

(heeft iemand hier misschien een tip voor me ´´wat ook met sinterklaas te maken heeft´´ maar dan gevarieerd van lftijd ander half tot 10 jaar, tis dat ik iets wilt doen voor mijn 2 neefjes en nichtje, ik ben echt gek op ze (zijn kids van mn lieve zus), maar het hoeft ook niet weer iets groots oid te zijn ik doe het voor haar kids, ivm ze zelf niet aan sinterklaas doen etc...Maar toch wil ik iets leuks voor ze doen of iets leuks geven..

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 11:18

haai

@ possie - ik gaat even nadenken;)

Dat is inderdaad een leuk spel, maar hewt probleem is dat het niks met de cadeus te maken mag hebben Verdrietig

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:58

[LZP] > [PF]