was nog geeneens 2 straten verderop of lag al. mijn vriendin met wie ik mee fiets 10 minuten later ook.
het was spekglad en gewoon niet te doen. ik ben vijfkeer gevallen, zelfs als je afstapt viel je nog.
op een weg komen hele groepen samen en daar moest je lopen, overal om je heen vielen mensen.
we hebben verschrikkelijk gelachen (om vervolgens zelf ook te vallen
) maar baalde na een paar harde glijpartijen ook.er reden politieautos en soms moest je van hun stoppen en lopen.
uiteindlijk veel te laat op school, bleek dat er bijna niemand was( er komen veel mensen van ver)
mensen waren gevallen, er waren hele groepen in elkaar gereden, ongelukken en noem maar op.
het was ee chaos en uiteindelijk zijn de eerste 2 uren maar gestopt omdat iedereen helemaal hyper was of er niet was.
ik had vanmorgen op TT gezien dat het glad zou worden, maar niet gedacht dat het zo zou worden anders was ik wel met de trein gegaan.
begin nu ook de blauwe plekken te voelen, vooral op mijn benen doet het zeer.
ik heb nog nooit zulke gekheid meegemaakt, maar we hebben ook echt vreselijk gelachen om hoe iedereen ging.
hebben uiteindelijk nog aan agent gevragd of die ons niet naar school wou rijden, en een oude vrouw geholpen die onderuit was gegaan.
wie had er nog meer last van( ik kom uit Zuid-Holland)
. 
Was echt blij dat ik vandaag niet de fiets heb gepakt!