gladheid vanmorgen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnda

gladheid vanmorgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 16:40

vanorgen zoals altijd om 7 uur op de fiets naar school, moet een uur fiesten en ben dan om acht uur op school.
was nog geeneens 2 straten verderop of lag al. mijn vriendin met wie ik mee fiets 10 minuten later ook.
het was spekglad en gewoon niet te doen. ik ben vijfkeer gevallen, zelfs als je afstapt viel je nog.
op een weg komen hele groepen samen en daar moest je lopen, overal om je heen vielen mensen.
we hebben verschrikkelijk gelachen (om vervolgens zelf ook te vallen Clown ) maar baalde na een paar harde glijpartijen ook.
er reden politieautos en soms moest je van hun stoppen en lopen.

uiteindlijk veel te laat op school, bleek dat er bijna niemand was( er komen veel mensen van ver)
mensen waren gevallen, er waren hele groepen in elkaar gereden, ongelukken en noem maar op.
het was ee chaos en uiteindelijk zijn de eerste 2 uren maar gestopt omdat iedereen helemaal hyper was of er niet was.

ik had vanmorgen op TT gezien dat het glad zou worden, maar niet gedacht dat het zo zou worden anders was ik wel met de trein gegaan.
begin nu ook de blauwe plekken te voelen, vooral op mijn benen doet het zeer.
ik heb nog nooit zulke gekheid meegemaakt, maar we hebben ook echt vreselijk gelachen om hoe iedereen ging. Haha!
hebben uiteindelijk nog aan agent gevragd of die ons niet naar school wou rijden, en een oude vrouw geholpen die onderuit was gegaan.
wie had er nog meer last van( ik kom uit Zuid-Holland)

Vitalis_

Re: gladheid vanmorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:42

Ik ook vanmorgen
ik was de oprit nog niet af of ik was al gevallen Clown
Maar verder naar school ben ik gelukkig niet meer gevallen

pres

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:45

Ik kon vanmorgen ook schaatsend over het erf naar de stallen Clown

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:46

Ik ben gelukkig de hele dag de deur niet uitgeweest. Kwam gisteravond terug van een vriendinnetje en merkte toen al wel dat het glad was. Moest voorzichtig lopen, anders gleed ik zo uit!

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:46

Ik ben vanochtend maar gaan lopen naar school. Is gelukkig niet zover. Maar heb er ook echt ontzettend veel zien vallen. Maar heb ook enorm gelachen.

Kwam ook iemand met zn scooter en die dacht even stoor te zijn, en daar ging die, gelukkig niet hard, wel ontzettend gelachen, hij zelf ook.

Bij ons op het pleintje zijn er trouwens ook ontzettend veel gevallen. Ik woon ook in Zuid-Holland, gouda om precies te zijn Tong uitsteken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:48

ik ook en woon ook in zuid holland, ik ben trouwens echt dom! gisteravond stond ik met mijn vriend buiten toen er een gemeente wagen langs kwam. Ik zei tegen hem... waarom rijd die wagen er zo laat savonds met wit zand? zijn reactie: schat ze gaan strooien

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:49

Ik woon in noord-holland, ben gewoon gaan fietsen (3 kwartier) en gelukkig geen 1x onderuit gegaan, maar ik fiets alleen en als je recht fiets en geen scherpe bochtjes maakt ga je niet zo snel onderuit Vork
Al viel het volgens mij nog wel mee hier

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:50

hihi ik woon in moordrecht, en mijn Sannetje is ook onderuit gegaan op haar fiets vanochtend Lachen Lachen

Ik moet zo een 200 meter lopen van mijn huis naar mijn auto......... heb ik een kwartier over gedaan Lachen

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:51

Ik ben vanochtend zonder te vallen op school gekomen terwijl er heel veel gladde stukken waren. Haha! Er waren wel veel mensen die wel vielen en dan hoorde je weer een fiets tegen de grond gaan.

blitsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:53

Vandaag was het bij ons ook rampzalig! Iedereen die met de fiets naar school kwam was minstens 1keer gevallen. Ook slim dat er wel op sommige wegen gestrooid wordt maar niet op de fietspaden. Mijn moeder had mij met de auto gebracht, maar we hebben ook heel traag gereden omdat het echt spiegelglad was!

elske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:54

Hier in Utrecht was het ook al zo'n drama! Ik kon al schaatsend van de bus naar mn universiteit gaan. In de bus ook echt tientallen valpartijen gezien en ontzettend veel lopende mensen. Was ook een bus van de weg afgereden door de gladheid Bloos! Was echt blij dat ik vandaag niet de fiets heb gepakt!

xxmarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:55

Tsjaa bij ons ook.
Ik was maar één keer gevallen maar om je heen vielen er constant fietsers. Ook lag er een auto in de sloot en nog een paar in de berm Nagelbijten / Gniffelen

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 16:56

angelaatjuh schreef:
Ik woon in noord-holland, ben gewoon gaan fietsen (3 kwartier) en gelukkig geen 1x onderuit gegaan, maar ik fiets alleen en als je recht fiets en geen scherpe bochtjes maakt ga je niet zo snel onderuit Vork
Al viel het volgens mij nog wel mee hier

zou ik niet te hard zeggen, Knipoog
je fiets vloog zo onder je kont vandaan. Clown
wij reden achter iemand die viel, ik helemaal dubbel, ging ik er zelf achteraan.
maar er waren ook echt pijnlijke ongelukken hoorde ik. waren er een paar echt helemaal kapot naar school gekomen

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:57

Het was hier prachtig. Niks gevroren en ijzel. Ik woon in Friesland

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 16:58

blitsie schreef:
Vandaag was het bij ons ook rampzalig! Iedereen die met de fiets naar school kwam was minstens 1keer gevallen. Ook slim dat er wel op sommige wegen gestrooid wordt maar niet op de fietspaden. Mijn moeder had mij met de auto gebracht, maar we hebben ook heel traag gereden omdat het echt spiegelglad was!

idd minstens 1 keer bij ons.
waren er een paar die 3.5 kilometer moesten lopen omdat het een ijsbaan was(niet gestrooid)
en ook automobilisten in de berm, die om zich heen kijken van hu? waarom glibber jij zo over de weg Clown (hij stond zelf in de berm)

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:59

Vitalis_ schreef:
Ik ook vanmorgen
ik was de oprit nog niet af of ik was al gevallen Clown

Hier nog 1 Clown
Verder heel voorzichtig gelopen midden over de weg van het parkeertrein. Want de stoep was echt te glad.

Zondag ochtend vroeg was het ook al zo glad. Toen ben ik ook onderuitgegaan mijn mijn scooter Verdrietig

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:00

Ik ben vanmorgen ook op mn plaat gegaan toen ik naar mn auto liep Vork

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:02

Ik durfde amper het huis uit en heb mijn ma gisteravond lief aangekeken, alhoewel het toen wel meeviel Tong uitsteken Vanochtend in de tuin bijna op mijn bek gegaan en ik gleed heel mooi de poort uit(is een verhoging), gelukkig niet gevallen uiteindelijk, het laatste waar ik nu behoefte aan heb is me nog verrotter voelen Clown

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:02

pfoe ik woon ook in zuidholland (w.veen) zit godzijdank ziek thuis (nouja blij ben ik ook niet )
ik heb ook van mijn vader gehoord dat er heel veel vielen op weg naar station gouda

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:05

ik ging met de auto Clown gelukkig niet uitgegleden met de auto...

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:06

Auw auw auw, vijf keer van de fiets af gevallen Blauw oog

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:08

Ik ben ook gevallen en heb spiertje in mijn nek verrekt Verdrietig
En dat nog wel op mijn verjaardag haha
Voorderest heb ik 7 kilometer gelopen, kom ik 20 minuten op school en moet ik gewoon nog mijn repetitie maken in 25 minuten.. Nou vraag me af wat mijn cijfer is hih

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:10

Is het nu nog steeds glad?
Ik hoor constant sirenes in de buurt van de 80 weg hier even verderop.

Vanmorgen nog voor achten ergens ook een komen en gaan van sirenes.
Ik zelf ben nog niet buiten geweest, maar zag wel een nieuwsbericht met vele gebeurde ongelukken.

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:12

Ik ben ook gevallen :p

Ik zag witte korreltjes op het wegdek en dacht dus dat er gestrooid was, dus ik rij met een 'ik kom te laat oop school' vaart over een verkeersdrempel heen.. waarna ik dus een flinke schuiver maakte. :p
Maar 5x gevallen is wel veel.. Bloos!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:13

elske_ schreef:
Hier in Utrecht was het ook al zo'n drama! Ik kon al schaatsend van de bus naar mn universiteit gaan. In de bus ook echt tientallen valpartijen gezien en ontzettend veel lopende mensen. Was ook een bus van de weg afgereden door de gladheid Bloos! Was echt blij dat ik vandaag niet de fiets heb gepakt!

Ja die bus heb ik ook gezien! Stond in de greppel. Ik ben vandaag 2x gevallen! Ik was herstellende van een val vorige week donderdag van m'n paard, vanochtend, nog geen 200 m gefietst en ik ging onderuit. Doet vet pijn nou. En in Utrecht stapte ik uit de bus, viel ik wéér! Nou doet m'n rug weer pijn...