Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Maar ik ben er toch maar over heen gestapt omdat ik juist mijn vriend bij me wegjoeg met dit gedrag. Echt geef jezelf een schop onder je kont en ga je normaal gedragen. Exen zijn niet voor niks exen en hij is nu bij jou. Zorg dat het zo blijft zou ik zeggen
SAKKIA schreef:Je komt op mij over als een heel onzeker iemand die veel te bang is verlaten te worden door haar vriend
En geloof me ik kan het gevoelMaar ik ben er toch maar over heen gestapt omdat ik juist mijn vriend bij me wegjoeg met dit gedrag. Echt geef jezelf een schop onder je kont en ga je normaal gedragen. Exen zijn niet voor niks exen en hij is nu bij jou. Zorg dat het zo blijft zou ik zeggen
breezy302 schreef:ik herken dit een heel klein beetje...bedenk je wel dat er een reden voor is dat die anderen meiden zijn exen zijn en dat jij zijn vriendin bent?
Band met ex is ook nog heel erg sterk. En toch maak ik me niet druk 
innetrik schreef:breezy302 schreef:ik herken dit een heel klein beetje...bedenk je wel dat er een reden voor is dat die anderen meiden zijn exen zijn en dat jij zijn vriendin bent?
Ja, daar ben ik me ook van bewust. Het gaat meer om de fijne herinneringen die hij nog heeft van zijn exen, terwijl hij met mij heeft.. Moeilijk uit te leggen zoiets..
Maflinger schreef:Ik heb hetzelfde ook gehad, in lesbische relaties dan. Was overal jaloers om. Dacht telkens aan de exen enz. Maakte haar ook aan het janken. Uiteindelijk gedrag minder geworden maar die gevoelens zaten er nog wel.
Heb nu een relatie met een super leuke man. Hij heeft vele malen meer exen dan m'n vorige relatie had gehad. En toch doet t me weinig. Ik weet dat ie 100% voor me gaat en ik voor hem. Verleden is verleden. Kan me er helemaal overheen zetten. Hij is nu toch van mij! En hij is stapelgek op me. Durf hem ook alleen uit te laten gaan. Kon ik bij mn ex ook niet en zij ook niet bij mij.
Het is een bepaald soort zekerheid die je bij iemand moet voelen waardoor die stomme gevoelens weg gaan. Ik zei ook altijd dat ik zeker was van mezelf en zeker wist dat mn (toen) vriendin me niet zou verlaten, maar toch ontstaat dit soort gedrag alleen maar uit onzekerheid.
(ps) mijn vriend heeft zelfs een kind met 1 van zijn exen. Een superkindBand met ex is ook nog heel erg sterk. En toch maak ik me niet druk
Dat hij mooie herinneringen heeft aan haar is logisch. Ze zijn lang samengeweest en hebben samen een kind. Maakt me allemaal weinig uit.
Enige dat ik jammer vindt is dat ik nooit een kind van hem zal krijgen, waardoor onze band sterker zou worden, omdat we beiden geen kinderen willen. Door een kind wordt je relatie toch sterker heb ik het idee.

Ik wil dan uiteindelijk een antwoord weten, maar het helpt me nergens mee.. Het laat me alleen maar rotter voelen..breezy302 schreef:Stel hem eens vragen over de reden waarom het uit is gegaan...misschien dat jij je daardoor wat beter voelt. Als ik het goed lees heb jij een hartstikke fijne en lieve vriend
. BraveSpots schreef:breezy302 schreef:Stel hem eens vragen over de reden waarom het uit is gegaan...misschien dat jij je daardoor wat beter voelt. Als ik het goed lees heb jij een hartstikke fijne en lieve vriend
Als ik kijk naar mezlef was dit niet echt het probleem. Ik vertrouwde (nu nog altijd hoor) hem 100 procent, hij mocht bij wijze van spreken gerust op romantisch dineetje met zijn ex, had ik geen problemen mee. Ik kreeg gewoon een rot gevoel als ik dacht aan al die leuke momenten die hij met zijn exen had gehad, en dan vond ik onze relatie opeens zo weinig voorstellen.
Maar ik kan niet spreken voor de TS natuurlijk.
Ik kan me namelijk heel erg goed voorstellen dat hij zegt dat het allemaal niks voorstelde. Hij heeft hier ook gewoon geen zin in denk ik hoor. Mannen kunnen echt niet tegen dit soort wijven gedoe (want dat is het in mijn ogen, en begrijp niet niet verkeerd ik weet namelijk heel erggoed hoe je je voelt, ik ben namelijk ook niet heilig hierin)