gisteren vanaf uur of 2 was het al de hele tijd weer aan het sneeuwen, de hele nacht door. al een x snachts wakker geworden en beetje na buiten zitten kijken. nog steeds aan het sneeuwen, toch wel stresserig werd ik ervan.
mooi op tijd opgestaan, spullen gepakt en naar de rijschool gereden met de auto. 2 motoren gepakt en na het cbr gereden. jah oke de weg was nat maar niet echt glad en jah er lag zo her en der een beetje sneeuw.
eenmaal op het cbr kregen we de mededeling dat examens voor de motor(ik als eniste die dag had dan even gebeld want zo vroeg was het niet dat wisten ze om 9 uur ook al ipv dat wij daar om 11.30 aankomen!) neit door ging. wat was ik boos! ik wilde rijden, mijn instructeur vond ook dat het kon maar de examinator niet, waarom niet.... hij durfde niet met de auto te rijden! de auto! 4 wielen!
mijn instructeur al voorgesteld dat hij zou rijden en de examinator er naast maar nee werd hem ook niet. ik maar boos na huis. heb jeje dan voor voorbereid.
wat was ik boos!!
ok het was niet het ideaalste weer om af te rijden maar als ik het toch wil proberen is dat toch niet zo moeilijk...
nu weer opnieuw aanvragen dus weer een week of 4/5 wachten tot er plek is