eerste liefde roest niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rakkertjuuhh

eerste liefde roest niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 10:29

het is nu al zo'n 4 jaar geleden dat het uit is met mijn eerste vriendje..
heb 2 jaar met hem gehad..
heb het zelf heel bruut uitgemaakt.. met de woorden dat ik niet meer van hem hield..
maar paar weken later miste ik hem toch wel.. maar toen had hij al met ander meisje Verdrietig
ik was 14 dom en jong.. en heb liefste jongen ooit laten gaan.. heb zelf ook weer andere jongens gehad.. maar kan hem nooit vergeten..
en hoop altijd nog stiekem dat hij ooit terug komt bij mij...
wie herkent dit??

Wendy1978

Re: eerste liefde roest niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:34

vaak idealiseer je je eerste liefde heel erg. Tenminste... De meeste mensen wel... Mocht het ooit weer goed komen, kan het zijn dat het in het eggie enorm tegen valt...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:55

Nou, mijn eerste liefde.. Ik weet niet welke telt.

Mijn allereerste vriendje, heb ik toch wel 5 jaar verkering mee gehad. Oké, het stelde niet veel voor. Maar we gaven wel kusjes enzo! Van groep 1 tot en met groep 5. Tegenwoordig kom ik hem regelmatig tegen, knappe jongen hoor en ik kan goed met hem opschieten. Maar ik heb geen gevoelens voor hem, en hij niet voor mij voor zover ik weet. Hij is veranderd, en niet meer mijn type, hoewel qua uiterlijk er niets mis mee is.

Mijn tweede 'grote' liefde, ben ik 3 jaar verliefd op geweest. Het was zinloos. Maar ik was helemaal in de wolken. Hij was eigenlijk best wel een klootzak. En tegenwoordig schrik ik nog steeds als ik hem tegenkom, maar hij stelt weinig meer voor. Hij schrikt erger van mij geloof ik. Nagelbijten / Gniffelen

En dan de laatste. Mijn grote liefde heeft mij vier weken geleden verlaten. Het ging niet meer voor hem. Terwijl het voor mij juist helemaal perfect was. Na negen maanden lief en leed delen, was het over. Nog steeds heb ik stiekem hoop dat het goed kan komen. Maar dit was echt voor mij, de liefde van mijn leven. We zagen een toekomst samen, dachten dat dit voor altijd zou zijn. Maar blijkbaar niet, blijkbaar heeft het lot iets anders in petto.
[Voor het hele verhaal, zie mijn topic]

What's meant to be will always find it's way.. Lachen

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 11:32

Mijn eerste echte grote liefde vergeet ik nooit meer!!!
Maar idd vaak ga je die veridealiseren,en ik denk toch dat ik dat ook doe. Bloos
Maar vergeten??Nooit....nooit. Lovers

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 12:01

Ik absoluut niet, mijn eerste liefde bleek een banketstaaf die mij ongelovelijk veel pijn heeft gedaan. Zoveel zelfs dat ik er tot op de dag van vandaag nog afentoe last van heb.
mijn huidige vriend voelt wat dat betreft als mijn eerste echte liefde, gewoon postief en zoals het hoort volgens de regeltjes Lachen

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:05

Tsjah mijn eerste echte liefde heb ik anderhalf jaar mee gehad, halfjaar niet gezien, opnieuw geprobeerd en na anderhalve maand ging het uit omdat ie ineens geen gevoelens meer voor me had... Nou hij is al tijden zijn eigen niet heb ik het idee dus daar zal het vast ook mee te maken hebben. Ik idealiseer hem totaal niet, want ik weet in feite precies hoe hij is, ken hem door en door en het is zeker niet de ideale gast, maarjah liefde maakt blind he Clown Zoals jullie waarschijnlijk wel begrijpen zijn mijn gevoelens nog niet helemaal over voor hem, maar als hij me nu terug zou willen zou ik zeker nog wel even erover nadenken of dat wel een goed idee is(vooral doordat ik precies weet hoe hij is, maar in feite kan ik daar best mee leven, alleen hij heeft wat dingen gezegd en gedaan wat mij nog steeds dwars zit)...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:14

Ik denk dat je het teveel idealiseerd, je was hem destijds niet voor niks beu !

Ik heb ook een keer gedacht dat ik hem nooit meer zou vergeten ...

Ik dacht dat hij de ware was, had ik dat ff fout Huilen van het lachen

Nu ben ik blij dat ik niet met hem ben verder gegaan, hij is iemand geworden die totaal niet bij mij zou passen nu. Hij word wss nooit volwassen.
Dus sja nee ik ben niet van mening dat je eerste liefde niet roest.

Tuurlijk zul je het nooit vergeten, hoewel ik vrijwel nooit meer aan hem denk.
Maar idealiseer het niet zoveel, zowiezo is hij na die tijd toch niet meer de jongen die je toen kende, en nogmaals, je was hem toen niet voor niets beu Knipoog

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:03

Ik herken me wel in de woorden van TS.. Maar inderdaad, misschien idealiseren we teveel. Maar dan nog, ik zou het zo opnieuw proberen & als dan blijkt dat het inderdaad niet is wat ik wil, tsja, dan is het zo, maar onzekere gedachten à la "Zou hij echt de ware zijn?" "Zou het nu wel lukken?" vind ik vreselijk..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:30

Ik hoorde laatst een verhaal over een stel dat 3 jaar uit elkaar waren geweest. Maar nu gelukkig getrouwd zijn. Dat is ook mogelijk dus!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:34

zou nooit meer verliefd worden op mijn eerste vriendjes maar vind het altijd wel leuk om bij te praten met ze Lachen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:48

alja schreef:
zou nooit meer verliefd worden op mijn eerste vriendjes maar vind het altijd wel leuk om bij te praten met ze Lachen

Had jij meerdere vriendjes tegelijk? Tong uitsteken

Het gaat om de allereerste Knipoog

Nu in dit schrijf bedenk ik me eens, je eerste vriendje, hoeft niet eens je eerste liefde zijn eigenlijk.
Als je nog maar 12 bent stelt het gewoon lang zoveel niet voor.

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:18

die jongen waar ik voor het eerst mee ging was me eerste vriendje, ruim een half jaar.. toen ging het niet meer zoals het eigenlijk moest gaan, we gingen elkaar aan elkaar ergeren.. tijdje afstand genomen, later nog een keer geprobeerd, ging tijdje goed daarna toch niet.. jammer maar ik weet wel dat dat nu echt me beste vriend is! verliefd? verliefd ben ik niet meer, maar tuurlijk vind ik hem nog wel een leuke jongen, en hij mij ook waardoor het af en toe toch wel even moeilijk is .. maar we weten wel dat het zo gewoon beter is en we willen super graag vrienden blijven dus proberen we het niet opnieuw Lachen

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:31

je eerste vriendje/vriend/grote liefde zul je nooit vergeten..
Doe ik ook niet. Ben zelfs 2x naar hem terug gegaan. Om het gewoon weer in duigen voor me ogen zien te vallen..
Je eerste liefde geeft je altijd een andere gevoel dan de ''daar op volgende vriendjes'''..
Teminste zo voel ik het..
Maar er is altijd een reden dat het uit was/is ..
Terug gaan naar je oude liefde kan ook heel goed wel lukken.
maar in de meeste gevallen die ik ken loopt het toch weer op de klippen ..

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:38

Mijn allereerste serieuze vriendje, dan praat ik niet over basisschool romances Clown was toen ik 15 was.
Enja, op de een of andere manier is hij altijd speciaal gebleven.. 2,5 jaar later hebben we het nog eens geprobeerd, zonder succes Clown

Nu ben ik 2 jaar samen met mijn huidige vriend en ja, oude liefde roest wel Ja Haha!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:41

de eerste jongen waar ik verliefd op was die wist dat niet
en de tweede jongen was een beetje geflipt maar wel leuk
en als ik met hem op msn zit te babbelen voelt het zo raar vertrouwd

en aan de derde ben ik blijven hangen vanaf mijn 15 ben nu 31

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:44

Misschien heeft TS de titel een beetje een verkeerde titel, of een titel die verkeerd wordt opgevat.
Want de eerste liefde roest wel, maar vergeet je nooit.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:46

Ik had ook altijd een stiekem gemis, naar mijn 1e vriendje toe, ik heb hem via internet opgezocht, en het bleek dat hij ook al een tijdje naar mij opzoek was. Ik ben bij hem langs geweest, en we hebben even bijgepraat, en nu heb ik er gewoon vrede mee. Het is klaar, over, niet mijn type jongen (meer), maar we hebben toen wel een heel leuk halfjaar gehad!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:51

Mijn eerste vriend heeft nog steeds een speciaal plekje. Ik bij hem ook. Het was voor allebij de eerste echte liefde.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:57

Mijn eerste vriendje, tjee daar zou ik echt niet meer iets mee kunnen hebben. Hij is wel een goede vriend nu maar iewwww nee niet dat hij mijn vriendje wordt ooit.

En de tweede idem.. derde tja dat was wel heel anders dan de eerste 2.. Was echt verliefd etc. Bij hem had ik wel beetje last van idealiseren. Maar na 3e of 4e keer 'geprobeerd' te hebben, ben ik hem goed zat Haha! Haha!

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:35

Mijn eerste liefde waar ik écht verliefd op was, zal ik nooit vergeten!
Heb echt zon geweldig leuke tijd met hem gehad..
Maar we waren allebei erg jong, 15, ongeveer 2 jaar samen geweest..
Nu ben ik 19, en het is nogsteeds een spelletje tussen ons..

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:05

Lees even mee.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:13

Muziek!

Het is waar wat ze zeggen..
Je eerste Lief vergeet je nooit...
Als een gevoel dat diep gevroren,
Soms ineens ook weer ontdooid..
Hoe zou het zijn..
Voor Héél even met hem terug weer naar die tijd
Máár wat zou dan mooier zijn?
Mn Herinnering.... Of de realiteit?!

Muziek!

Zo kijk ik wel beetje tegen mn 1e liefde aan..
Ik ga m nooit vergeten, en kan nog steeds de kriebels in mn buik krijgen van hem.
Maar ik geloof niet dat het ooit nog echt iets wordt tussen ons

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:15

Welk nummer is dat ook alweer?

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:17

Guus meeuwis, Eerste Liefde

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:19

Ik mis mijn eerste vriendje heel vaak nog.. Ik was dertien jaar, en heb drie maanden iets met hem gehad. Nooit meer zo verliefd geweest als dat ik toen was (A) maar hij heeft een hersen bloeding gehad of een beroerte ik weet het niet precies, en toen zijn ze verhuist. Ik heb hem nooit meer gezien of gesproken vind ik echt heel erg