om op dit topic verder te gaan [LZP] En dan wordt het leven onder je voeten weggerukt.
alles ging vele beter met mijn papa tot gistere het noodlot weer toe sloeg .
hij heeft een maand geleden een inwendige difibrulator laten steken en allens was echt goe .
nu zit ik gistere met mijn kleine zusje (5jaar) tv tezien met mijn vader .
hij had nood aan slaap toen wij stiller ondertussen was mijn zusje was bij mij komen liggen .
ineenker lag mijn vader rond te woelen in de zetel terwijl hij meestal boven ging rusten op bed ,buiten gistere avond rond 19.00-20.00uur
nu was ik hem een tijdje in het oog aan het houden om dat dat woelen normaal niet van zijn gewoonten is.
ik zag hem gelijk verstijven en hij vloog echt gigantisch hoog in de lucht door de schok die hij van zij kastje kreeg .
zelfs de dokters konden er niet aan uit aan zulde klap die hij kreeg.
was alleen thuis met hem mijn zusje en mijn broertje , mijn broer gelijk geroepen dat hij naar beneden moest komen mijn kleine zusje moest dadelijk naar boven van mij .
stel voor dat hij dat nog eens meemaakte , ondertussen was ik met 2personen aan het bellen met spoed en met mijn mama haar baas om te zeggen dat hij iets kreeg aan zijn hart .
ik zat helemaal te trillen en mijn papa had zoveel pijn
was mijn broer de verpleegster (buren) gaan halen die hem dan toch tot rust kregen.het was zo verschrikkelijk om dit de 2de keer moeten meetemaken ik was er echt ziek van . van de nacht droomde ikte er nog over
nu licht hij weer terobservatie op intensieve zorg.
wat blijkt dat zij difibrulator reageerd paar seconde sneller waardoor hij allens nog echt kan memaken en voeld als hij nu 2-5sec later afgaan zou hij wat versufd zijn en het maar amper voelen , ik heb er zo veel medelijden mee en je kunt het gewoon niet helpen als hij zo hulploos licht
ik heb lang na gedacht om dit te plaatsen ,, omdat ik niet zielig wil overkomen
maar hier kan ik mij echt opluchten
alvast Bedankt
[schrijf fouten komt door disleci]
Maar dat komt denk ik doordat je zelf nog heel erg geschrokken bent. Veel sterkte en hopelijk komt alles goed