gala haar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lissisanne

gala haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 19:19

ja de kerstgala's komen er weer aan Haha!
maar ik vroeg me af, wat jullie met jullie haar doen.
ik heb namelijk geen inspiratie Bloos

Elja

Re: gala haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:20

Vorig jaar had ik het helemaal gekruld, maar dat doen zoveel meisjes, dus als ik jou was zou ik voor iets compleet anders gaan Haha!

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:21

Ik ga altijd naar de kapper, en zeg daar: 'leef je uit' Haha!
Tot nu toe is het altijd leuk uitgepakt.

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:32

Ik weet niet wat ik met me haar gadoen. ga denk ik gewoon naar de kapper en zeg.. maak er wat van! Lachen en dan komt er altijd wel iets leuks uit.

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 19:34

hoe duur is de kappper??

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:38

lissisanne schreef:
hoe duur is de kappper??

Dat verschilt volgens mij per kapsalon..

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:42

een beetje moeilijk te zeggen, want ik weet niet wat voor haar je hebt en hoe lang e.d. Ik vind het meestal leuker om het zelf te doen, want dan kan ik er ook echt trots op zijn als mensen vragen wie het heeft gedaan. Net zoals invlechten, ik maak ook altijd kleine invlechtjes bij mijzelf.. willen ze nooit geloven dat ik het zelf heb gedaan, maarja.
Miss kan je een foto van jezelf plaatsen op dit topic en dan kan ik miss een voorstel doen!

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:43

Ja zou wel leuk zijn, dat mensen dan ideeën voor je gala haar kunne geven. Lachen Want ik zou gewoon bij de kapper gaan zitten en zeggen doe maar wat. voor het gala. Huilen van het lachen

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:52

Bij brainwash had je toen een avondje-uit-styling voor 12,50. Dan kreeg je er ook nog een van de gebruikte haarspray/mouse/creme bij.
Ze knippen dan niet, echt alleen een leuk kapsel maken. Heel leuk!

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:55

als we het dan toch over kapsels hebben, iemand enig idee hoe veel zo'n kappers poppenhoofd kost? Ik wil graag zo'n ding hebben om kapsels op uit te proberen en te oefenen met invlechten e.d.

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 20:02

sorry mag geen duidelijke foto plaatsen Bloos
ik heb blond best dik haar tot op mijn schouders het is in laagjes geknipt en ik heb
voor een lok.

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:05

hmm, beetje gelijk als mijn haar dus, alleen is het bij mij bruin en heb ik momenteel geen laagjes maar dat krijg ik wel weer.. ehmm ff denken..

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:15

dit zou gaaf zijn:http://img137.imageshack.us/img137/1322/hereweg0vo.jpg maar ik weet niet of je zo handig bent.
Zoals ik dit bekijk heb je heel veel schuifjes (het liefst in zo'n licht mogelijke kleur zodat ze niet opvallen), mouse en haarlak nodig. Ik weet niet hoe stijl je haar is, maar het zou het mooist zijn als je stijltang zou hebben en je haar erg stijl maken. Je kan zelf kiezen of je je lok los wil laten of vast wil doen, ik vond zelf los het mooist, anders word het allemaal zo strak. Verder moet je bij het opsteken van binnenuit werken. Zet de bovenste rand van je haar vast zodat je goed van binnenuit kunt werken. Pak elke keer een pluk en sla die naar binnen dubbel en dan het puntje nog een keer dubbelslaan, zodat het haar niet uit het schuifje glijdt waarmee je het vast zet. Pak niet al te grote plukken, want dan word het te zwaar voor het schuifje en zakt het uit. Gebruik van te voren trouwens genoeg mouse zodat het in model blijft. Doe eerst het middelste gedeelte, dan het onderste gedeelte en op het laatst pas het bovenste gedeelte. Spuit er daarna een giga laag haarlak overheen en misschien als je het leuk vind wat glitters voor een gaaf effect.
Het is een idee, als je het niet leuk of te moeilijk vind moet je ff zegge, dan zoek ik ff verder. Vind ik zelf ook wel leuk.

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 20:55

ow wat leuk!!
moet ik wel een keertje oefenen Nagelbijten / Gniffelen
ik weet niet of ik dat voor elkaar krijg...
ik heb geen stijltang, wel een krultang met borstel(die je eroverheen kan schuiven)
zou dat ook helpen?

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:13

geen idee.. kijk of je misschien van een vriendin oid dergelijks een stijltang kan lenen.. tegenwoordig hebben erg veel er een.. ik kan niet meer zonder, dat weet ik wel haha.

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:17

Ik vind erg leuk kapsel! Jammer dat mijn haar daar toch echt tekort voor is! en tedun.. Tong uitsteken Ik zou er allemaal plukjes uit krijgen die omhoog gaan staan.. Tong uitsteken Huilen van het lachen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:39

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:05

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:43

opsteken is niet zo moeilijk, je krult het van te voren, en dan zet je het plulkje voor plukje speels vast met schuifjes. Het is niet zo heel moeilijk, maar je moet het even doorhebben. Ik doe het ook met regelmaat en heb er slechts een kwartiertje voor nodig maximaal als ik mijn hele haar opsteek. Alleen als je het nog nooit gedaan hebt, duurt het wel iets langer.
http://www.haartrends.net/photos/uncate ... n_haar.jpg
dat is ook wel gaaf vind ik zelf
http://queensandkings.web-log.nl/photos ... izia_3.jpg
of zo iets is ook mooi, maar dan moet je wel lang haar hebben.

ik wil graag dreads laten zetten, maar kdenk niej dat het mag van mijn ouders. Ik weet niet of het gaat, maar ik ga proberen om gewoon met wol erbij in te vlechten. Kijken hoe dat is, lijkt me wel stoer, gewoon roze erdoor heen ofzo. Iemand al zo gek geweest om zo iets te doen? Ik ga deze week denk ik ff wol halen, lijkt me wel vet.

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:02

Ik vind het jammer dat mijn haar daar tekort voor is. Nagelbijten / Gniffelen
mijn haar is net boven me schouder. met schuine pony..
Maar ik laat de kapper denk ik wel wat fixen in me haar. en ik zie wel wat er uit komt! Tong uitsteken

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:32

jaa das wel jammer, maar je kan misschien met de krultang in de weer gaan, maar als je niet zo handig bent en het liever de kapper laat doen,, is tog ook geen slecht idee.. komt bijna altijd wel wat moois uit:P