Goedkope Vakantie in de kerstvakantie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Escada

Goedkope Vakantie in de kerstvakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 15:57

Hallo Bokkers!! Haha!

In de maand December en het liefste in de Kerstvakantie(met kerst wel thuis dan) willen we met zijn allen(8 personen) even een weekendje weg ergens in Nederland. Het moet alleen niet te duur zijn(december is al een dure maand Bloos )
Wat dingetjes wat ik graag wil weten als jullie iets weten:

- Kan je er leuk uitgaan?
- Moet niet te duur zijn
- Leuke dingen om te doen natuurlijk Haha!
- Geen tent, maar liefs een bungalow of een huis

Weten jullie iets leuks? Haha!

Silence

Re: Goedkope Vakantie in de kerstvakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 15:58

Kijk eens op www.roompot.nl
Staan vaak leuke aanbiedingen op voor een leuk prijsje.
Als je de Weerterbergen kiest, kan ik je wel volop tips geven, ik werk daar Knipoog

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:50

Ik ben vorig jaar naar Maastricht geweest met de vriend. Super leuk, Maastricht in december. We sliepen toen in een stayokay hotel. Niet duur (70 euro voor 2) en even schrikken toen we onze hotelkamer zagen. Er stonden nl 3 stapelbedden waarvan 1 was omgebouwd naar een tweepersoonsbed. We hadden blijkbaar een toeslag betaald zodat we zonder kamergenoten mochten slapen maar als je met een groep gaat is dat natuurlijk perfect.
Hotel is vlakbij het leuke, gezellige en niet extreem dure centrum. Compleet met vuurwerk, koopavond tot 12 uur, een ijsbaan, reuzenrat maar vooral ook leuke eettentjes en kroegjes was het echt super geslaagd.
Maastricht = tof!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 12:58

Terschelling is leuk! Schijnheilig

Kan je ook leuk uitgaan!

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:18

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:42

Misschien is ons vakantiehuis wel iets voor jullie? Je paard kan lekker mee, Time Out is in de buurt, in Uden kun je leuk uitgaan en onze dorpskroeg is ook erg gezellig! Haha! Voor meer info: www.peelhoven.nl

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 12:58

Heb veel gezocht, maar de meeste bungalows die je kan huren is vanaf 18 jaar of je moet een volwassen iemand meenemen Clown Prijs is ongeveer maximaal 170 euro voor een weekend wat we te besteden hebben met zijn allen. We willen graag naar een plek waar we ook leuk kunnen uitgaan en winkelen Knipoog

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:02

xxxAmyxxx schreef:
Heb veel gezocht, maar de meeste bungalows die je kan huren is vanaf 18 jaar of je moet een volwassen iemand meenemen Clown Prijs is ongeveer maximaal 170 euro voor een weekend wat we te besteden hebben met zijn allen. We willen graag naar een plek waar we ook leuk kunnen uitgaan en winkelen Knipoog

In dat geval... probeer eens een jeugdherberg. Alleen denk ik dat je voor 170 euro totaal (dus zo´n 22,50 p.p.) nergens terecht kunt in de Kerstvakantie en dan al helemaal niet voor een weekend

Succes met zoeken!