Gedumpt.. en nu??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilco

Gedumpt.. en nu??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 11:29

Sorry
ik moet het even kwijt want het zit me behoorlijk dwars.

Vorige week zondag heeft me vriend het uitgemaakt.
We hadden 8 maanden verkering. Alles zat goed. Iig dat dacht ik. 2 weken geleden ging hij uit met een paar vrienden van hem. Geen probleem in mijn ogen. Zondags kreeg ik een smsje dat hij tever was gegaan. Dus ik vroeg tever?? Hij stuurde me terug dat hij het 's avonds wel zou vertellen.
Die avond kwam hij ook langs. Hij zou blijven slapen. Dus ik vroeg hoezo ben je nou tever gegaan dan?? Ja ik was heel erg dronken en k het een meisje naar huis gebracht. Persoonlijk vind k dat niet tever gaan. Helemaal niet toen hij vertelde dat een vriend van hem haar veel leuker vond. en hij haar dus mocht hebben.
In die week erna veeranderde hij wel wat. begon zich wat anders te gedragen. Ik besteede er geen aandacht aan omdat hij vaak moe is. Hij draait soms dagen van 14 uur op zijn werk.
Van vrijdag op zaterdag bleef ik bij hem slapen. Ik was vroeg weg gagaan want ik moest naar me werk.
Hij moest naar een oud tante ofzo dus ik zou hem pas laat die avond zien. Toen hij kwam was het super gezellig. Ben wel vroeg gaan slapen want ik moest de volgende dag om 6 uur op stal zijn.
Toen ik rond een uurtje of 9 weer thuis kwam (hoefde maar 3 uurtjes te werken) lag hij nog te slapen.
K ben toen bij hem gaan liggen. Om 12 uur zou ik weer naar stal gaan omdat een vriendin van me wedstrijd had. Hij ging gezellig mee. Toen we een half uurtje later thuis kwamen gingen we een filmpje kijken. Halverwege de film ben ik in slaap gevallen. K was behoorlijk moe.
Ik had op zijn advies kaartjes gekocht voor een film die zou draaien in de bios die avond. Niet veel later komt hij met het verhaal dat hij het niet meer met me ziet zitten en hij er een punt achter wil zetten. We hebben 3 uur lang gepraat. We besloten als vrienden uit elkaar te gaan en toch nog naar de film te gaan.
Na de film bedacht hij dat hij me wel heel erg zou gaan missen dus het was weer aan. Toen hij me naar huis bracht was het ineens weer uit.
Ik heb hem daarna nog wel gesmst. dat het gezellig was. De volgende dag was ik er echt kapot van. Ik heb toen gevraagt wat de reden was dat hij het had uitgemaakt. Hij vertelde toen veel vage redenen. Ik had het er maar bij gelaten.
Omdat hij niet duidelijk was geweest van hij dat weekend ervoor nou bedoelde met ik ben tever gegaan heb ik dat ook nog gevraagt. Hij vertelde toen dat hij dat meisje wel erg graag wilde zoenen en daar hebben ze het heel de terug weg over gehad. Bij mij kwamen er een hoop gedachten omhoog. Zeker omdat hij niet eerlijk was geweest.

woensdag hadden we afgesproken. Ik zou dan antwoord krijgen op al min vragen.
K was best wel zenuwachtig omdat het de 1ste keer was dat ik hem weer zou zien. Ik vroeg wat de hoofdreden nou was. Die wilde hij niet zeggen. Na 3 keer vragen had ik zoiets van laat maar. Het was verder best een gezellige avond.
Toen k thuis kwam en mijn moeder vertelde wat er allemaal was gebeurd had ze hem gesmst. Omdat ik me zelf helemaal zat op te vreten omdat ik de reden niet wist.
de volgende dag kreeg ik een sms met de reden. De reden was dat ik geen eigen mening had en hij alles moest bedenken en beslissen. Dus ik was saai.

K ben er nu nog helemaal kapot van. Ik slaap slecht, eet slecht en kan alleen nnog maar met de vraag zitten waarom. Waarom ben ik saai?? Ik heb in mijn ogen vaak genoeg gek zat gedaan. Dingen die andere niet zouden doen. K durf het nu niet meer tevragen. Het is nu een week geleden en k weet dat ik het los moet laten. Maar ik kan het niet. Ik heb ook het idee dat er meer dan dat alleen aan de hand is. Ik weet het gewoon niet meer. Hij zei ook dat ik tevroeg in zijn leven was gekomen. En hij wilde ook gaan samen wonen maar dat kon in zijn ogen pas over 5 jaar en dat duurde hem telang. er zijn zoveel dingen waarin hij zichzelf tegen spreek dat ik gewoon niet meer weet wat nu waar is.
Wat moet ik nu?? aan alle dingen die hij noemde kan iets gedaan worden. Als hij het eerder had gezegt. maar dat heeft hij niet. Ik wil hem heel graag terug. Maar we zijn nu goede vrienden en ik ben bang dat als k er nu nog langer over door ga naar hem dat hij ook dat contact verbreekt.

Trouwens niemand had het verwacht. Zijn ouders niet, mijn ouders niet, mijn vriedinnen niet zelfs ik niet. das maakt het nog zuurder.

Sorry voor het lange (misschien wat onduidelijke) verhaal. Maar ik ben het iig kwijt

Ilco

Caira

Re: Gedumpt.. en nu??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 11:34

Tsja meis, het is l*llig voor jou, maar ik denk dat het een kwestie van uithuilen en verder gaan is. Maar blijft me nog wel onduidelijk wat je met K bedoelt, is dat iemand anders ofzo?

Ilco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 11:39

sorry dat is ik. Ben gewent zo te typen Bloos

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 11:43

ik denk dat het probleem meer bij hem ligt dan bij jou...dat hij opeens bedenkt dat jij saai zou zijn had hij je ook wel gewoon kunnen zeggen en niet zo omheen hoeven draaien.Ik denk dat de reden anders is waarom hij het dan uit heeft gemaakt.

Maar wel erg l*llig op d emanier hoe alles nu is gelopen
sterkte

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 11:47

wat klote zeg, eerlijk gezegd denk ikdat je verder moet gaan zonder hem.. jij bent nog gek op hem en ik denk dat je daarom ook nu nog niet verder kan gaan als goeie vrienden.. vanuit zijn aknt misschien wel, maar je maakt jezelf alleen maar gek als je hem met andere meiden ziet praten.. verder denk ik niet dat het aan jou ligt.. maar dat zijn gevoel minder is geworden en zijn interesse voor andere meiden groter is geworden.. alls dat echt zijn hoofdreden was dan had hij die echt wel eerder aangegeve, en zoals je al zegt als hij eerder was geweest had je er iets aan kunnen doen, dus in hoeverre wil die wel dat je er iets aan doet.. volgens mij si het beter zo. Lekker even flink uithuilen en dan weer lol maken met je vrienden!

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 11:49

Ik denk dat hij wat tijd nodig heeft om uit te zoeken wat hij nu werkelijk wil, want om het uit te maken omdat iemand saai is eromheen draaien en het niet willen of kunnen zeggen waar het nu werkelijk om draait. De vraag is of jij er dan nog voor hem bent straks als hij met je verder wilt. Het is niet netjes dat hij jou zo achterlaat met al die twijfels en verdriet. Dus ook voor jou nu de tijd om na te denken of je werkelijk met hem oud wilt worden of dat je op zoek gaat naar iemand die beter voor je is.
Waarom wil je hem heel graag terug en waarom ben je bang dat hij straks het contact verbreekt ?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 11:51

Nou meid, Join the club!

Wat een rotverhaal zeg!

Hij ziet het misschien als heel fout, dat hij haar wilde zoenen. Maar hij heeft vast niet door dat jij vast ook wel eens een jongen ziet, en denkt: "Wauw!"
Tenminste, dat is voor mij wel het geval. Heb vaak jongens gezien dat ik dacht: "Zo hé! Stel je voor dat...."
Maar dan bedenk je je wel dat je van je vriend houdt, en dat je hem dat nooit aan zou doen. Dan ga je die twee jongenss vergelijken, en kom je er achter dat je die wauw-figuur toch niet zo leuk vind.
Dat is alleen niet zo als je dronken bent, dan denk je wat anders, dan denk je niet zo moeilijk.

Het is ontzettend moeilijk, maar je kan hem het beste met rust laten. Dan pas gaat hij je missen, dan gaat hij contact met je opnemen. Het zal moeilijk zijn, maar het gaat wel werken.

Het feit dat hij je saai vind, vind ik een belachelijk excuus (sorry), maar als hij je écht saai vind, zou hij ook geen goede vrienden met je blijven. Althans, zo zie ik het. Ik zou geen vrienden kunnen zijn met iemand die ik saai vind.

Je verhaal is trouwens heel duidelijk, kan er makkelijk door komen hoor.

Wat ik denk is dat je vriend nog niet zo volwassen is (hoe oud is hij), mijn ex ging er op dezelfde manier mee om. Samenwonen was nog niet aan de orde, sowieso omdat ik pas 18 ben. Maar we deden weinig samen.
Niet omdat ik saai ben, maar omdat hij niet kon kiezen. Als ik met hem ergens heen wilde, dan wilde hij dat niet. We bleven ons altijd afvragen wat we zouden doen, en dan bleef je weer een middag thuiszitten.

Als hij zichzelf tegenspreekt, ga er dan maar vanuit dat hij niet helemaal in vrede met zichzelf leeft. Hij heeft dat meisje gezien en denkt misschien: "Goh, is dit het nu?" Want hij ziet dat er meer dingen in de wereld mogelijk zijn. Niet leuk natuurlijk, maar het zal een poosje duren voordat hij weet wat hij wil.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 11:53

vervelend dat het zo moest gaan. Maar is denk ik inderdaad het verstandigst om zonder hem toch verder te gaan, hoe moeilijk dat nu wellicht ook lijkt.Vind het zelf wel een vreemde reden om het zo maar uit te maken, over zoiets zou je eerst ook gewoon een keer kunnen praten zodat je wellicht kunt zien waarom hij dat denkt en waarom jij denkt dat dat niet het geval is.. Vind het zelf ook wel een beetje opvallend dat hij ineens zo veranderd na dat meisje.. (alsof die opmerking van je bent saai meer een opmerking is om er maar vanaf te zijn) maar wie ben ik, ik ken de situatie verder natuurlijk totaal niet Lachen

Ilco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 12:08

ik heb idd zelf ook wel eens van wauw. ik ga dan idd na denken dat mijn ex dan beter is . ik ben zelf 18 en hij is bijna 21. Hij zei ook dat hij geen tijd had. dat vind ik nog slapper want het is precies 8 maanden goed gegaan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 12:15

Geen tijd is een stom excuus.
Maar ik heb het vermoeden dat onze exen allebei hetzelfde denken.
Het feit dat ze zich nu echt moeten gaan binden, terwijl ze bang zijn dat ze van alles missen. Dat ze nog moeten gaan leven. Blijkbaar is hij daarover na gaan denken.
Want dat gevoel is echt niet zomaar weg.
Geef hem de tijd om na te denken, neem afstand van hem.
Want als je blijft bellen, afspreken en dergelijke, kan jij hem niet loslaten en hij jou niet.
Voor je vriendin máák je tijd.

Ilco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 12:24

het punt is dat hij net zo goed zonder mensen kan. iig dat zegt hij zelf. Bij hem moet je doordringen in zijn hart. dat duurt ff. Zo diep zat ik nog niet. En ik heb ook niet het gevoel dat hij het erg vind.
en ik maakte voor hem ook tijd. En het ergste vond ik nog toen ik hoorde dat hij eerder ging slapen met mij. Nu het uit is slaapt hij veel later

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:02

Oooh, dat is helemaal rot!
Maar je moet je ook bedenken, wil je een jongen die niet volledig voor je gaat?
Anders moet je mijn verhaal eens lezen, je zult het verassend vinden hoeveel overeenkomsten er zijn.
En je bent niet de enige hoor! Het is herfst.. druilerig weer zet mensen aan tot nadenken.
Het meest rotte vind ik het voor je, dat het hem niet veel lijkt te kunnen schelen. Dat zou echt afschuwelijk zijn. Heeft hij ook gehuild?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:04

Joh daarover moet je je geen zorgen maken, ik slaap ook veel later met vriend dan zonder, omdat ik iets minder slaap nodig heb dan hij, maar vooral omdat ik beter slaap in m'n eentje in bed dat met iemand er naast, en dus veel minder slaap nodig heb.

Verder wil im je sterkte wensen, je kan er verder toch weinig nog aan doen. Al denk ik niet dat de voornaamste reden van het uitmaken was dat jij zo saai zou zijn. Anders ga je namelijk niet zo stom zijn om er eerst iets met een ander meisje bij te vertellen, dan had hij dat echt wel weg gelaten!

Ilco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 13:11

geen idee. igg niet toen hij het uitmaakte. hij had wel rode ogen meer niet. Of hij daarna nog heeft gehuild weet ik niet. hij had het er wel moeilijk mee. Heel vaak zei hij ik ga slapen. ik ben moe. ik zal eerlijk toegeven dat hij dan de volgende dag om 4 uur zijn bed uit moest maar ook als hij later moest beginnen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:11

zo is het leven, niet dat 't dat leuker maakt. De liefde is de pijn niet waard. Zo sta ik er nu tenminste tegenover, ik snap hoe je je voelt! Ik heb ook zoiets soortgelijks meegemaakt (ook heel plotseling) Maar als ik je een tip mag geven probeer er gewoon niet te veel meer aan te denken en ga veel leuke dingen doen dat werkt bij mij tenminste vaak het beste! Ik zou me verder niet zo veel zorgen maken over het niet hebben van een eigen mening hoor Knipoog sterkte ermee!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:22

Dat hij niet huilde vind ik niet zo'n goed teken, moet ik eerlijk zijn. In dat geval lijkt hij wel erg zeker van zijn zaak.
Natuurlijk had hij het er moeilijk mee, en ik ken hem natuurlijk niet. Maar ik weet wel dat mijn ex echt geen jankerd is, hij is best hard. En toch huilde hij verschrikkelijk.
Dat hij nu ineens veel later op bed gaat, heeft dat ook een reden? Dat hij iets anders doet ofzo? Of zit hij gewoon de hele avond een beetje thuis?

Ilco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 15:47

dat hij niet gehuild heeft maak ik me niet zo druk om. Ik heb hem maar 1 x horen huilen. zover ik weet zit hij nu de heletijd op msn, achter zijn playstation of achter de tv. Verder weet ik niet.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 15:52

Okee... en is hij normaal een erg sociaal persoon die graag bij zijn vrienden is?

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:28

Als het uit is komen jongens vaak met hele banketstaaf dingen aan idd..

Mijn ex had het in zijn hoofd dat ie verkouden werd van mij (onzin want bij ons thuis is niemand ooit verkouden, en in huis is het ong 20 graden)

Maar het is wel poedersuiker voor je!! Gelukkig niet een handvol maar een landvol:)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:54

Dat is wel de meest bizarre reden die ik ooit heb gehoord!! ROFL

Ilco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 07:47

HIj is wel sociaal. Maar met iedereen. Er is 1 vriend die echt zijn maatje is. Maar die ziet hij maar 1 a 2 keer in de 2 maanden omdat hij te ver weg woont. Verder praat hij met iedereen. Sinds ik met hem had hem ik hem in zijn zelfvertrouwen duidelijk zien groeien.

Het uitmaken omdat je ziek van iemand wordt is helemaal bizar Tong uitsteken

AltijdLente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 08:27

je laat je niet vertellen dat je saai bent.
geen enkele jongen mag je naar beneden halen!!
voor je kijken, doorlopen en die gast lekker laten gaan!

het is rot en het doet zeer, maar je moet voor jezelf opkomen.
als het niet gaat dan gaat het niet, er zijn genoeg andere jongens.

Kimdj19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:20

Wat een rare reden! En daar komt hij dan pas na 8 maanden achter?

Nou sterkte!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:30

Maar hij gaat dus niet zo door de weeks bij vrienden langs ofzo... In dat geval is het raar dat hij nu ineens later op bed gaat. Vooralsnog slaat de reden werkelijk waar nergens op!

Ilco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 10:43

8 maanden vind ik ook wel lang. maarja... Ik heb nu ook een kant van hem leren kennen die me niet zo goed bevalt. Hij komt beloftes niet na en ik moet ze wel maar na komen. Ik heb besloten maar af te gaan wachten. Kijken of hij nog wel vrienden wil zijn en of hij zijn fout ooit in gaat zien. Toen hij met mij had ging hij alleen in het weekend naar zijn vrienden.
Nu weet ik het niet. Ik weet alleen dat vrijdag een van zijn vrienden is mee geweest op de vrachtwagen. Hij had nog wel meer redenen maar die kwamen allemaal uit op de hoofdreden Tong uitsteken