Zonnebril (pilootvorm) op sterkte?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RockyLover

Zonnebril (pilootvorm) op sterkte?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 18:24

Misschien een beetje een rare tijd van het jaar om dit topic te maken (Ik hoop ook dat het hier goed staat trouwens), maar ik mag van de verzekering een nieuwe bril uitzoeken en dan wil ik dit keer graag een zonnebril op sterkte. Weet hier iemand of je ook zo'n grote pilotenbril op sterkte kunt maken? Dus niet zo'n suf montuur? En waar die dan te verkrijgen zijn? 2 jaar geleden heb ik mijn zonnebril bij Hans Anders gehaald en daar kon ik namelijk geen pilotenbril krijgen...

Alvast bedankt!

Groetjes, Roos.

xDramaQueen

Re: Zonnebril (pilootvorm) op sterkte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:41

bij vrijwel elke opticien die dat model heeft, kijk eens bij eyewish of grit, de laatste is mijn persoonlijke favoriet, ik haal daar altijd mijn fendi zonnenbrillen, alleen geen sterkte maar dat doen ze wel geloof ik.

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 18:43

Ja want dat is het probleem vaak... dat je in echte zonnebrillen die je daar koopt geen glazen kunt doen met een bepaalde sterkte...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:55

ligt denk ik ook aan het merk, in fendi's worden denk ik niet altijd glazen op sterkte gezet omdat het vaak speciale glazen zijn etc Ja maar navragen doet een hele hoop

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 19:15

Ja in die 2 jaar zal ook wel het een en ander veranderd zijn Lachen Ga van de week eventjes op zoek...

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 07:51

Bij Ray-ban zonnebrillen kan je wel glazen op sterkte krijgen en die zijn zo'n beetje de uitvinders van de pilotenzonnebril Cool

Dan moet je wel naar een opticiën die dat merk ook verkoopt, Hans Anders heeft meestal alleen "eigen" merk brillen, die zal ze niet hebben.