rijbroek kwijt in de post

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

rijbroek kwijt in de post

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 18:11

Ik heb een tijdje terug een nieuwe witte rijbroek besteld die op dat moment niet op voorraad was. De ruitersportzaak heeft deze besteld en opgestuurd. Echter hoorde ik al die tijd maar niets totdat ik ineens een herrinnering kreeg van de rekening Koe
Ik natuurlijk gebeld. De mevrouw van de winkel was uiterst behulpzaam en heeft de verzending opgezocht. Volgens TNT zou het pakket op 10 oktober afgeleverd zijn op het juiste adres. Ondertussen heb ik dus niets gekregen, geen pakketje, geen kaartje van de postbode....NIETS.
We doen nu een buurtrondvraag of het misschien ergens anders afgegeven is toen er niemand thuis was maar tot nu toe heeft dat nog niets opgelevert.
Hebben nog meer mensen zoiets met TNT ervaren, en wat heb je toen gedaan? Ik ben nu namelijk 100 euro lichter voor iets wat ik niet heb Boos!

Apple

Re: rijbroek kwijt in de post

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:12

Heb ik ook wel gehad, was het bij de buren afgegeven zonder bij ons een briefje door de brievenbus te gooien Scheve mond .

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:14

Ik heb het nog nooit gehad gelukkig.
Een vriendin van mij had ook iets gekocht op een webshop, maar is nooit aangekomen.
Na diverse mailtjes en telefoontjes bleek toch dat het echt was opgestuurd naar het juiste adres, en naar d'r geld heeft ze kunnen fluiten.
Is blijkbaar ergens bij TNT kwijt geraakt..

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:15

als TNT iets aflevert, moet er toch iemand een papiertje tekenen?
ik zou dat opvragen en aangeven bij de politie.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:18

Aan mij wordt regelmatig gevraagd een pakketje in ontvangst te nemen voor de overbuurvrouw. Als ik zie dat ze thuis is ga ik 't meteen brengen. Het lijkt me sterk dat iemand anders het pakketje van Sizzle al sinds 10 oktober in bezit heeft. TNT hoort trouwens een briefje in de bus van de geadresseerde te doen bij wie ze het pakket hebben afgeleverd.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 18:20

Je hoeft alleen te tekenen bij aangetekende post (zolas je bankpas), maar dat was dit niet.
Ik snap ook niet waarom ik geen briefje heb en waarom iemand anders het dan niet even zou melden. De meeste mensen hebben echt niets aan witte rijbroek lijkt mij.
Ik krijg een niet zo goede indruk van TNT, ze geven het mij te makkelijk ergens anders af. Zo hebben ze ook wel eens een pakket afgegeven bij een huis een halve straat verderop. Toen had ik gelukkig wel een briefje, maar anders had ik het nooit gevonden in een straat waar 3 woningen per huis zijn. Ik heb er toen ook eindeloos achteraan gelopen want de mevrouw die het aangenomen had bleek savonds de deur niet open te doen Nors opkijken

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:23

Sizzle schreef:
Je hoeft alleen te tekenen bij aangetekende post (zolas je bankpas), maar dat was dit niet.

vreemd hoor, ik moet altijd tekenen bij om het even welke koerierdienst.
om het even of het pakketje voor mij bestemd is of voor de buren.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 18:28

Misschien heeft iemand anders wel getekend dan, geen idee. Het is maar een dorp en daar verwacht ik toch ook niet zo snel dat iemand het stiekum zelf houdt. In de stad weet je soms echt niet bij wat voor vage lui je post terecht komt en liet ik het standaard op mijn werk komen.
Het nare van deze situatie is ook nog dat ik zelf niet op dat adres woon, maar mijn ouders omdat ik niet in NL woon. Ik heb hun nu dus opgescheept met de ellende van het rondvragen.

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 19:05

ik geef je niet veel hoop. Zoek hier op bokt maar even op tnt en je krijgt al verschillende berichten. Neem dit topic bv al eens door. Niet echt hoopgevend...
[LZP] Dat kl*te TNT post!!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 12:53

hier hetzelfde verhaal, volgens de tnt is het pakketje bij mij afgeleverd maar heb echt niks ontvangen en nu is er ook een onderzoek ingesteld...

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:37

TNT is erg professioneel Ja ze presteren het om een pakje tot 3 x toe niet aan te laten komen. En er is een pakketje van me nog steeds zoek

Perzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:25

Niet betalen en het probleem bij de TNT neerleggen! Anders zijn hun 100 euro lichter en kan je een nieuwe broek bestellen!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:28

Dat had ik ook, met het verzenden van mijn zadel naar een bokker. Kon niet afgeleverd worden in belgie, dus zou terug bij mij bezorgd zijn. Nou, ik had alles behalve mijn zadel terug

Een maand later kreeg ik hem terug, hij lag in een depot van TNT voor niet af te leveren poststukken. Nu heb ik hem voor de 2e keer verzonden naar Belgie, en er loopt nog een onderzoek en ben nog lang niet klaar met TNT

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:29

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 21:03

oei, dat gaat idd niet helemaal best bij dat bedrijf.
Ik hoop echt dat het nog terecht komt want het geld groeit me helaas niet echt op de rug. Bedankt voor de reacties.