Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.........
[***] schreef:Kachel en kaarsjes aan, warm eten met een wijntje erbij en dan met een boek op de bank.
Maar eigenlijk heb ik liever dat het zomer is en ik lekker buiten aan de gang kan....
Daarbij wel kaarsjes etc gezellig aan! Breitling schreef:mijn ultieme woongenot is als mijn vriend savonds eens niet op de bank in slaap valt zodat ik eens gezellig niet alleen tv of film hoef te kijken!Daarbij wel kaarsjes etc gezellig aan!
Breitling schreef:Hij gaat altijd lekker liggen op de bank, net als ik alleen hij valt dan standaard in slaap. Dus dan huren we een filmpje bijv op zaterdag avond en na een kwartier ligt ie te pitten, Lekker ongezellig dus.....
met een kop thee in de hand!KiWiKo schreef:Ik zit hier in de tuin met mijn laptop heerlijk in het zonnetje, lekker windje waait om mijn blote benen........
Kopje koffie staat warm te worden naast me, laatste beetje rook komt nog van mijn net uitgedrukte sigaret........
De vogeltjes zingen luidkeels, het water kabbelt rustig langszij waar een zwaan met jong zwemt....
Ik heb de twee labs van Ineke (Billy) te logeren, dat maakt een totaal van 3 labs en een kruising herder bouvier....... alle vier de honden liggen lekker in het zonnetje, of binnen in alle rust van de zaterdag ochtend te genieten.
Gisteren een vriendinnetje van Sanne opgehaald, die blijft ook het weekeinde slapen..... Leuk vrolijk spontaan kindIk heb de tent opgezet en hun kamperen in de tuin, uiteraard hebben Festa (van Ineke) en Max (van mij) vanacht bij de kids in de tent geslapen.....
De meiden zijn net op de fiets het dorp in gegaan, sanne wil graag laten zien waar haar nieuwe school is....... Ik ze 5 euro meegegeven kunnen ze bij de snoepwinkel wat lekkers halen......
Tjongejongejonge......... mag ik even zeggen dat ik erg geniet van het leven op dit moment, Heerlijk die rust, alles in volledige harmonie met elkaar..........

echt helemaal top!
) en inmiddels vriendje gedag gezegd en ben ik zo blij met mijn appie midden in de stad, bij al mijn vriendjes en vriendinnetjes, in plaats van wegkwijnend in dat huisje
KiWiKo schreef:super!!!!!
Heerlijk gevoel is datecht helemaal top!
Pepernoten met port moet je eens proberen.. heerlijk!!