Op de een of andere manier kan ik met windows vista mijn hotmail niet openen, er komt dan een popup in beeld dat de bewerking is afgebroken. ook kan ik geen foto's oploaden op hyves.
Ligt dat niet aan je beveiligings-instellingen? Ik heb net een maand een laptop met Vista, wat trouwens wel goed gaat, maar het viel mij toen al gelijk op dat er heeeeeel veel beveiligings dingen staan ingesteld.
Vreemd, ik heb geen problemen. Waar komt die pop-up vandaan? Kan me niet voorstellen dat deze vanuit Internet Explorer komt eerlijk gezegd. Misschien een virusscanner of firewall die in de weg zit?
Dat van dat niet naar beneden kunnen scrollen had ik ook. Je hebt op je muis een rolletje zitten, als je dat indrukt kun je vanaf de hele pagine scrollen.
vista is bagger, veel te veel beveiligingen en ondoorzichtig.
En wat een geweldige beargumentering ook... Fijn dat je even meehelpt naar de oplossing te zoeken, in plaats van alleen maar je mening in een topic te planten.
Wat een ongelovelijke onzin. Ik draai nu dik een jaar Vista (heb daarvoor RC2 gedraaid) en heb nog nooit zo'n stabiel systeem gehad. (En nee, zelfs W98SE draaide niet zo stabiel als Vista nu draait). True, er zijn problemen, maar die bestaan ook nog gewoon voor WinXP.
En om nou een nieuw besturingssysteem aan te schaffen voor een klein probleem als dit is misschien een beetje cru, denk je ook niet?
Ik kan geen mail meer versturen en verwijderen via Outlookexpress. Volgens mijn provider ligt het probleem ook bij Vista. Morgen maar eens bellen, heb nu geen zin meer
ik had er in het begin ook last van, dan moet je iets instellen bij een of ander programma, volgens mij zit het ergens rechts bovenin bij internet...en dan op instellingen klikken ofzo
Zoals al eerder gezegd, ik heb totaal geen problemen. Draai Vista Home Premium 32-bit. Met de standaard programma's en AVG anti-virus. Kan gewoon alle pagina's openen. Maar zoals ik al eerder vroeg, waar komt die pop-up vandaan? Virusscanner? Firewall?
Laten we er vanuit gaan dat de TS hier komt om dit betreffende probleem te verhelpen in Vista en zij dit topic niet heeft geopend met de intentie om tips te vergaren m.b.t. een degrade van Vista.
Ik heb het soms ook, dat bij het openen van hotmail een popup komt met dat de bewerking wordt afgebroken. Na een keer of 4 op f5 te drukken (en dan ook 3 maal weer de popup te zien) is het de vierde maal over. Ik heb ook vista, maar sinds kort heb ik alles opnieuw laten installeren, daavoor heb ik ook anderhalf jaar vista gehad en dit probleem niet gehad.
Overigens gebeurt het alleen de eerste keer na het aanzetten wanneer ik een bepaalde inbox open. De rest van de dag is die inbox dan gevrijwaard van zulke popups. Wanneer ik echter mijn andere hotmail open gebeurt het wederom.
Ik heb een goede firewall en virusscanner, die geven niks aan.