Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Haagsemeid schreef:Ik ben juf van groep 7 en ook daar kan ik me ergeren aan kinderen die te laat komen. Ze verstoren namelijk direct de les.
Waarom kunnen de ouders hier niet beter op letten vraag ik me dan af. Ik meld dit dan ook bij de rapportavonden. Sommige komen gewoon standaard elke dag te laat
kwart voor 3 school uit (kleuters) geen ouders om het kind op te halen (bellen naar ouders geen gehoor) ondertussen al 4 uur (nog geen gehoor) ondertussen half 5, eindelijk pappa aan de telefoon, ow... dacht dat ze naar de bso was... ik kom zo snel mogelijk...
, (de kleuters mogen niet naar huis zonder dat ze eerst gemeld zijn bij de juf)
maar die komen alsnog te laat
Relax gewoon zeg, tijd zat. Tijd is een relatief begrip en door mensen bedacht. Het zou iedereen hier veel stress schelen als we zouden leven zoals op de antillen, of in zuid-europa
verootjoo schreef:Ik vind het zoooo nederlands om altijd maar bezig te zijn met tijdRelax gewoon zeg, tijd zat. Tijd is een relatief begrip en door mensen bedacht. Het zou iedereen hier veel stress schelen als we zouden leven zoals op de antillen, of in zuid-europa
Daar ben ik ook wel op tijd, anders loopt mn hele schema in de soep. (fysiotherapie)
nee dat snap ik, wij spreken ook altijd een tijd af, maar we zijn er nooit op die tijd
. vanwege mijn werk en hun werk is het zo verschillend. Nicole288 schreef:Als je in de beveiliging werkt kan ik me eigenlijk wel voorstellen dat ze niet blij zijn als je niet op je post blijft tot de vervanging er is.. Als dat dan 1 keertje voorkomt. Maar standaard te laat komen van die collega is toch ook niet goed te praten door die baas? Anders zelf eens een goed gesprek houden met collega? Of aan die baas uitleggen dat jij op die tijd weg moet zijn en dat hij haar er op aan moet spreken dat er dan niemand aanwezig is. Lastig als zij er zelf niet echt het probleem van zien!
Liezel1 schreef:Mijn vriend werkt ook in de beveiliging en die moeten een half tot een kwartier voor tijd aanwezig zijn ivm dienstoverdracht...
En dat gaat ook niet altijd goed.. mensen die 5 min van tevoren komen of mensen die meteen weg gaan als ze zien dat de aflos eraan komt, terwijl de aflos netjes al een half uur voor tijd komt...
Wel typisch dat het vaak dezelfde zijn die vroeg weg gaan als ze zelf afgelost worden en te laat komen als zij af moeten lossen..
verootjoo schreef:Ik vind het zoooo nederlands om altijd maar bezig te zijn met tijdRelax gewoon zeg, tijd zat. Tijd is een relatief begrip en door mensen bedacht. Het zou iedereen hier veel stress schelen als we zouden leven zoals op de antillen, of in zuid-europa
Een half uur o.i.d heb ik nooit meegemaakt, dan word ik wel gebeld van te voren..