Help feestdagen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bornn

Help feestdagen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 12:13

Jaja de feestdagen komen er weer aan en ik heb er echt absoluut geen zin in. Bloos
Maar nu zat ik gister te bedenken om 4 dagen weg te gaan, ik ben namelijk samen met mijn moeder en mijn 6 maand oude broertje. Ik heb dus echt geen zin om met de feestdagen thuis te zitten dus ik wil op pad, 4 dagen lang en niet te duur natuurlijk.

Nu vroeg ik me af of jullie misschien ideeën hebben, wat ik precies kan doen, het maakt echt niet uit wat.
Ik woon in Belgie, maar dingen in Nederland kan ook, ik heb tenslotte altijd in Rotterdam gewoond.

Hopelijk kan iemand mij helpen. Haha!
Oja ik heb echt geen idee of dit hier goed staat.

Alvast bedankt Haha!

4EverHobbes

Re: Help feestdagen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:17

Boek lekker een hotelletje of een bungalow voor die paar dagen. Er zijn zat mogelijkheden om weg te gaan, op internet vind je heel veel aanbiedingen voor de kerstvakantie.
Ik heb hetzelfde als jij: bah, feestdagen. Dus ik heb een hotel in Gent geboekt. Heerlijk weg van huis, lekker doen waar je zin in hebt en geen rekening hoeven houden met bij of met wie je de kerstdagen door moet brengen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:20

Er is idd zat te doen om weg te gaan, wij zijn een keer een lang weekend naar Frankrijk geweest, paar dagen Disney gedaan en Parijs in geweest, was hartstikke leuk Ja
Misschien had dit topic trouwens beter bij PF gepast.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 16:15

LZP -> PF