Toen had ik meteen al door hoe glad het was, ik gleed een beetje heen en weer maar ik kwam toch gewoon weg.
Er kwam een jongen aanrijden (drempeltje op) met zijn brommer, die kon hem net rechtop houden!
Ik reed verder (om de doorgaande weg op te komen) een heuveltje af. Nouja reed, ik gleed zo de weg op
Aangekomen op de plaats van bestemming, na heel rustig rijden, bleek de afspraak niet door te gaan.. Tsja, dat kan gebeuren!
Maar dan moet je weer terug! En dat valt dan toch weer even tegen, was allang al blij dat ik veilig was aangekomen.
Ik onderweg naar huis, de wegen waren nu toch wel een stuk beter en haast hagelvrij (althans de openbare wegen dan)
Daar waar ik het heuveltje afgleed, moest ik er nu weer op.. Ik met mijn autotje het heuveltje op...
En ik voel zo de achterkant, langs de rechterzijkant, naar de voorkant glijden.. Snel gas los en tegensturen en weer grip!
Jeetje, je wilt niet weten waar mijn hart zat.. Pfff, best wel geschrokken
Dit soort momenten laten mij maar weer zien dat je respect moet hebben voor de natuurkrachten..
Nu even bijkomen! Moet straks weer op pad..

Ben altijd heel blij dat onze auto's voorzien zijn van ABS en ESP
Gelukkig heb ik niets geraakt, maar als er een tegenligger was geweest, was het waarschijnlijk minder gunstig afgelopen.. Ben ook maar omgedraaid en naar huis teruggereden, want het leek me niet zo heel veilig om mn weg te vervolgen.
want nu reageer je maar instinctief, zonder dat je echt weet of je juist handelt.