Ik heb er zin in!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Ik heb er zin in!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 08:01

Aan de ene kant ben ik óntzettend gestressed, en aan de andere kant heb ik er óntzettend veel zin in.

Wij hadden voor school de opdracht een sint-clip te maken, je zoekt een sintliedje uit, en daar ga je een videoclip op maken. Wij wouden graag een stukje met een dansje, dus met meerdere pieten die hetzelfde dansje deden.

Volgens mij heb ik alles geregeld: dansers, pieten (en alles wat daarvoor nodig is, pietenpakken, pruiken, maillot's, schmink, lippestift) camera, lege dozen ingepakt, en gebruiken we voor de versiering. We hebben de locatie al uitgezocht, het word sowieso buiten, maar in een bos hier in de buurt is een overdekt stukje, dus als het regent doen we het daar. Er is van 1 piet niet duidelijk of hij nou wel of niet komt, maar als hij niet komt, doe ik het voor hem. De muziek en het dansje hebben we uiteraard ook geregeld.

Van de week gaan we ook met een paard van stal filmen, waar ik dan als zwarte piet opga. Maar, ik heb nu alles zó goed geregeld, en kben zo bang dat er iets fout gaat, dat zou ik echt zonde vinden..

Ik zit me nu helemaal dood te stressen haha.

ponyparadijs

Re: Ik heb er zin in!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 08:17

Rustig blijven adem halen!!

Wat ik zo zie heb je het netjes voor elkaar. Dus rustig blijven en mocht er iets mis gaan relax niet in de stress schieten want dan kan je rustig een oplossing verzinnen.

Veel succes!!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 08:27

Wat leuk dat je dat allemaal hebt kunnen regelen, zo te zien heb je overal aan gedacht dus het kan niet anders dan goed gaan! En al gaat er iets mis, dan zie je dat dan wel weer dat kun je nu toch nog niet oplossen Knipoog
Veel plezier en succes alvast!

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 08:45

heb je goed gedaan echt!
ik hoop voor je dat alles goed gaat, maar als ik zie wat je allemaal geregelt heb kan het niet mis gaan denk ik Lachen!

veel plezier!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 08:51

Dankjewel allemaal, ik heb er echt súper veel zin in, vind het ook echt de leukste opdracht waar we uit mochten kiezen! Maar pff, ik heb het in mijn 1e periode redelijk verkl**t, dus wil het nu weer goed maken. Maar ik hoop vooral dat het ontzettend gezellig en leuk word!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 07:22

Voor degene die nieuwsgierig zijn: het is hartstikke goed gegaan!! Van 1 van de pieten wist ik niet helemaal zeker of hij kon, maar toen bleek dat mijn vriend met een extra piet kwam, dus dat is allemaal hélemaal goed gegaan! Het was echt óntzettend leuk, en vooral heel grappig om al die jongens te zien worstelen met maillots. Ze hebben echt goed hun best gedaan, en ze zeiden achteraf dat ze het echt leuk vonden!

Bij 2 jongens ging de schmink er niet helemaal goed af, dat was het enige wat niet helemaal mee zat. Lachen Als jullie nieuwsgierig zijn, er zijn ook een paar foto's gemaakt.