Met partner + knuffelbeest in bed... wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Met partner + knuffelbeest in bed... wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 18:24

Ik vroeg me af wie hier allemaal nog met een knuffel slaapt (ook al ben je bijv. boven de 20)
en als je dan bij je vriend of vriendin slaapt (misschien al samen woont?) slaap je dan met je knuffel en je vriend/vriendin?
slaap je beter met knuffel etc.
En wat vind hij/zij ervan dat je nog met een knuffel slaapt?

En dan de vraag eigenlijk: is het raar/gek o.i.d. als je nog steeds met een knuffel slaapt (volwassen leeftijd) en dit eventueel ook wilt doen als je bij je vriend/vriendin in bed ligt?

Ik ben benieuwd

Hoop dat het een beetje duidelijk is zo.

manutjuh

Re: Met partner + knuffelbeest in bed... wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:27

Ik slaap ook met een knuffel hoor. Alleen niet als ik bij me vriend slaap (niet dat ik die op dit moment heb maar goed. En als hij hier heen komt haal ik em ook weg.

Zou het ook niet leuk vinden als ik bij hem slaap en er ligt een knuffel bij Tong uitsteken

ben nog niet boven de 20. ben nog 1 dagje 18 Knipoog

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:28

Ik zelf heb geen knuffel waarmee ik geen nacht zonder kan, maar mijn zus wel! Haar knuffel is ook echt de hele wereld over gegaan omdat hij mee moest op vakantie of buitenlandse stages.

Ik kan je niet vertellen hoe haar relaties dat hebben ervaren, want volgens mij is het nooit zover gekomen in een relatie dat ze haar knuffel mee neemt. Ze is 23 Lachen

malibu1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:35

ik ben 25 en ga binnenkort samenwonen. maar in de nachten dat mijn vriend bij mij slaapt dan liggen mijn 2 knuffels wel bij me in bed. en mijn vriend vind dat niet erg... die helpt zelfs mee zoeken als ik ze weer eens het bed heb uitgemept tijdens het slapen..

groetjes

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:39

oh hoe lief, je vriend die mee helpt zoeken naar je knuffels Ach gut

ik slaap al lang niet meer met knuffels en neem er ook geen meer mee op reizen en zo dus bij gebeurt het niet.
Toegegeven, ik zou het in het begin wel een klein beetje raar vinden moest mijn vriend een knuffel meebrengen zou die blijven slapen... maar zoiets went wel zeker?
Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:40

Ik ben 21 en als ik alleen slaap, slaap ik ook nog gezellig met mijn knuffel Bloos Als mijn vriend ernaast ligt, zoek ik hem zelfs ook nog wel eens op, of ik kruip tegen mijn vriend aan. Als ik bij hem ben, dan gaat ie niet mee. Hij is wel mee op vakantie geweest enzo maar zo ver gaat het tegenwoordig niet meer, hij mag nu gewoon thuisblijven.

Vriend vindt het geen probleem, die heeft zelfs ook nog wel wat knuffels in zijn slaapkamer staan Haha! Hij slaapt er niet mee maar hij vindt het wel grappig Vork

IneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:40

Ik heb men knuffel langs me liggen als ik alleen slaap, maar als ik bij mijn vriend slaap gaat de knuffel toch uit het bed.. Haha! Haha..
Ik neem hem trouwens niet mee op reis of dergelijke.. ( Ik ben trouwens 19 Knipoog )

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:41

Mijn vriend is mijn grote knuffel in bed en dat vind ik genoeg Haha!

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:42

ik slaap al heel lang niet meer met knuffels maar ik heb vorige week toen ik in t ziekenhuis lag een heel lief zacht knuffeltje gekregen van mn moeder(heb een speciale band met haar) en sindsdien ligt dat knuffeltje tussen onze kussens in Tong uitsteken oja ben 23

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:43

Ik slaap nog steeds met mn knuffel als ik alleen slaap. En soms zelfs gezellig met mn vriend erbij hoor. Hij vind dat helemaal niet raar. Is eigenlijk gewoon een gewoonte sinds ik geboren ben, en ik slaap gewoon een stuk lekkerder met dat ding. Als mn vriend ziek is en ik ben niet thuis dan pakt hij stiekem ook mijn knuffel Lachen Omdat ie naar mij ruikt!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:52

IKKE !!!!! Ja

Ik heb bij mijn geboorte van pake een pandabeer, maar wel met de armen en beentjes gewoon naar beneden als een pop zeg maar gekregen.
Heel lekker zacht vachtje Lovers al is die na 25 jaar ( ja ik ben 25 Bloos ) wel wat versleten.
Al van jongs af aan fan van geweest en nu 25 jaar later ligt die nog in mijn bed! Ik slaap altijd op mijn buik, beer onder mijn rechterbovenarm geklemd en dan beide armen onder mijn kussen. Ik knuffel dus niet (meer) met beer maar hij ligt tussen mijn bovenlijf en het kussen in.
Ik neem hem sinds mijn 11e ofzo niet meer mee als ik ergens ga slapen maar als mijn vriend bij mij slaapt ga ik beer niet verstoppen.
Als vriend bij mij logeert zegt hij tegen beer iets van "vanavond pas ik wel op haar ( mij dus) dan kan jij een avond stappen" Haha! en legt beer dan op mijn nachtkastje. Ik kruip dan lekker dicht tegen mijn vriend aan.

Vriend liep in het begin voor de grap een beetje te spotten met mijn beer. Toen heb ik hem zelf een beer gegeven dus nu heeft hij ook 1 en kan mij niet meer uitlachen. Clown

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:00

Ik slaap thuis sowieso altijd met m'n knuffel, dus ook als mijn ex hier sliep. Als ik bij hem sliep nam ik mn knuffel eerst nooit mee, maar ik sliep altijd zó slecht als ik daar sliep. Toen zijn we gaan denken waar dat door kon komen en het enige verschil met thuis was... juist m'n knuffel Clown Dus vanaf toen ging hij ook altijd mee uit logeren Knipoog

Ik geloof overigens niet dat mijn ex het echt vreemd vond.

Mijn knuffel gaat ook altijd nog mee op vakantie Bloos

Ohja ik ben 21...

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:07

Ik woon ondertussen alweer een paar jaar samen, maar slaap gewoon met knuffel en vriend in bed en ben de 20 al een tijd gepasseerd. Voor we samenwoonden had ik bij hem thuis ook een knuffel voor in bed, van hem gekregen... Haha! Ik slaap gewoon lekkerder met iets tegen mn buik, hij vindt het prima en ook niet raar. Op vakantie laat ik de knuffels thuis, maar verders zoek ik eerst mijn knuffel voor ik het licht uit doe...
En waarom zou je iets wat je prettig vindt moeten veranderen als je met je vriend in bed ligt??

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:09

Ben ik even blij dat ik niet de enige ben Lachen. Mijn beer zit nog naast mijn kussen en ligt vaak genoeg ook naast me.. net als mijn vriend.

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:12

manutjuh schreef:
ben nog niet boven de 20. ben nog 1 dagje 18 Knipoog

Alvast gefeliciteerd !
Ik slaap nu niet meer met knuffel, maar neem er altijd eentje mee [ voor het geval dat ... ]

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:14

Ik heb ook nog een knuffel in mijn bed.
Die heb ik vanaf dat ik 1 jaar was ofzo Lachen

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:36

Ik heb soms ook mijn knuffelaap nog in bed hoor. Maar heb aan vriendlief toch de grootste knuffel Knipoog

PenP

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:43

euh, hier een die 40 is en al die tijd al met een knuffel slaapt! Hij is in de loop der jaren meerdere keren opgelapt. Manlief heeft er geen moeite mee en vindt het stiekum wel aandoenlijk om mij met beerlief te zien liggen.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:51

Ik slaap nog altijd met een doekje en een vinger in m'n mond..
Meestal vinden ze het wel schattig. Clown

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:53

Vriendje en ik hebben samen een knuffel Huilen van het lachen

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:57

Bij mij zwerft m'n knuffel ook ergens rond door mijn bed als m'n vriend bij mij slaapt. Ja

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 20:57

Het zit dus zo:
thuis slaap ik eigenlijk altijd met knuffel als ik alleen slaap.
maar als vriend bij me slaapt dan 'verstop' ik ze meestal.
vaak kruip ik dan gewoon tegen hem aan, maar hij heeft het soms nogal snel warm dus dat gaat niet altijd hihi.
hij zei laatst: zou je niet lekkerder slapen met een knuffel?
ik zeg dat is toch kinderachtig? als je met je vriend in bed ligt en dan ook nog een knuffel vast hebt..
hij vind van niet...
en bij hem slaap ik dus altijd zonder knuffel.
het is niet dat ik iets wil hebben om te knuffelen, maar dat ik het fijn vind om iets vast te houden (houd ook regelmatig de deken gewoon vast)
vriend zei zelfs van de week tegen me: "ik had vorige maand ofzo nog een knuffel voor je willen kopen, omdat ik het leuk vind maar tegenwoordig hebben ze bijna nergens meer leuke knuffels"
dus nu loop ik iedere keer stiekem een 'stille hint' te geven door te zeggen waar misschien wel: "toys 'r us, hema"
en dan erachteraan zeggen: "dat is een stille hint hoor "
zou het wel lief vinden als hij voor mij een knuffel koopt om bij hem thuis in bed te leggen zodat ik toch wat vast te houden heb.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:00

Als mijn ex bij mij sliep had ik lekker mijn koesdoekje bij de hand (oude kussensloop die zo lekker kriebelt op mn hand *LOL*), als ik bij hem sliep bleef koez lekker thuis hoor Knipoog

arnjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:03

Wat is dit?? hahaha ik moet eerlijk gezegd heel erg om jullie lachen.. Dit gaan jullie toch niet menen? Mijn vriend is mijn knuffel dier! hahaha Nee geen knuffel meer dat kan echt niet!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 21:04

mijn vriend is ook mijn knuffel.
maar die is te groot om in 1 hand te houden Knipoog