Nu is het ook zo, dat ik niet meer op hyves kan. Als ik naar een hyvespagina ga, wordt de verbinding verbroken. Kan verder wel alle andere sites bekijken, behalve hyves. Dan moet ik de computer weer opnieuw opstarten en kan ik weer verder internetten (behalve hyven). Daar ik toch lichtelijk verslaafd ben aan hyves, baal ik hiervan.Iemand enig idee hoe dit kan? Blokkeert mijn comp iets vanuit hyves of?
maar ik heb nergens last van. Wel heb ik een tijdje gehad dat ik geen fotoalbums kon zien op Hyves, ook die van mezelf niet: 'Karin heeft nog geen foto's die jij mag zien'. Sinds ik weer wat foto's heb geupload werkt dat weer. Ik denk toch dat het een (tijdelijk) storinkje is bij Hyves. Ik heb wel vaker van die aparte dingen die dan na een tijdje weer gewoon werken, ook op MySpace.
Hij doet het weer! Zou dus betekenen dat er wel iets wordt geblokkeerd he? Vaag.
Zal pa wel even vragen vanavond. Maar via anoniemopinternet.nl kan ik gewoon hyven ja. Die werkt toch ook gewoon met firewall lijkt me?