Door hyves internetverbinding verbroken?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mloes

Door hyves internetverbinding verbroken?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 16:58

Sinds een week of 2, hebben wij glasvezel-internet. Heb er verder geen verstand van, maar het is zo Vork Nu is het ook zo, dat ik niet meer op hyves kan. Als ik naar een hyvespagina ga, wordt de verbinding verbroken. Kan verder wel alle andere sites bekijken, behalve hyves. Dan moet ik de computer weer opnieuw opstarten en kan ik weer verder internetten (behalve hyven). Daar ik toch lichtelijk verslaafd ben aan hyves, baal ik hiervan.

Iemand enig idee hoe dit kan? Blokkeert mijn comp iets vanuit hyves of?

Utixo

Re: Door hyves internetverbinding verbroken?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:59

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:02

Ik vermoed dat wij via dezelfde glasvezelzooi internetten Haha! maar ik heb nergens last van. Wel heb ik een tijdje gehad dat ik geen fotoalbums kon zien op Hyves, ook die van mezelf niet: 'Karin heeft nog geen foto's die jij mag zien'. Sinds ik weer wat foto's heb geupload werkt dat weer. Ik denk toch dat het een (tijdelijk) storinkje is bij Hyves. Ik heb wel vaker van die aparte dingen die dan na een tijdje weer gewoon werken, ook op MySpace.

Anders toch ff met de helpdesk of het servicenummer van Twennet bellen en vragen of ze al meer klachten/meldingen hierover hebben binnengekregen?

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 17:05

Utixo: Ik voel niets dan liefde voor jou Go jij! Go jij! Hij doet het weer! Zou dus betekenen dat er wel iets wordt geblokkeerd he? Vaag.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 17:06

Karin: Dan is het toch raar dat ik daar als enige last van heb? Nouja, hij doet weer! Overigens waren al mijn krabbels vanochtend ook verdwenen (toen ik op school inlogde op hyves), die zijn ook weer terug. Wederom: vaag Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:08

Maar kun je er nu alleen op via die anoniemopinternet-link dan?

Of misschien staat er iets net niet goed afgesteld in je firewall? Kan een klein suf dingetje zijn en het kan net zo goed morgen ineens wél weer werken.

Nou ja, je kúnt iig weer op Hyves, dat is het belangrijkste. Haha!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 17:10

Ja denk dat het idd iets is met firewall ofzo. Daar ik er totaaaaal geen verstand van heb, laat ik het maar zo Tong uitsteken Zal pa wel even vragen vanavond. Maar via anoniemopinternet.nl kan ik gewoon hyven ja. Die werkt toch ook gewoon met firewall lijkt me?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:11

Yup, maar via een omweg (van technische details heb ik geen verstand Tong uitsteken).

Op mijn werk zijn sommige sites ook geblokkeerd, maar daar kun je ook via een omweg op. Op een enkele na, die komt zelfs met een omweg niet door de firewall.

Toen ik deze pc net had zat er standaard Norton op. Die hield echt alles tegen, zelfs het internetsignaal. De andere pc op dezelfde verbinding had nergens last van, maar bij mij bleef-ie soms wel een kwartier laden voordat er iets gebeurde. Kwam er gewoon niet door.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 17:12

En nu zie ik dat ik gewoon op hyves zit, dus niet meer via die site. Dan zal ik nu door de firewall zijn? Tong uitsteken

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:13

Oeps, je hebt een lek in je vuurmuur. Bloos! Tong uitsteken

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 17:16

Haha Haha!