Niet koppelbaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Niet koppelbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 16:57

Naja zoals de titel al eigenlijk zegt: Ik ben niet een typetje die zich laat koppelen. Toch krijg ik zo vaak de vraag van mensen die mij toch wel goed kennen (en dus ook weten dat ik niet meewerk Huilen van het lachen ) de vraag of ik zin heb in een date met 'die en die'. Nieuwsgierig als ik ben vraag ik dan toch naar het typetje, maar gek genoeg komen ze 9 van de 10 keer aan met een persoon die absoluut mijn type niet is. (ja ik weet het, je moet verder kijken dan. Maar je kan aan de kleding meestal wel zien wat het type is. Uiterliujk dus niet meegerekend. Knipoog ) Vind zelf dat ik alle tijd van de wereld nog heb, heb geen kerel aan mij zij nodig en weet mijzelf prima te redden. En toch 'ja maar een leuke kerel voor een leuk meisje.'

Alleen nu dus de vraag: Hoe zorg je in vredesnaam dat je de volgende maand niet weer dezelfde vraag naar je hoofd krijgt geslingerd? Een paar scherpe, duidelijke opmerkingen mogen ook. Naar 'ik wil niet gekoppeld worden' en 'koppelen en Alet is geen combi' wordt duidelijk niet geluisterd Huilen van het lachen

RoosIris

Re: Niet koppelbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:59

Ik ken het hoor! Ben inmiddels alweer 2,5 jaar vrijgezel, en ze proberen mij aan vanalles en nog wat te koppelen. Kan ze maar niet aan hun verstand brengen dat ik daar geen behoefte aan heb. En als ik weer behoefte heb aan een man, dan regel ik dat zelf wel....

Gefeliciteerd trouwens!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:04

Het enige wat gekoppeld moet worden is een aanhanger Knipoog

Ik liet mij ook nooit koppelen hoor Zelfs mijn ouders probeerde het Clown

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:05

Val niet op mannen Haha!
Ben vrij-gezellig

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 17:06

Ouders zijn ook leuk inderdaad Zij zijn groot en ik is klein!

(denk aan: Je doet HBO, werkt, gaat uit, bent nog aardig toonbaar (dankje pa!) en je bent vrijgezel. Wat doe je verkeerd? Is die buurjongen van hiernaast niet wat voor je?)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:07

Zelfde verhaal gehoord Ja

Deed ook HBO, werkte, ging af en toe uit, volgens pa een leuke meid, en compleet niet met mannen bezig Clown

Ik had mijn paarden en de manege en had verder niets nodig Clown

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:09

Ik denk dat je de vragen niet kunt voorkomen. Gewoon niet doorvragen en direct hard "Nee" roepen...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:12

A_lette schreef:
Naja zoals de titel al eigenlijk zegt: Ik ben niet een typetje die zich laat koppelen. Toch krijg ik zo vaak de vraag van mensen die mij toch wel goed kennen (en dus ook weten dat ik niet meewerk Huilen van het lachen ) de vraag of ik zin heb in een date met 'die en die'. Nieuwsgierig als ik ben vraag ik dan toch naar het typetje, maar gek genoeg komen ze 9 van de 10 keer aan met een persoon die absoluut mijn type niet is. (ja ik weet het, je moet verder kijken dan. Maar je kan aan de kleding meestal wel zien wat het type is. Uiterliujk dus niet meegerekend. Knipoog ) Vind zelf dat ik alle tijd van de wereld nog heb, heb geen kerel aan mij zij nodig en weet mijzelf prima te redden. En toch 'ja maar een leuke kerel voor een leuk meisje.'

Alleen nu dus de vraag: Hoe zorg je in vredesnaam dat je de volgende maand niet weer dezelfde vraag naar je hoofd krijgt geslingerd? Een paar scherpe, duidelijke opmerkingen mogen ook. Naar 'ik wil niet gekoppeld worden' en 'koppelen en Alet is geen combi' wordt duidelijk niet geluisterd Huilen van het lachen

lief Lachen Lachen gewoon bij elk aanbod........... een "nah, nee...... geen zin in" eruit floepen Lachen

dan houden ze er vanzelf mee op Lachen Lachen en als ze door gaan zeuren dan even vragen welk stukje van nee ze niet begrepen hebben Lachen

_Question

A_lette schreef:
Ouders zijn ook leuk inderdaad Zij zijn groot en ik is klein!

(denk aan: Je doet HBO, werkt, gaat uit, bent nog aardig toonbaar (dankje pa!) en je bent vrijgezel. Wat doe je verkeerd? Is die buurjongen van hiernaast niet wat voor je?)

hahaha moest daar stiekem toch wel een beetje om lachen

CM_

Herrrrrkenbaar Haha!

Alleen heb ik nu een mooi weerwoord... Hoewel..

Volgens twee paragnosten word mijn ware man, er een met een Motor ..
Dus als ze iets aanbieden, is het eerste dat ik vraag of ie een motor heeft Haha! Tong uitsteken

Ohw ja en op mijn werk had ik ze een tijdje terug ineens stil door ff eruit te floepen wat een vervelende exen ik heb gehad, en dat ik daarom zo kieskeurig was Knipoog

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:24

Gewoon zeggen dat je absoluut geen relatie wil. Ik was het ook zooooo zat, dat goedbedoelde gekoppel. Mijn bek viel ook open waar ze mee aan kwamen zetten, zo totaal niet passend (maar hij heeft zo'n goede baan ROFL ).
Gaat volgens mij ook nooit werken, een partner voor een ander uit zoeken.

Het heeft bij mij wel goed geholpen en het is weer heerlijk rustig Pling .
En ik ben echt niet bang potentiële kandidaten af te schrikken hoor, ik hou nu eenmaal van doorzetters Tong uitsteken