zo weer een stille dag op dit forumpie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-01 22:24

bijna geen nieuwe intressante topics. wat jammer nouh. afentoe lijk t net een kippehok (ehoh) en t volgende moment is t zo stil als een schaap dat in de sloot ligt.
nouja niets aan te doen. want laui's waanzinnige formpje kent dan toch wel zn grenzen. de deurtjes gaan straks op slot en onze cipiers zullen eenzame vorsten zijn. zij zullen een zachte dood sterven en zullen altijd in onze herinnering blijven als de personen die forum fantacia probeerden te nivodie-eren en langzaam de zuurstof rijke kraan dichtdraaiden.
maar er is nog een manier om 't leef-je-uit-en-ren-voor-je-leven-forumpie te behouden. namelijk door allemaal gezellige onzooierige berichtjes te plaatsen. iedereen is welkom. blijf ontopic (bij dit topic niet) of ga mega snel offtopic zoals onze queen der oneliners kan (zelfs in 1 regel offtopic, lawaai!) (lawaai is oplaus bij klasse) maarreh zorg dat forum 7 bij leven en zorg dat t bruist van gezondheid.
LAWAAAAAAAAAAI!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 22:27

Citaat:
Op 2001-06-30 23:24, schreef Marjolein:
...afentoe lijk t net een kippehok...

Ik zeg niks... Lips are sealed

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 22:29

Ik zeg niets Lips are sealed

Maare LANG LEVEN ONZIN.

Go Marjo GO Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

(he helemaal ontopic he)

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-01 22:30

ssssssssssst karin ik heb een heel netwerk van onbetrouwbare bronnen. laat nou niet iedereen dat te weten komen. dat ik over van alles en nog wat met van alles en nog wat roddel

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 22:31

Welke lekkere roddels dan Marjo ???'

Oke Lips are sealed ja Verward

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 22:32

heej maar marjo t is toch niet mijn skapie dat in de sloot ligt he????? dat zou snielig zijn namelijk.....
maarreh t wordt hier vast weer leuker ALS AL DIE SLOTJES WEGGEHAALD WORDEN (stille hint)

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-01 22:38

nee slotjes blijven
finito geen gezeur over slotjes anders span ik onze onpestbare moddie voor t wagentje en laat ik je schaap weer ontvoeren (i know how to do it)
die slotje sstaan der nu eenmaal en we gaan geen ouwe schapen uit de sloot halen. want dan ga jij ze dwingen om over hekjes te springen laat ze dna maar in de sloot liggen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 12:33

ja is zo sneu als ze weer over een hekje hangen omdat ze te oud zijn.....
ene hier aan de andere kant van NL is het ookal zo stil (lees saai) er is formule 1 Boos!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 18:41

Thx tiemie...
Ik was het vrijdag écht zat, zo hee... En nou ben ik heel eerlijk. En die slotjes gaan er niet meer af, statement is gemaakt en we hopen maar dat het nut heeft...
Trouwens ik = ook Lips are sealed....
Ga Bartjesinaasappelpartje even pb-en... *kijkt geheimzinnig* IK GA LEKKER RODDELEN...