Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
reacties!
maar toch minstens na het werk oid. Ik kan er in komen dat sport voor je vriendin heel belangrijk is, ik weet niet of ze solo sport of dat er een team op haar rekent? Het hoeft ook niet iedere dag voor te komen maar ik vind dat ze best even langs had mogen komen, of op z'n minst een smsje sturen of het goed is als ze anders 's avonds na het sporten langskomt of even met je bellen of wat dan ook. 
) Dit vreet aan je, vraag haar naar de redenen (die zal ze vast gehad hebben) om dat niet aan te bieden, of ja, misschien heeft ze er gewoon niet bij stil gestaan dat ze ook daarna nog even kan langskomen/bellen, dat kan ook. Maar anders blijft dit je dwars zitten, zeker als het eventueel nog een keer voorkomt.
Als je iemand zo op een voetstuk plaatst, kan ze er alleen maar afvallen...Pilgrim schreef:Sinds kort bedoel ik een half jaar mee. We zijn erg aan elkaar toegewijd maar ze steekt gewoon anders in elkaar. Ik merk ook dat ik claim, en dat wil ik helemaal niet. Doordat ik merk dat ik haar claim wordt ik alleen maar depressiever omdat ik wéét dat ik haar wegjaag daarmee, maar aan de andere kant vind ik dat ze er gewoon voor me moet zijn als ik haar nodig heb. Ik wil haar echt niet kwijt (lees:wegjagen) en daar doe ik ook mijn best voor. Als ik haar vandaag niet zie zie ik haar pas Zondag weer omdat we allebei wisselende diensten werken, dus vandaar dat ik zoiets heb van; "je kunt het hele weekend sporten en op jezelf zijn, dus wees er dan nu voor mij".
Pilgrim schreef:Nekharen overeind? Stap dan niet in een relatie! Ik laat haar altijd vrij, maar ik zou niet een keer op haar mogen rekenen als ik me poedersuiker voel, zoals zij zo vaak op mij kan rekenen?
Pilgrim schreef:Er is mijns inziens een verschil tussen geen eigen leven meer hebben en af en toe jezelf opzij zetten. Ik heb ook een eigen leven, vrienden, paarden, baan, huis, familie etcetera. Ik ga daar ook voor en we zien elkaar als we dat allebei willen. Maar als ze me zou bellen at ze zich poedersuiker voelt, dan ben ik er voor haar, wat ik dan ook opzij moet zetten! Dat is liefde....