Zorgverzekering en algemene aansprakelijkheid: welke heb jij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Zorgverzekering en algemene aansprakelijkheid: welke heb jij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 08:45

Als het goed is zijn de tarieven van 2009 weer bekend en dan heb ik het over de zorgverzekeringen. Ik ben op zich erg tevreden met de mijne (Unive) maarrrr...ben ook benieuwd wat anderen betalen, hoeveel eigen risico je hebt en of je verzekering bevalt?

Daarnaast moet ik dit jaar een eigen aanspakelijkheidsverzekering afsluiten (al heet dat geloof ik anders maar ik kan er even niet op komen Clown ) Ik moet bekennen; ik vind het moeilijk. Nu zit ik bij Delta Lloyd maar daar zijn ze erg vaag over wat er wel en niet verzekerd is. Wel weet ik dat de schade die mijn paard toebrengt verzekert is (voor mij toch een belangrijk punt)! Haha! . Welke hebben jullie? Hoeveel betaal je? Enne, ben je tevreden?

Brainless

Re: Zorgverzekering en algemene aansprakelijkheid: welke heb jij

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 08:48

Ik ben ook bij Univé en blijf met korting (bijna ) hetzelfde betalen (schilt geloof ik 2 euro of zo).
Ga nu naar 311,-- voor het 1 na hoogste pakket incl volledig orthodontie en fysio ed 1000,-- tandarts voor 2 Volw en 3 kids.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 08:54

Ik zit bij Agis met een Comfort polis voor ongeveer 125 euro per maand voor 1 volwassene.

Ik heb een WA verzekering van Hippos die volgens mij nu loopt via London Verzekeringen. Ik betaal per jaar 2x ongeveer 15 euro en heb nog een ongevallenverzekering lopen voor ongeveer 115 euro per jaar. Ik heb een dubbele WA-verzekering omdat ik tweespan rijdt en dus voor elk paard een verzekering moest afsluiten. Deze WA is trouwens ook een gewone WA maar denkt dus ook paardensport.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 09:43

Zorgverzekering bij DSW, ik betaal iets van 105 Euro (ietsje korting via werkgever) voor basis met klein aanvullend, oa. tandarts enzo. Ik ben erg tevreden. Geen extra E.R.

WA zit ik bij SNS Reaal, kost me een paar euro per maand (ik weet het zo niet eens en ook geen idee w.b. de dekking Bloos )

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 10:51

Rytir schreef:
Nu zit ik bij Delta Lloyd maar daar zijn ze erg vaag over wat er wel en niet verzekerd is. Wel weet ik dat de schade die mijn paard toebrengt verzekert is (voor mij toch een belangrijk punt)! Haha! . Welke hebben jullie? Hoeveel betaal je? Enne, ben je tevreden?

Antwoord: ja, je paard is bij DL in de AVP meeverzekerd, dat kan ik je met zekerheid zeggen. Is gewoon een goede maatschappij.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 17:09

wij zitten colletief verzekert bij cz, met uitgebreid tandartspakket, we blijven op hetzelfde zitten ongeveer 250 euro ( 2 volw+2kids)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:25

Ik ga 2euro meer betalen per maand, zit bij het groene land en blijf hier ook met alle plezier zitten ben erg tevreden over groene land, mijn nieuwe premie voor 2009 wordt 108,48 en ik ben erg aanvullend verzekerd...