Ex'en vreselijk..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

raketje_

Ex'en vreselijk..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 22:55

Bah, wat zijn ex'en toch vreselijk!

10 maanden geleden een relatie begonnen met hem,
het ging alleen al vrij snel uit,binnen 2 weken was het weer aan.
We misten elkaar toch wel heel erg,en zoude beide veranderen.

Alleen meneer werd maar jaloerser en jaloerser,
ik was het zat en een punt erachter gezet, '' we zouden wel kijken of dit beter was''
Bij hem zijn de gevoelens gebleven, bij mij waren ze weg.
Na 4,5 week vrijgezel en scharrelen, nieuwe partner tegen gekomen.
Helaas zelfde kroeg waar we allemaal komen,we ontlopen elkaar,of iedergeval
ik ontloop hem.

Maar nu, hij praat me zwart,wil me spullen terug en krijg ik niet.
Normaal zeg ik stik maar in die spullen,maar dit is waardevol.
Afspraak met ze moeder,zei zou mij spullen hebben en na haar chemo zelf persoonlijk
afleveren.Omdat ik het sneu vind dat ze der chemo in moest,kon ik het snappen dat ze dit
paar weken later zouden brengen..

Maar meneer loopt er mee rond, toont het aan mij,maakt me kwaad.
Hij viel me lastig op msn, raarste dingen werden naar me toegesmeten,
snel geblokkeert en verwijdert.Begon meneer via hyves.Meneer eruit gegooit en profiel dicht.
Helaas, nu via me 06 nummer en mailen. Ander mailadres aangemaakt en nieuw nummer gekocht.

Helaas zelfde kroeg,valt me lastig, en als hij mij niet lastig valt ,
doet hij het via me nichtjes/vriendinnen.Hij zal me kapot maken,en me het weekend wel pakken.
Ben gelukkig niet bang voor hem. Knipoog

Zucht, Wil gewoon me spullen terug en sluiten.
Vrees dat ik het ken vergeten...
Bah, wat zijn ex'en vreselijk!!

Neej

Re: Ex'en vreselijk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:04

Pff ja, de meeste exen zijn rare dingen..

Mijn ex deed ook zo raar toen het uit was... Zelfde verhaal, lastig vallen via m'n mobiel enzo (hyves deden we toen nog niet) 's nachts z'n vrienden mij laten bellen enzo, dronken... En dan was HIJ degene die het heeft uitgemaakt voor een ander Tong uitsteken Hij wilde ook steeds maar 'vrienden blijven' terwijl ik echt zoooo klaar was met die jongen, ik wilde 'm echt nooit meer zien Tong uitsteken
Ik ben echt een paar keer flink boos op 'm geworden en sindsdien laat ie mij met rust.. Hij valt nu nog, na dik 5 jaar, m'n vriendinnen 'lastig' met vragen over mij.. Rare jongen Tong uitsteken

Maar zo is het voor jou toch ook gewoon verschrikkelijk lastig om de boel voor jezelf af te sluiten!

Kun je niet bij z'n moeder langsgaan en de spullen gewoon meenemen? Ik zou daar echt pisnijdig van worden hoor! Komop, het zijn JOUW spullen!

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:07

Gos, ik heb er ook 1,
En die kwam afgelopen zondag weer met een liefdes verklaring. Had ie eerder moeten bedenken die schat. Nu is het te laat Knipoog

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 00:45

De spullen opeisen, neem een aantal mensen mee, richting zijn huis en die spullen meenemen, eventueel preventief de politie inlichten wat je gaat doen mocht hij de politie willen bellen.

Dan kan hij ook niks meer met je spullen doen en heb jij niks meer met hem te maken. Bah wat een nare hopeloze mensen lopen er soms rond zeg!

ik wil je veel succes wensen!

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 07:06

Exen zijn zo vervelend .... Had zelf ook een vreselijk lastige ex. Gelukkig hield hij het nog geen jaar vol om mij zo lastig te vallen omdat ik gewoon weg niet reageerde.

Ik hoop dat je je spulletjes snel terug krijgt en dat die ex van je weer verder gaat met zijn leven in plaats van jou lastig te vallen!

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:43

ik heb eigenlijk helemaal geen last van me ex Lachen
we zijn super goede vrienden gebleven en laten we dat zo houden Lachen!

ook niet eens je ex kan iritant zijn hoor, waar je niks mee gehad heb ofzo bedoel ik Schijnheilig

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:30

heb een ex gehad die me maanden heeft gestalkt dus heb maar besloten geen nieuwe exen meer te maken Lachen

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:31

Mijn ex niet, maar de ex van nu mijn vriend wel. Gosh wat een akelig mens op een nette manier gezegd Lachen
Nee en niet omdat het zijn ex is maar ze kan zich gewoon níet gedragen.

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 14:52

alja schreef:
heb een ex gehad die me maanden heeft gestalkt dus heb maar besloten geen nieuwe exen meer te maken Lachen

Dat is de tip van de eeuw Afgod OK dan!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 15:00

wendely schreef:
Mijn ex niet, maar de ex van nu mijn vriend wel. Gosh wat een akelig mens op een nette manier gezegd Lachen
Nee en niet omdat het zijn ex is maar ze kan zich gewoon níet gedragen.

Herkenbaar

Zaterdag na een personeelsuitje had ik het erg gezellig met mijn favoriete mannelijke collega, en van het 1 kwam het ander. Had een vriendin van zijn ex ons gezien op het busstation, gelijk die ex gebeld enzo. Hebben ze om 3 uur 's nachts nog onder zijn raam staan schreeuwen, vloeken...
Ze belt hem constant, slingert hem al dagenlang doodsverwensingen naar zijn hoofd, ook al heeft hij gezegd dat hij echt 0 contact met haar wil.
Bitch (sorry kan geen andere benaming voor haar bedenken dan deze) wou mijn naam ook weten, dacht het maar even niet

@ TS, kan me voorstellen dat je goed ziek wordt van zo'n situatie. Ach gut

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 15:22

Gelukkig ben ik nog niet zulke exen tegen gekomen. Ik heb wel een rare ex. Het is nu sinds kerst vorig jaar al uit en ik heb een half jaar geleden in een dronkenbui hem gesmst dat ik nog veel aan hem dacht. Nou meneer reageert heel vrolijk met; ik vind jou ook nog steeds een leuke meid, blablabla.

2 weken later krijg ik een sms rond een uur of 1; dat hij nu wel alcohol ophad maar dat het morgenvroeg ook nog zo is; hij dacht nog veel aan me ( heel veel zelfs ) ik hem terug smsen dat hij ook echt een mafkees is en nog wat dingen ( weet het zo niet meer ) reageert meneer niet meer; Sinds dien als ik hem tegen kom draait hij heel vrolijk de andere kant op.

Zo raaaar

Echt, pff kerels!

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 15:38

lekker aangifte doen dat hij je lastig valt.
vriendin van mij haar ex was ook zo bezig,
Zei heeft het uitgemaakt en is bij haar tante gaan wonen.
Die jongen stond elke dag voor de deur en heeft ook tot 3 keer toe op het portiek voor de deur geslapen.

Op msn bleef hij haar ook lastig vallen en bedrijgen.
Ze heeft alles uitgeprint en gebrand.
Zodat ze bewijs heeft.
Ze heeft aangifte gedaan, hij heeft nu een straatverbod.
ze was zelf als de doods voor hem.
maar gelukkig heeft ze nu een vriend die heel goed voor haar zorgt en op haar let Haha!