Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Dapy schreef:Ik weet niet of je hier wat aan hebt
Maar ik maak op vrijdagmiddag schoon, toe ik ben 16 en heb een eigen paard, moeten centjes binnenkomen he
Ik verdien 5 euro per uur, ik woon in zeeland.
Vind het lekker verdiend, binnen 3 á 4 uur heb ik het hele huisje schoon.
ik werk ook al vanaf mijn 11e 
Ik poets gemiddeld 3 uur per week per adres (heb er wisselend 4 of 5), 8 euro per uur, ben zelf 20. Doe alles wat gevraagd wordt: van strijken tot badkamer schoonmaken, van ramen zemen tot koper poetsen
Oeh, zit in Breda en heb 10 minuten reistijd met de fiets! Ideaal dus
smokey17 schreef:Welke regio? Antwerpen
Stad of dorp? gemeente (voorstadje)
Uurprijs? 7,50
Eventuele reiskosten? geen
Hoeveel uren? 4
Leeftijd van de schoonmaak(st)er? 35, maar ook de jongere vervangsters ed krijgen gewoon hetzelfde van ons.
Urielle schreef:smokey17 schreef:Welke regio? Antwerpen
Stad of dorp? gemeente (voorstadje)
Uurprijs? 7,50
Eventuele reiskosten? geen
Hoeveel uren? 4
Leeftijd van de schoonmaak(st)er? 35, maar ook de jongere vervangsters ed krijgen gewoon hetzelfde van ons.
Ik moet er wel bijzeggen: bij ons is veel concurrentie vanwege de dienstencheques waar we maar iets van 6 Euro 40 per uur voor zouden hoeven betalen. Dat houdt de prijs laag.
ik werk 3 uren voor 10 euro per uur,ik maak schoon in een groot huis(13 slaapkamers 2 badkamers 2 wc en de hallen en trappen )beneden hoef ik er niet bij te doen natuurlijk.smokey17 schreef:Welke regio?
Veluwe
Stad of dorp?
Dorp
Uurprijs?
10 euro
Eventuele reiskosten?
5 euro (2x 20 km)
Hoeveel uren?
4 uur
Leeftijd van de schoonmaak(st)er?
43 jaar
Brainless schreef:Hier in de buurt betaal je voor een schoonmaakster 10,00-15,00 per uur.
Dat zijn ervaren vrouwen van 30+. Die in 4 uur je hele boven verdieping (goed) doen (3 slaap-+ 1 badkamer) en beneden de keuken en wc. En elke week doen ze iets apart bv een keer de ramen, of een keer de keukenkastjes ed