Datatypiste

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Datatypiste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 17:05

Heeft iemand van jullie ooit als datatypiste gewerkt?
Ben heel benieuwd naar verhalen.

Had vannochtend gereageerd op een vacature.
Werd er vanmiddag over gebeld.
Woensdag heb ik een examen om te kijken of ik snel genoeg typ.

Urielle

Re: Datatypiste

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 22:50

Ik heb bij een bedrijf wel deels als datatypiste gewerkt, omdat het werk wat ik deed als callcentermedewerkster alleen parttime mocht. Daarom heb ik om aan een fulltime baan te komen secretariaatsondersteuning gedaan en een aantal uren datatypiste. Ik heb dus nooit een examen oid gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 22:52

Ik heb dit werk gedaan. In het begin ging t nog wel maar ik deed het 40 u p/w. Ik kreeg vaak hoofdpijn van het zolang achter de pc zitten.
ik heb idd ook een typ test moeten doen geloof ik ( of was dat weer ergens anders voor? haha is al even geleden ).
ik zou t zelf niet zo snel meer doen, maar ik kan er sowieso niet tegen om tussen 4 muren te zitten tijdens mijn werk. Ik zie dan op een gegeven moment de muren op me af komen. Neej geen kantoor banadje sof iets wat erop lijkt voor mij

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:59

Ik heb het een keer tijdelijk gedaan, anderhalve maand als opvulling tussen 2 banen. Vrolijk wordt je er niet van. Het was dat we met een leuke groep bij elkaar zaten en dat het een project was wat binnen 2 maanden afmoest, maar jarenlang zou ik het niet willen doen. Het was echt puur gegevensinvoer met af en toe een klein dingetje om uit te zoeken.