Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
is 't niet mogelijk om 't contact alleen met je broertje en zusje alleen stand te laten houden? en je ouders daar buiten te laten?
neverstop schreef:als je NU al weet 't heeft géén zin.. laat 't dr dan ook bij.. dan maak je je anders alleen maar meer kapot..
en als hun zo over de eigen dochter denken.. lijkt me ergens wel al genoeg te zeggen.....

neverstop schreef:als je NU al weet 't heeft géén zin.. laat 't dr dan ook bij.. dan maak je je anders alleen maar meer kapot..
en als hun zo over de eigen dochter denken.. lijkt me ergens wel al genoeg te zeggen.....
Mas schreef:Als je zo zeker weet dat je ouders weer de fout in zullen gaan en weer zo raar over je gaan praten dan zou ik hier persoonlijk geen energie meer in steken, want ze blijven je kwetsen als ik dit zo allemaal lees.
Het is naar natuurlijk dat je dan je zusje niet kunt zien, maar op een gegeven moment moet je ook voor jezelf kiezen. Hoe ze jou nu behandelen is natuurlijk beneden alle peil.
met ouderlijke problemen. En dat net voor de feestdagen.
in zilverpapier in te pakken, zodat ik die voor mijn dochter kan meenemen! Jaah, dan wordt ik helemaal niet goed. Ik zit net te verkondigen dat ik thuis meer dan genoeg heb en dat ik het anders kan weggooien. Alsof ik niks fatsoendelijks te eten in huis heb!