open dag Universiteit Utrecht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

More

open dag Universiteit Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 15:29

Hallo,

Op 28 en 29 November is er voorlichting op universiteit Utrecht.
Daar wil ik graag heen, vooral voor de opleiding diergeneeskunde.
Weten jullie of dat dan ook daar is? En moet ik naar de faculteit diergeneeskunde of is het allemaal in 1 gebouw?

Is het echt een soort voorlichting waar je moet zitten en luisteren?
of is het meer wat rondlopen en vragen stellen zoals bij een open dag?

Ik snap er namelijk niet zo veel van, wie kan me helpen Sigaar ?

Groetjes Hanneke

Horsefreak

Re: open dag Universiteit Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 16:14

Volgens mij is het ook bij diergeneeskunde die dagen, ze zochten in ieder geval mensen voor voorlichting voor die dagen [alleen is dat voor mij midden in de tentamenweek]

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:46

Je kunt je op de site voor een voorlichting inschrijven. Dan kom je waarschijnlijk in een zaal met andere studiekiezers en dan krijg je wat te horen over de inhoud en opzet van de opleiding, toelatingseisen en dat soort dingen. Vaak krijg je ook nog de gelegenheid om vragen te stellen aan docenten, studenten en/of studieadviseurs van de faculteit.

Inschrijven kan dus op de site > bachelorvoorlichting november > onder het kopje Aanmelden op 'aanmelden' klikken.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:53

Een vriendin van me gaat daar ook heen en wil ook diergeneeskunde doen, dus ik denk dat het dan wel is. Haha! Haha!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:54

De voorlichting voor diergeneeskunde is dan gewoon in het gebouw van diergeneeskunde Ja Via de website wijst het zich allemaal wel voor zich eigenlijk. Via deze link kom je in ieder geval op de site waar staat hoe je op de locatie komt waar je moet zijn http://www.uu.nl/NL/Informatie/bachelor ... fault.aspx
Onder het kopje voorlichtingsdagen kun je jezelf aanmelden. Voor diergeneeskunde moet je sowieso naar de Uithof en niet naar het centrum van Utrecht.
Als het goed is krijg je op die dag een soort programma, verhaaltje word verteld, misschien doe je zelf een proefje, beetje rondkijken door het gebouw. Maar staat ook allemaal op die site bij voorlichtingsdagen Knipoog