Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daniella74 schreef:Ik gebruik wel de zwabber maar met een oude doek met een Pledge sopje. Die doekjes zijn leuk als de kat vieze pootjes heeft gemaakt bij de deur maar verder is het hopeloos voor de woonkamer.
Duke schreef:Ik dweil gewoon mijn vloer iedere week met een Leifheit-dweil met zo'n reservoir voor sopje erop. Dus dan spray je iedere keer een beetje sop op de vloer en dweil je die gelijk. Vind ik ideaal!
Preddy schreef:Ik moet nog steeds een dweil ding aanschaffen. Wat vinden jullie het fijnst werken? Zo'n stang met een soort spons eraan die je dan door een hendel kunt uitwringen of toch echt een ouderwetse mop met van die slierten? (Snappen jullie m nog) Ik doe het dus nu met een oude theedoek om mn bezem maar dat werkt eigenlijk ehh... NIET
Tips!!!!!? Heb een best groot dweil oppervlak (ca 60 4kante meter)
*Edit, ik heb kliklaminaat en hou niet van dat hele natte gebeuren(ook niet goed voor het laminaat)
vonneke schreef:ik ben verliefd op me swiffer! ideaal in me studentenkamertje!
gebruik de droge variant en doe daar ook mee afstoffen. werkt prima!
Wiesje schreef:Bolieke dat klopt! maar dat is zelfs het geval bi jde droge variant geloof ik!! huisdieren kunnen zelfs al overlijden wanneer ze de pootjes schoonlikken als ze over een vloer hebben gelopen die met dat swiffer spul behandeld is.
Puntje van aandacht dus (als je huisdier je lief is)