Waar zijn ze gebleven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissBonny

Waar zijn ze gebleven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 21:03

Zitten we inmiddels dik in de herfst, tegen de winter aan.. Dus dat betekend; nieuwe kleding shoppen! Allemaal hartstikke leuk, maar ik ben tot nu toe maar weinig 'echt' winterse kleding tegen gekomen. Zo ben ik nu al een hele tijd opzoek, naar een lange jurktrui! Maar die schijnt echt onvindbaar te zijn?! Ze zijn er wel, maar dan hebben ze korte mouwen, grote gaten of de trui is na één x wassen veranderd in een bolletje wol!
Kijk ik er nou echt overheen? Off...?

Anoniem

Re: Waar zijn ze gebleven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:10

H&M? Esprit? Wehkamp? Zomaar wat sites die ik afgelopen week heb doorsnuffeld, op zoek naar een fatsoenlijke trui... En ook genoeg van die lange dingen.

Ik wil juist graag een sportieve katoenen dikke trui. Niet te druk qua print, gewoon normaal donkerbruin, donkerblauw, zwart, of donkergrijs voor mijn part. Fatsoenlijk lang genoeg bij de mouwen en rugpand, niet dat gelijk je onderrug bloot is als je bukt. Ik wil ook geen vest, gewoon een trui, liefst ook zonder capuchon, maar da's tegenwoordig ook al niet mogelijk Clown

Mission Impossible No Cheer Had ik er eindelijk een gevonden, is ie uitverkocht in mijn maat Zij zijn groot en ik is klein!

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:12

Een normale trui is idnerdaad moeilijk te vinden. En dat is wat ik wil dragen in de winter... Lekker warm.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:13

Ik kan ook niets fatsoenlijks vinden.
Of het is hobbenzak model, of lang. Maar dat kan ik weer niet hebben omdat ik klein ben, en korte benen heb. Dus als ik een lange trui (jurktrui) aan heb lijk ik een in elkaar gedrukte dwerg. Geen succes dus.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:14

Je hebt gelijk idd, valt mij ook steeds op, van die wollen truien maar dan met korte mouwen en grote decollete's. Iets wat dan wel lange mouwen heeft en een normale hals is dan weer van dun katoen.
Moeilijk te vinden idd.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:15

ik zie ook nog veel truitjes met korte mouwen enzo. Warme kleding is niet hip schijnbaar Vork

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:16

Klinkt zeer bekend.
Ik loop nu ook zaken binnen waar ik normaal nooit kom (het soort waar mijn oude moeder vroeger kocht) in de hoop daar iets draagbaars te vinden, maar zelfs daar vind ik niks.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:17

Ik heb een lange trui gevonden van wol bij een kinderwinkel.. Knipoog Hij is van outfitters nation. Echt een heerlijk geval.. Haha!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:20

Marjo_x schreef:
ik zie ook nog veel truitjes met korte mouwen enzo. Warme kleding is niet hip schijnbaar Vork

Nee idd, vind het wel raar hoor, blijkbaar wil niemand lekker warm over straat. Kinderkleding is al net zo, lekker warme truitjes zijn ook nergens te vinden.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:38

Ik heb er twee tegelijk gekocht bij de C&A.
Lange truien,met fatsoenlijke vorm erin.Van nepwol en lekker warm en dik.
Heb ze beiden al gewassen en ze zitten nog even goed.
Maar verder,inderdaad,een beetje warm kleden is kennelijk heel nerdy ofzo Scheve mond

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:01

Ik ben pas nog bij C&A geweest maar heb niets gezien.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:04

Pff inderdaad, ben van het weekend de stad in geweest maar kon ook helemaal niks vinden, alleen van die dunne dingetjes... Of inderdaad, dikke wol met korte mouwen!!

Net als schoenen, kan nergens fijne laarzen vinden Scheve mond

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:13

Laarzen zijn er nog wel zat hoor, is nog helemaal mode. Zoek je iets specifieks?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:15

Nee inderdaad die nieuwe mode vind ik ook 3x niks, of alles is wol en daar krijg ik verschrikkelijke jeuk van Clown En die vestjes krimpen altijd zo geweldig dat als je ze koopt ze perfect zitten en dan trek je ze na het wassen aan en ik voel me net een idioot erin Tong uitsteken

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:16

Ja die korte mouwen... ik snap het echt niet! Zie je leuke trui liggen op stapel, pak je m op, korte mouwen?! hallo tis zo'n beetje winter? Vork Vind sowieso de hele winter mode niet zo denderend als ik eerlijk ben.. ze hebben alleen veel te veel leuke winterjassen, maar om daar nou 6 van te kopen ofzo Clown

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:17

Ik heb zo'n jurktrui van The Sting, heb hem al een tijdje, maar toen waren die dingen werkelijk overal te koop... Wehkamp en Neckermann hadden er ook een boel.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:18

Ik vind de mode op het moment ook echt 3x niets...
Zo ouderwets, dat me moeder nog zegd van he dit had ik vroeger ook aan.. Nagelbijten / Gniffelen

En idd alles is of dun of kort of zonder mouwen, nee geen warme kleren.
Alleen bij de H&M heb ik gewoon zo echte lekker trui kunnen halen...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:21

En dan die vleermuismouwen...

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:25

Maya schreef:
H&M? Esprit? Wehkamp? Zomaar wat sites die ik afgelopen week heb doorsnuffeld, op zoek naar een fatsoenlijke trui... En ook genoeg van die lange dingen.

Ik wil juist graag een sportieve katoenen dikke trui. Niet te druk qua print, gewoon normaal donkerbruin, donkerblauw, zwart, of donkergrijs voor mijn part. Fatsoenlijk lang genoeg bij de mouwen en rugpand, niet dat gelijk je onderrug bloot is als je bukt. Ik wil ook geen vest, gewoon een trui, liefst ook zonder capuchon, maar da's tegenwoordig ook al niet mogelijk Clown

Mission Impossible No Cheer Had ik er eindelijk een gevonden, is ie uitverkocht in mijn maat Zij zijn groot en ik is klein!

Ik heb 3 van die truien die aan jouw eisen voldoen, vorig jaar bij Cecil gekocht (een zwarte, een bruine en een bordeaux-rood gemeleerde, heb nu de zwarte aan Clown ).
Ideale truien die volgens mij of 35 € of 40 € gekost hebben (weet ik niet meer precies Bloos ). Ze blijven ook na het wassen prima in vorm OK dan! .

Preddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 00:23

Ik heb laatst een heeeeelijk dik gebreid wolle kabelvest met dubbele rij knopen gescoord van Gsus. Lekker over de billen en een knoopceintuur erom, nog zakjes erin ook! Haha! Maar het is officieel een mannenvest, boeiend hij is lekker warm haha!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 07:57

Ik heb het altijd koud dus heb ook dikke kleren nodig Tong uitsteken maar nee hoor, alles is dun, korte mouwen... Wat doet dat in een wintercollectie?! Oftewel, ik heb dit jaar nog niks gekocht in de winter en hoop dat ik het ga overleven. Toch wel jammer dat ik alles van vorig jaar (wat half te klein is) aan moet doen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 08:00

ik koop dan mannentruien Haha! Haha! Haha!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 08:05

Ik kan ook nog niet echt slagen voor een warm outfit. Alles wat ik zie is of van slechte kwaliteit, of iets te uberhip voor mijn leeftijd (en functie), of verkeerd model voor mijn figuur of ik vind het gewoon niet mooi.
Voor nood heb ik nu op het werk een heel dik oerlelijk dubbellaags fleecevest hangen voor als ik het echt koud krijg.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 08:19

Marjo_x schreef:
NMou, dan maar niet hip Clown
Blij met mijn kledingtijl (klein beetje alternativ qua truien iig Tong uitsteken Kan ik altijd op een bepaalde site wel lekkere truien vinden.

http://www.large.nl
Ook wel voor gewone kledingstijl hoor Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 08:22

C&A vind ik niet zulke kwaliteit om eerlijk te zijn, zitten ook vaak van die flodderdingetjes bij. Die nieuwe truien met korte mouwen zat ik idd ook al Blond naar te kijken. Wat is dan het nút van zo'n ding?

Sterre, ik ga op zoek naar een Cecil winkel, thanks voor de tip!