Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Had ik er eindelijk een gevonden, is ie uitverkocht in mijn maat

Hij is van outfitters nation. Echt een heerlijk geval..
Marjo_x schreef:ik zie ook nog veel truitjes met korte mouwen enzo. Warme kleding is niet hip schijnbaar

En die vestjes krimpen altijd zo geweldig dat als je ze koopt ze perfect zitten en dan trek je ze na het wassen aan en ik voel me net een idioot erin
Vind sowieso de hele winter mode niet zo denderend als ik eerlijk ben.. ze hebben alleen veel te veel leuke winterjassen, maar om daar nou 6 van te kopen ofzo
Maya schreef:H&M? Esprit? Wehkamp? Zomaar wat sites die ik afgelopen week heb doorsnuffeld, op zoek naar een fatsoenlijke trui... En ook genoeg van die lange dingen.
Ik wil juist graag een sportieve katoenen dikke trui. Niet te druk qua print, gewoon normaal donkerbruin, donkerblauw, zwart, of donkergrijs voor mijn part. Fatsoenlijk lang genoeg bij de mouwen en rugpand, niet dat gelijk je onderrug bloot is als je bukt. Ik wil ook geen vest, gewoon een trui, liefst ook zonder capuchon, maar da's tegenwoordig ook al niet mogelijk
Mission ImpossibleHad ik er eindelijk een gevonden, is ie uitverkocht in mijn maat
).
). Ze blijven ook na het wassen prima in vorm
Maar het is officieel een mannenvest, boeiend hij is lekker warm haha!
maar nee hoor, alles is dun, korte mouwen... Wat doet dat in een wintercollectie?! Oftewel, ik heb dit jaar nog niks gekocht in de winter en hoop dat ik het ga overleven. Toch wel jammer dat ik alles van vorig jaar (wat half te klein is) aan moet doen.
Marjo_x schreef:NMou, dan maar niet hipik zie ook nog veel truitjes met korte mouwen enzo. Warme kleding is niet hip schijnbaar

Kan ik altijd op een bepaalde site wel lekkere truien vinden.
naar te kijken. Wat is dan het nút van zo'n ding?