Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
breezy302 schreef:pfff wat een verhaal en ik weet echt niet wat je moet doen, liefde kan erg vervelend zijn maar wil wel iets anders kwijt; wat heb jij een leuke schrijfstijl! normaal kan ik mijn aandacht echt niet bij zon lang verhaal houden maar nu wel. vind ook dat je het met een tikje humor hebt geschreven.
Voor hem is het gewoon duidelijk nu, hij wil rust en hij wil gewoon verder met zijn leven en hoopt tegelijkertijd dat jij dat ook doet. Probeer dat dus ook, laat hem lekker! Je bent nog jong, er zijn zoveel andere leuke jongens. Jouw tijd komt nog wel. Ga leuke dingen doen met vriendinnen, zoek afleiding, maar ga niet steeds nadenken over wat hij heeft gezegd, hoe hij op je overkwam enzovoorts. Daar maak je jezelf alleen maar gek mee. En als jij laat zien dat jij ook sterk kan zijn, je jouw eigen leven weer oppakt enz, komt het misschien nog wel goed. Als jullie bij elkaar horen in ieder geval. Maar dat zal de tijd uitwijzen, klamp je daar nu niet aan vast!
Zoiets als dit heeft altijd tijd nodig, maar volgens mij heb jij een hele lieve mama en vast ook lieve vriendinnen en een leuk paard! Dan moet het goedkomen meid!
Mijn zusje moet ook slapen 
Janine1990 schreef:@ Westenwind:
Nouja, jong?
Ik ben nog jong ja, 18. Hij is 22, en wil maar niet volwassen worden.
kitag1rl schreef:pff wat een verhaal. heb het helemaal gelezen, het greep me aan..
hij speelt gewoon een spelletje lijkt het wel.. totaal niet door hebben wat het met jou doet.. dit moet vreselijk zijn.. ik ga niet zeggen wat je wel/niet moet doen want daar help ik je niet mee. Je moet doen wat je hart je ingeeft..
heel erg veel sterkte en ik blijf je verhaal volgen..
VivaLaVida schreef:niet bellen, niet smssen, dat gaat hij vanzelf wel doen omdat ie jou echt wel gaat missen.. en dan gewoon heel droog reageren..
laat hem maar eens zweten!

Rosa_ schreef:Mijn vriend had ineens ook zoiets van 'ik wil vrij zijn & ik ben nog te jong en blabla. Ging ook helemaal kapot toen ik dat hoorde, zeker toen hij vlak daarna een nieuwe vriendin kreeg. Gelukkig ging ik in die periode veel op vakantie, waaronder lloret waar ik me zeer goed vermaakt heb haha. Vlak daarna naar Frankrijk waar ik mijn nu ex heb leren kennen en daar heb ik dus ook enige tijd wat mee gehad ( maand of 2 ). Vriend van nu, wat toen dus ex was had ondertussen die vriendin gedumpt omdat hij het toch niet zo leuk bij haar vond en ging op de scharrel tour, omdat hij mijn lloret verhalen had gehoord, waarvan veel niet klopte, maar dat terzijde.. Hij was stikjaloers op mij en mijn toenmalige vriend en deed er alles voor om mij terug te krijgen. Is hem uiteindelijk dus ook gelukt. & zoals hij zelf laatst zei 'ik snap niet hoe ik het zolang zonder jou heb kunnen uithouden, ik mis je nu al als ik de deur uitloopt'. In totaal is het iets meer dan 4 maanden uitgeweest tussen ons.
Dat van zijn vrienden lijkt me wel erg moeilijk, zeker omdat het ook heel fijn kan zijn om gewoon even samen weg te zijn ofzo. Heel goed dat je zaterdag op stap bent geweest, laat hem maar even zien dat je zonder hem ook doorleeft.
.
.
...
.
en zo niet, dan was het gewoon niet de ware voor je.
. Die had al ruim 2,5 jaar een vriend; echt een aardige knul
. Nu was (is) hij ook een fanatieke voetballer (speelt op hoog niveau) en daar ging altijd flink wat tijd in zitten.
. Nu was S. altijd een rustige puber geweest, die nooit moeilijk deed en niet veel de deur uitging, maar dit veranderde toen hij klaar was met de middelbare school. Hij begon toen ook vaker uit te gaan met z´n vrienden. Ook dit accepteerde mijn dochter een tijdlang (Chapeau, ik was nooit in m´n leven zó geduldig geweest
!), totdat ze zoiets had van "hallo, ik ben er ook nog
!!"
...
, maar dan was mijn dochter ook steeds ongelukkiger geworden
.
! Groot was d´r verbazing, toen er 10 dagen geleden een gigantisch mooi boeket werd bezorgd
! (Ze dacht eerst dat het voor mij was
!) Van S. "dat een half jaar niet lang was, tenzij je iemand vreselijk mist"
....
!)
!