vraagje over wacom Volito 2 van de Aldi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Draflinger

vraagje over wacom Volito 2 van de Aldi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-08 19:04

Ik heb eergister een wacom gekocht bij de aldi, Vandaag heb ik hem geinstalleerd en begon ik als eerst me de cd: wacom filito 2
Daarna die photolmpact 12 cd. Daarna wilde ik die Corel painter essential installeren echter doet deze het niet...
Ben ik de enige die hier last van heeft.. ja hij zegt dat hij hem geinstalleerd heeft maar ik kan hem negerens openen Boos!
wie kan me helpen ?

Cyntje

Re: vraagje over wacom Volito 2 van de Aldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:00

Ik heb de CD geinstalleerd die erbij hoort en de Corel Painter, Photoimpact heb ik niet geinstalleerd omdat dat volgens mij hetzelfde is als Photofiltre.

Ik krijg de penseelstreken niet dun,... geen idee hoe dat kan met Corel painter Zij zijn groot en ik is klein!
Met photofiltre kan ik wel uit de voeten Ja

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:08

Ik heb ook last daarvan gehad Verward ik kon klikken wat ik wou maar hij vond niet nodig om te openen. Heb hem toen eraf gehaald via dat progamma zelf ( weer cd, en proberen te downloade dan vraagt ie dat) en toen netjes weer erop gezet Lachen toen wou ie wel.

Verdrietig Ik kan ook geen normalen lijn nog krijgen *frustratie*

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-08 20:19

maar hoe krijg ik de cd er nu dan op ? hebben jullie ook iets moeten invullen dat je via de mail dan iets toegestuurd krijgt?
Ik kan met de wacom prima uit de voeten als muis, maar ik wil tekenen!! Tong uitsteken

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:20

Dat je iets toegestuurd krijgt is als je je online registreerd, heb ik bij beide CD's niet gedaan

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-08 20:24

owkee wat raar want anders krijg ik het echt niet voor elkaar... pff raar zeg... hij bijft gwoon op het gene staan in welke taaal ik wil instelleren... dus ik had 2x toe engels gedaan (want nederlands zit er niet bij) dus dat doet hij steeds en dan komt hij weer terug als alles gedaan is op de pagina waar ik wil instelleren en in welke taal... :S en dat blijft hij doen.
maar hoe hebben jullie dat dan opgelost met online registratie.. want dat hoef ik eigenlijkn iet

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-08 20:40

hij doet het Haha! mijn vriend heeft hem gevonden Lachen
Alleeen nu moet ik er nog achter komen hoe het werkt. iemand tips voor de handleiding? of zijn jullie ook lekker aan het prutsen?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 22:24

Draflinger schreef:
owkee wat raar want anders krijg ik het echt niet voor elkaar... pff raar zeg... hij bijft gwoon op het gene staan in welke taaal ik wil instelleren... dus ik had 2x toe engels gedaan (want nederlands zit er niet bij) dus dat doet hij steeds en dan komt hij weer terug als alles gedaan is op de pagina waar ik wil instelleren en in welke taal... :S en dat blijft hij doen.
maar hoe hebben jullie dat dan opgelost met online registratie.. want dat hoef ik eigenlijkn iet

Voor 'Later' kiezen Knipoog

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:33

Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik zit met hetzelfde probleem en ik ben op zoek naar een oplossing. Ik heb ook de Wacom van de Aldi gekocht, alles lekker geinstallerd, en het werkt. Alleen de 'corel painter essentials3" werkt niet, net als bij jou. Als ik de cd erin steek, komt het scherm waar ik een taal moet kiezen. Als ik dan op 'engels' klik verschijnt er dit scherm: "Error executing file. The requested operation requires elevation". En dan kan ik niets meer doen. Hoe hebben jullie dit opgelost? Alvast bedankt.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:40

Heb je al op dit probleem gegoogeld? Vaak krijgt men dan ook een oplossing te zien :)

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:50

Downloaden en dan gewoon de key van de cd invullen.

Kan alleen niet meer via de site van corel omdat je daar enkel 4 kan downloaden maar via downloadprogramma's moet hij vast wel te vinden zijn (zit vaak een crack code bij voor ilegaal gebruik maar je hebt een legale code van de cd dus is niets ilegaals aan :) ).

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:27

Cyntje: Ik heb inderdaad al gegoogled, maar zonder resultaat.

IcePrincess: Goed idee! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. :P Ik ga onmiddellijk op zoek. :)

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:38

Pff zou het kunnen dat dit programma niet werkt op windows vista? Nog mensen met viste die dit probleem ondervinden?

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:48

Nope ik heb vista en ondanks dat ik dom was om de code eerst niet te vinden :') .
Het duurde wel eventjes voordat ik hem erook op kreeg, ging niet via het menu van coral geloof ik maar via deze computer etc toen wel :j

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:56

had je al vista toen je hem installeerde? En wat heb je uiteindelijk gedaan om hem te kunnen installeren? :)

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 19:16

marjoke schreef:
had je al vista toen je hem installeerde? En wat heb je uiteindelijk gedaan om hem te kunnen installeren? :)

:j Jazeker me laptop heeft nooit anders gehad.
:+ Euhm ik ga nu denk ik de vaagste en vrouwelijkste uitleg geven ooit voor iets pc achtigs; euhm goed als je naar deze pc gaat dan kun je op symbooltje klikken van de cdrom, dan kom je in de map terecht, en toen heb ik geloof ik daar wat rondgeklikt. Je kan daar iedergeval dan klikken op de map voor engelse progam en toen kon ik hem geloof kopieren en in me progamfiles zetten.
:+ Euhm laten we zeggen het is een tijdje terug al, ik weet niet allemaal meer precies hoe en wat ik klik meestal wat rond totdat ie weer wat doet.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 20:44

[UK] > [TV]

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:56

En als je de compatibiliteit van het programma aanpast?