Kunnen jullie je die spannende tijd nog herinneren??
De zwarte pieten die met hun handschoentjes muffe pepernoten in je kleine handjes duwden, hoe eng je ze vond..
Het zingen tot je hees was ...
ohhh was ik nog maar dat kleine meisje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En dat terwijl mijn zusje voor het eerst dit jaar niet meer geloofd.
Wel vieren wij uitgebreid Sinterklaas, wat ik wel weer heel erg leuk en gezellig vind.

Ben dit keer ook wezen kijken bij de intocht hier in de stad, met al die kleine kinderen, 'tis allemaal echt zo leuk, heerlijk die sfeer 
. Maar wij vieren nog steeds en ik heb gisteren ook naar de intocht gekeken
, echt dat sentiment is zo leuk.. Ik kijk er al helemaal naar uit om maandag naar A'dam te gaan ( school ), vraag me af hoeveel pieten er rondlopen in de grote stad. crossmonster schreef:Ik weet nog dat ik het vreeeselijk vond toen mijn ouders me vertelden dat zij degenen waren die de kadootjes in de schoentjes deden, vreeeeeselijk, was zo boos, heb alles bij elkaar gejankt
)
Potverdrie..
dus wat kreeg ik.. Een holle majorettestok van ijzer van 2 meter die ik zelf nieteens kon tillen
Moehaha, en mn vader had m zo goed dichtgeschroefd dat ie 'm zelf ook niet meer open kreeg
Ja..
crossmonster schreef:De zwarte pieten die met hun handschoentjes muffe pepernoten in je kleine handjes duwden

)
) zelf achtergekomen,
) 
dus wij houden het bij de onzinsfeer van 5 december
Raggel schreef:Weet je wat ik me aan het afvragen was. Wat gaan ze doen als dat manneke die Sint is eens komt te overlijden?
Vind maar eens een vervanger die er sprekend op lijkt en die ook ieder jaar weer op zo'n paard wil kruipen..
, staf en witte baard. Ze letten niet eens zo op gezichten, dus dat moet wel goed gaan. Ze zien op tv toch ook een andere man dan in de stad? En geen kind die dat echt doorheeft.
crossmonster schreef:Ik zit lekker met een bakje koffie naar de intocht te kijken.
Kunnen jullie je die spannende tijd nog herinneren??
De zwarte pieten die met hun handschoentjes muffe pepernoten in je kleine handjes duwden, hoe eng je ze vond..
Het zingen tot je hees was ...
ohhh was ik nog maar dat kleine meisje

casperrr schreef:Ik zat een tijdje terug nog die serie te kijken van 'vroegah' een Belgse serie van Sinterklaas, dat intro liedje, krijg er gewoon helemaal de kriebels van![]()
Echt af en toe wens ik dat ik nog een klein kind was
casperrr schreef:Ik zat een tijdje terug nog die serie te kijken van 'vroegah' een Belgse serie van Sinterklaas, dat intro liedje, krijg er gewoon helemaal de kriebels van![]()
Dank u Sinterklaasje
eempiej schreef:casperrr schreef:Ik zat een tijdje terug nog die serie te kijken van 'vroegah' een Belgse serie van Sinterklaas, dat intro liedje, krijg er gewoon helemaal de kriebels van![]()
Die heb ik op mn hyves gezet, zo kan ik hem elke dag even kijken. Jeugdsentiment.
Overigens heb ik me schoen al mogen zetten! Er zat een bh van snoep in. Me broertje had een string van snoep!
Dank u Sinterklaasje