Ik zit een beetje met een Rotgevoel, wat steeds weer terugkomt..
Iets meer als 4 jaar geleden zijn m'n moeder en stiefvader uit elkaar gegaan..
Ze waren al sinds mn 2e bij elkaar.. Hij heeft me dus ook 'opgevoed', en heb hem altijd als soort vader beschouwd..
Ik dacht dat dit wederzijds was.. Hij heeft me altijd het gevoel gegeven dat ik als zijn dochter was.. en dit heeft hij ook vaker gezegd..
Tot mn moeder bij hem wegging..
Ik hoorde helemaal niets meer van hem, hij bleef nog wel gewoon in de buurt wonen dus ik ging heel vaak langs (ook voor jack, de hond die hij meenam) Na een tijdje stuurde hij me steeds eerder weg.. dan zei hij nou het is nu tijd we gaan slapen, of eten oid. dus je moet gaan.. Zat ik best wel mee.. ook kreeg ik nooit eens een telefoontje vanhem, het moest altijd vanuit mij komen..
Ik heb hem een jaar na het gebeuren een mail gestuurd.. een hele emotionele waarom hij me zo 'verstoote'..
Toen kreeg ik een mail terug dat ik echt echt altijd welkom was, dat hij de situatie nog een plekje moest geven maar dat hij echt van hield enz.. En ik geloofde hem..
Maar er veranderde niets.. nog steeds hoorde ik niks.. ik ben daarna nog 5 keer langsgeweest ofzo en werd steeds weggestuurd

Op een avond kreeg ik knallende ruzie met mijn ma en ben naar hem toegegaan.. Ik vroeg of ik AUB kon blijven slapen want het ging egt niet goed.. Ik kreeg als antwoord dat dat maar een slecht idee was omdat hij, als hij mij hielp, mn moeder ook hielp..
Ik was verschrikkelijk kwaad, en teleurgesteld..
Dat is de laatste keer dat ik hem heb gesproken..
1 jaar later werd ik zwanger.. Mn vriend kwam hem toen eens ergens tegen en zei hee weet je wel dat ze zwanger is?
''ja das dom, intresseerd me weinig!''
Het doet me echt pijn.. 15 jaar heeft hij me opgevoed en nu gooit hij me weg alsof het niets was..
Het is inmiddels bijna alweer een jaar geleden maar ik denk er nog steeds aan..
Ik vraag me af of ik hem nog een keer moet mailen, of het maar gewoon moet verwerken en verder gaan met mn leven...
Ik ken een soort zelfde verhaal...
. Die brief kan nu maar kan ook over een paar weken, maanden of jaren. Jij moet je er goed bij voelen! Dat is het allerbelangrijkste!