Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Klinkt makkelijk, is het absoluut niet. Maarja, je kan wel blijven twijfelen en blijven vragen of ie echt niet meer van z'n ex houdt en wel van jou, maar op een gegeven moment zal je 'm toch moeten geloven of een einde aan je relatie maken. Probeer iets meer vertrouwen in je vriend maar ook in jezelf te hebben. Succes ermee! Olle schreef:lekker even idd met rust laten..
Toch wat oud zeer wat er misschien zit.
hij moet het rustig kunnen verwerken..
Denk maar zo dat hij daar meer aan heeft.

LittleAnn schreef:Goh, ik snap je helemaal! Ik ben dan alleen het type die niet rustig naar huis kan gaan omdat het rotgevoel gewoon te erg is….Ik ga dan stampij zitten maken, ga dingen zoeken om me te kunnen uiten, ga dan boos weglopen met als doel dat hij me tegenhoudt…. En eisen dat ie me aandacht en liefde geeft….Bah dit klinkt afschuwelijk zeg! Dus ben blij dat dit je karakter is…Hij neemt vast snel weer contact op meid, maak jezelf niet gek ok?
laetitia schreef:sniksnik hij heeft nog steeds niet gebeld...ben bang dat mijn intuitie gelijk heeft...
maar waarom vroeg hij dan of ik bleef eten? Had hij me er toch allang uit gestuurd met een smoesje dat hij wegmoest ofzo?

laetitia schreef:tot nu toe bellen we elke dag...ik ging gister gewoon met een rotgevoel weg, van ' het is over' . Waarom weet ik niet, heb ik wel vaker gehad bij hem hoor.

) weet ik dat hij gewoon af en toe een beetje sikkeneurig kan zijn en dan hoeft dat helemaal niets met mij te maken te hebben. Ik ben gewoon degene bij wie hij zichzelf kan zijn en ik ben dan ook de enige bij wie hij zo chaggrijnig kan doen 
) Komt wel goed, en probeer gewoon lief voor hem te zijn, hij trekt vanzelf wel weer bij.
. Je zit al niet zo lekker in je vel. Bel hem anders gewoon op om te praten, maar als ik je verhaal zo lees, denk ik juist dat je je beter even op je eigen dingen moet gaan richten en hem wat ruimte moet geven. Mannen die echt om je geven, komen dan vanzelf wel weer naar je toe of bellen je op.
). Het verleden is het verleden, ik koester dat, heb mooie herinneringen, maar het is ook iets wat voorbij is. Ook al zijn er nog vriendschappen. Meer is het niet en zo zou ik het ook zien als ik jou was wat betreft jouw vriend. Hij heeft toch voor jou gekozen? Hij heeft nu toch een relatie met jou? Zelfs ondanks jouw eigen situatie, heeft hij laten merken dat hij niet zomaar weg loopt.... Natuurlijk zijn er nooit garanties dat het eeuwig zo blijft en het is nog vrij pril bij jullie, maar probeer nou toch te genieten van wat jullie hebben. Wees er voor hem, geef hem wat ruimte om de boel te verwerken......... En probeer ook gewoon je eigen leven te blijven leiden met de dingen die jij leuk vindt (de paarden, je vrienden...). laetitia schreef:sniksnik hij heeft nog steeds niet gebeld...ben bang dat mijn intuitie gelijk heeft...
maar waarom vroeg hij dan of ik bleef eten? Had hij me er toch allang uit gestuurd met een smoesje dat hij wegmoest ofzo?