Tes, lag op de arm bij me zus, toen ze ineens blauw aan liep, en niet meer reageerde. Me zus is schreeuwent de gang opgerend waar de verpleegster Tes hebben overgepakt. Ze bleek een ademstilstand te hebben gehad. Middels diverse prikkelingen is ze weer bij gekomen. Dit is vandaag nog 3x voor gekomen, waarbij de doktoren haar maar moeilijker terug konden halen dan de voorgaande keren
.. Toen ze eenmaal weer "bij"was ging het weer goed..Ze ligt op de neanatologie afdeling, in een couveuse cocon, zodat haar kleine lichaampje gee moeite hoeft te doen om haar zelf warm te houden..
Goede nieuws is dat er op de hersenscan, thorax fotos, en bloedonderzoeken niets te vinden is. Wel een iets vergrpoot hartje, maar dat kan duiden op een gaatje in haar hartje, waar ze vaak over heen groeien...Anders is het te wijten aan "opstart problemen"..voor sommige babietjes is de overgang van warme buik naar bevallen gewoon téveel...
Laten we hopen dat mijn lieve mooie kleine nichtje snel weer opknapt en mee naar huis mag...